Màster Universitari en Direcció d'Empreses (MBA)
- E01: Expressar propostes de millora de l'estratègia de l'empresa en els seus distints nivells com a conseqüència d'un procés de revisió i control.
- E02: Desenrotllar esperit emprenedor i habilitats relacionades amb la gestió del canvi i de la innovació, a fi d'estimular la mutifuncionalidad, la diversitat i la introducció de novetats en les organitzacions."
- E03: Construir els estats financers de l'empresa, a partir de l'anàlisi interna, de les necessitats dels usuaris dels mateixos i de la normativa aplicable, interpretar-los i adquirir capacitat de prendre decisions estratègiques i operatives basant-se en estes anàlisis.
- E04: Racionalitzar el cost i optimitzar la rendibilitat empresarial a partir de la comptabilitat de gestió.
- E05: Preveure, avaluar i seleccionar opcions de finançament i projectes d'inversió de forma contingent i planificar, organitzar i controlar la posada en marxa d'estos últims.
- E06: Analitzar distints mètodes quantitatius que permeten resoldre problemes en situacions d'incertesa i precisar les estratègies a fi de millorar el rendiment global de l'empresa i anticipar-se als competidors.
- E07: Comparar les solucions obtingudes en problemes complexos de la direcció d'empreses, contrastar quin mètode és més adequat per a la presa de decisions, tant a nivell tàctic com estratègic i justificar el perquè del mètode seleccionat.
- E08: Distingir el model de lideratge més adequat per a la consecució dels objectius de l'empresa; sabent com orientar i motivar l'esforç dels membres de l'organització i estimular la seua participació.
- E09: Iniciar, promoure i desenrotllar interaccions entre les persones i el treball en equip.
- E10: Actuar en les negociacions de forma assertiva, sent capaç de realitzar l'activitat de mediació en l'exercici de la direcció d'organització.
- E11: Estructurar les estratègies corporativa i competitiva de l'empresa, integrades amb les funcionals, amb els principis i mètodes dels principals sistemes de gestió.
- E12: Combinar les principals perspectives i enfocaments de la gestió de la qualitat i diferenciar i entendre l'oportunitat d'aplicar els models ISO i EFQM.
- E13: Organitzar i planificar les activitats d'un departament de màrqueting en l'àmbit empresarial i en coordinació amb la resta d'àrees funcionals de l'organització.
- E14: Gestionar de forma eficient els processos en el canal de distribució i prendre decisions en l'àmbit de la logística integral.
- E15: Integrar la dimensió internacional de l'activitat econòmica en l'estratègia empresarial.
- E16: Auditar o formular els valors d'una organització i, en conseqüència, determinar la missió i visió d'una organització.
- E17: Valorar el sentit i la intensitat dels possibles impactes sobre l'activitat d'una empresa i els seus resultats futurs del canvi en els factors de l'entorn.
- E18: Integrar l'empresa en el seu entorn socioeconòmic i competitiu en funció de les amenaces i oportunitats del mateix.
- E19: Analitzar i valorar les àrees funcionals de l'empresa amb l'objectiu d'obtindre un coneixement de les seues fortaleses i debilitats actuals i potencials com a suport a la presa de decisions.
- E20: Integrar les distintes àrees funcionals de l'empresa (màrqueting, financera, recursos humans, operacions) de manera sinèrgica.
- E21: Avaluar el marc econòmic, tecnològic, legal, fiscal, i sociocultural en el qual s'exercix l'activitat d'una empresa.
- E22: Definir justificadament els objectius d'una empresa.
- E23: Formular l'estratègia corporativa d'una empresa determinada, així com les estratègies competitives i funcionals que d'ella es deriven.
- E24: Desenvolupar la creativitat que junt amb el coneixement i el rigor permeta avaluar les estratègies competitives
- E25: Implementar i controlar l'estratègia de l'empresa en els seus distints nivells, incloent el disseny de l'estructura organitzativa de l'empresa d'acord amb els seus factors de contingència.
- E26: Reforçar la importància de la gestió de la liquiditat com a element clau en el desenrotllament normal de l'activitat financera d'una empresa i ser capaç d'establir el nivell òptim de la tresoreria de la firma.
- E27: Conéixer i identificar els principis d'actuació i plans directors de Responsabilitat Social de l'Empresa que permeten implantar estratègies orientades a millorar la confiança en l'empresa, les relacions amb el seu entorn, la seua imatge, la seua legitimitat i el seu prestigi social.