Màster Universitari en Política, Gestió i Direcció d'Organitzacions Educatives

  • E01: Ser capaços d'implementar programes de formació en gestió de la qualitat de les organitzacions educatives.
  • E02: Ser capaços de conceptualitzar les reformes escolars, comprendre-les genealògicament i d'aplicar una anàlisi que distingisca entre les retòriques reformistes i la seua efectiva implantació.
  • E03: Ser capaços d'elaborar una anàlisi històrica comparativa dels processos de canvi i innovació en educació, fonamentant la resignificació dels mateixos.
  • E04: Ser capaços de transmetre la importància de l'exercici d'un lideratge tranformador i democràtic en les organitzacions i institucions educatives, promovent un projecte educatiu compartit.
  • E05: Dissenyar i gestionar els processos de planificació i organització del sistema educatiu i les seues organitzacions , en totes i cada una dels seus variables determinants: formació del professorat, inicial i en exercici, supervisió de les pràctiques docents, avaluació del sistema, etc
  • E06: Ser capaços d'establir implementar relacions interpersonals positives i efectives, en comunicació oberta amb la comunitat educativa.
  • E07: Utilitzar i analitzar de forma crítica instruments avançats per al mesurament de competències com a indicadors de resultats (simples i complexos, taxes i ràtios, índexs producte d'informació multivariada) en l'avaluació d'organitzacions educatives (sistemes i institucions) .
  • E08: Utilitzar i analitzar de forma crítica diferents instruments tecnològics para en la gestió i administració d'institucions educatives, que promoguen de forma efectiva el canvi des de la societat de la informació a del coneixement.
  • E09: Analitzar en termes relacionals enfocaments d'avaluació econòmica, financera, social i ambiental de projectes, programes i servicis educatius, establint un compromís actiu amb la promoció d'una gestió sostenible de centres.
  • E10: Que els estudiants coneguen les polítiques, els models i les pràctiques igualitàries de qualitat i innovació educativa, per a poder implementar-les i promoure en les seues institucions educatives
  • E11: Que els estudiants coneguen les ferramentes i instruments necessaris per a dissenyar estratègies formatives encaminades a la direcció col·legial d'organitzacions públiques
  • E12: Que els estudiants siguen capaços de disposar de marcs teòrics de les polítiques internacionals d'educació, que possibiliten una eficaç transferència de bones pràctiques per al sistema educatiu espanyol
  • E13: Que els estudiants siguen capaços de desenrotllar la capacitat de lideratge per a poder prendre la iniciativa i estimular l'esperit emprenedor de persones i equips