L’estudianta María Isabel Vizcaíno, premiada per l’Associació Espanyola d’Empreses del Gran Consum

María Isabel Vizcaíno, en el moment de rebre el premi.

En el marc dels Premis Acadèmics i de Periodisme d’AECOC (Associació Espanyola d’Empreses del Gran Consum), celebrat recentment a Madrid, María Isabel Vizcaíno, graduada en Administració i Direcció d’Empreses per la Facultat d'Economia de la Universitat de València, ha rebut l’accèssit acadèmic en la categoria Comercial Trade Màrqueting.

El treball de Vizcaíno porta per títol ‘El marketing sensorial visual y el reconocimiento facial de las emociones’, i ha sigut tutelat per Asunción Hernández, professora del Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València.
També han sigut premiats en aquesta modalitat estudiants de les universitats de Múrcia, Oviedo, Politècnica de Madrid i ESADE pels seus treballs de finalització de grau i de postgrau.
 
En l'acte van estar presents 150 directius d'empreses, mitjans de comunicació i universitats, i es va fer lliurament del Premi Especial Nestlé, que té com a objectiu dinamitzar l’empleabilitat dels joves espanyols i que casualment va recaure també en María Isabel Vizcaíno, la qual s'incorporarà a l'empresa multinacional per a realitzar una estada en pràctiques de sis mesos de durada.
 
D'altra banda, en el mateix acte el periodista Iñaki Gabilondo va rebre el Premi de Periodisme –en la modalitat de trajectòria professional– de mans del president de AECOC, Francisco Javier Campo, i del director general de l'associació, José Mª Bonmatí, que també van lliurar el premi al millor treball periodístic a Josep Mª Berengueras, d'’El Periódico de Catalunya, pel seu treball ‘El comercio da el gran salto tecnológico’.
 
Tant el Premi de Periodisme com els Premis Acadèmics d’AECOC responen al compromís de l'Associació de treballar en estreta col•laboració amb dos col•lectius que exerceixen un important paper en el nostre desenvolupament present i futur: els mitjans de comunicació i el col•lectiu universitari. En aquest sentit, AECOC i la Universitat de València van signar al gener de 2013 un conveni de col•laboració entre les dues entitats, que ha permès realitzar diversos seminaris, conferències, assistència a empreses, i accés d'estudiants i professors a l'Aula Virtual d’AECOC. 
 
AECOC (Associació Espanyola d'empreses del Gran Consum) que va nàixer per a introduir a Espanya el codi de barres en els productes de consum, agrupa en l'actualitat a prop de 26.000 empreses fabricadores i distribuïdors, s'ha convertit en una associació multisectorial que engloba a empreses de sectors tan diversos com el de l’alimentació, el tèxtil, la ferreteria i el bricolatge, productes farmacèutics, esports o del sector sanitari.

Data d'actualització: 3 de de desembre de 2014 11:05.

Llista de notícies