Màster Universitari en Continguts i Formats Audiovisuals

  • Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
  • Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • Dotar de les ferramentes necessàries per a la integració laboral en l'àmbit dels continguts i formats audiovisuals.
  • Adquirir les competències acadèmiques i professionals convenients en l'àmbit de la creació, disseny i desenrotllament de continguts audiovisuals per a la multidifusión digital.
  • Identificar els segments estratègics de la indústria audiovisual en un context d'innovació constant en la societat de la informació.
  • Analitzar i interpretar els nous llenguatges mediàtics associats a la multidifusión digital.
  • Conéixer els projectes i estudis de busca de noves tendències creatives de formats i continguts audiovisuals, en la producció i el consum, dins del procés de convergència mediàtica de l'era digital.
  • Administrar les destreses adquirides en la projecció i construcció d'un disseny curricular coherent.
  • Integrar els continguts teòrics relacionats amb els llenguatges mediàtics utilitzats en el flux comunicatiu de continguts i formats audiovisuals de la societat de la informació en la praxi professional.
  • Integrar les tecnologies d'adquisició, edició, difusió i interactives pròpies de l'era digital en el disseny i producció de nous continguts i formats audiovisuals.
  • Crear continguts i dissenyar formats audiovisuals lineals y/o interactius per al nou espai de la comunicació digital.
  • Dominar les diferents fases d'elaboració d'una producció audiovisual i els estils de realització de projectes en els nou espai audiovisual.
  • Crear i desenrotllar programes pilot per a la gènesi de nous formats mediàtics.
  • Analitzar les tendències de consum i els estudis de mercat de continguts audiovisuals en les indústries mediàtiques.
  • Interpretar l'estructura de l'empresa audiovisual, la dinàmica del mercat i la naturalesa dels diferents productes audiovisuals en els fluxos mediàtics emergents.
  • Planificar i crear estudis d'anàlisi i prospectiva de les tendències en el consum dels continguts i formats audiovisuals emergents en l'espai multidifusivo.