Màster Universitari en Qualitat i Seguretat Alimentària
- E01: Coneixement dels compostos tòxics procedents de la fabricació d'aliments.
- E02: Capacitat per interpretar les dades obtingudes de l'avaluació del risc i extrapolació a l'ésser humà. Establiment de límits de seguretat.
- E03: Conèixer bases científiques de la nutrició i en relació amb els últims desenvolupaments i tendències en aquest camp.
- E04: Manejar amb destresa les eines necessàries per avaluar els hàbits alimentaris.
- E05: Proposar tècniques, estratègies i models d'intervenció nutricional en les situacions fisiològiques especials, així com en les patologies més prevalents o relacionades amb l'alimentació.
- E06: Reconèixer les necessitats nutricionals de determinades col·lectivitats.
- E07: Capacitat per adaptar els processos relacionats amb els aliments a les normes vigents d'higiene dels aliments i sistemes de gestió de qualitat.
- E08: Conèixer la investigació que en alimentació, nutrició i tecnologia alimentària que demana la Comunitat Valenciana.
- E09: Obtenir la qualificació necessària per incorporar-se a departaments d'investigació, desenvolupament i innovació dins les empreses del sector agroalimentari.
- E10: Coneixements bàsics sobre els principals grups microbians relacionats amb els aliments i familiaritzar-se amb els mètodes de classificació microbiana.
- E11: Capacitat per a l'aplicació de les principals tècniques biològiques i biotecnològiques per a la detecció de microorganismes i la interpretació dels resultats.
- E12: Manejar la metodologia estadística i saber analitzar problemes i aplicar les eines estadístiques més apropiades en cada cas.
- E13: Coneixement dels mètodes més utilitzats en la conservació i transformació d'aliments així com de les tecnologies emergents i tecnologies d'envasament.
- E14: Conèixer, valorar críticament i saber utilitzar i aplicar les fonts d'informació relacionades amb la nutrició, ciència i tecnologia dels aliments i seguretat alimentària, estils de vida i aspectes sanitaris.
- E15: Adquirir la formació bàsica per a l'activitat investigadora, amb capacitat de formular hipòtesis, recollir i interpretar la informació per a la resolució de problemes d'acord amb el mètode científic, comprenent la importància i les limitacions del pensament científic en matèria sanitària i nutricional.
- E16: Coneixement dels mètodes més utilitzats per avaluar riscos per la presència productes químics i tòxics en aliments i mesures per al seu control.
- E17: Saber avaluar la influència dels components dels aliments en la qualitat d'aquests.
- E18: Ser capaç d'entendre les metodologies per al processament dels aliments.
- E19: Adquirir habilitats en les tècniques i els mètodes d'análisi que permeten avaluar distints aspectes de la seguretat dels aliments.
- E20: Adquirir coneixements sobre els procediments reglamentaris en la gestió de la qualitat alimentària.
- E21: Coneixement dels conceptes bàsics d'higiene dels aliments. Mesures higièniques i preventives.
- E22: Coneixement i capacitat per estimar els riscos associats a l'exposició de substàncies químiques i de tòxics biològics en productes de consum.
- E23: Obtenir la formació necessària per incorporar-se a departaments d'investigació, desenvolupament i innovació dins les empreses del sector agroalimentari.
- E24: Capacitat de treball en equip, promoure iniciatives, planificar i prendre decisions en l'àmbit de l'empresa alimentaria.