Objectius
Consolidar competències en relació amb el màrqueting creatiu, amb capacitat per analitzar tècniques de creativitat per generar idees innovadores, noves tècniques de màrqueting i la implementació dels coneixements en un Pla de Màrqueting Creatiu.
Curs acadèmic Curs 2025/2026
ÀreaÀrea de Direcció i Gestió Empresarial
Tipus de cursMicrocredencial Universitari
Modalitat:On-line
Preu matrícula 150 € (Importe preu al públic)
Termini de preinscripció30/05/2025
Data d'inici curs juny 2025
Data de finalització curs juliol 2025
Edició2 ª
Codi títol25127080
Crèdits:6.00 Crèdits ECTS
Horari
Modalitat asíncrona, sense dies ni horari en particular.
Lloc d'impartició
Aula Virtual UV
Eixida professional
Departament de Màrqueting, gestor de creativitat i innovació a l'empresa.
Direcció
E-mail
Organitzador
0
Direcció
Ángel del Castillo RodríguezDepartament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de ValènciaProfesor/a Asociado de Universidad
Més Informació
Telèfon
96 160 3000
Estic interessat en aquest curs
Omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu per informar-te del que necessites.