Grau ADE: Administració i Direcció d'Empreses 
			
						
					
				
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
						
			
		- E01: Saber realitzar diagnòstics estratègics en entorns complexos i incerts, utilitzant les metodologies  adequades per a resoldre'ls.
 - E02: Capacitat per a prendre decisions en ambients de certitud i incertesa.
 - E03: Conèixer les tècniques, els mètodes i els instruments bàsics lligats a l'anàlisi del comportament  dels individus.
 - E04: Capacitat per a definir, resoldre i exposar de forma sistèmica problemes complexos.
 - E05: Relacionar els diferents elements que interactuen en les decisions dels individus.
 - E06: Capacitat per a expressar-se en llenguatges formals, gràfics i simbòlics.
 - E07: Saber identificar, mesurar i valorar els costos empresarials per poder dissenyar i implantar  models i mètodes d'assignació de costos.
 - E08: Capacitat per a avaluar les conseqüències econòmiques i financeres de l'aplicació de la  normativa comptable espanyola.
 - E09: Capacitat per a comparar i establir analogies entre la regulació comptable espanyola i la  internacional.
 - E10: Capacitat per a aplicar i introduir procediments de millora contínua en tots els àmbits  de l'organització.
 - E11: Conèixer la metodologia, planificar i executar un procés d'auditoria financera.
 - E12: Capacitat per a establir un sistema d'indicadors de gestió empresarial.
 - E13: Conèixer el règim jurídic i el funcionament dels òrgans de les societats mercantils.
 - E14: Capacitat per a elaborar la documentació societària i del registre mercantil.
 - E15: Conèixer els conceptes bàsics i la normativa legal del màrqueting, la publicitat, les vendes,  el patrocini i el mecenatge.
 - E16: Conèixer la regulació bàsica de la marca, signes distintius i la propietat industrial i intel·lectual.
 - E17: Conèixer les fonts reguladores i els aspectes bàsics del contracte de transport.
 - E18: Comprendre l'impacte de les variables econòmiques, politicolegals, socioculturals, tecnològiques  i mediambientals sobre l'activitat empresarial.
 - E19: Conèixer els elements fonamentals de l'ordenament laboral.
 - E20: Capacitat per a aplicar les normes laborals a la solució de problemes concrets.
 - E21: Saber plantejar objectius i estratègies en els diferents nivells de l'organització, i valorar  les implicacions i necessitats per a la seua consecució.
 - E22: Capacitat per a planificar, organitzar, controlar i avaluar la posada en pràctica de les estratègies  empresarials.
 - E23: Comprendre i valorar les característiques i la utilitat de les diferents estratègies empresarials,  tant en el nivell competitiu com en el corporatiu.
 - E24: Comprendre la raó de ser i el funcionament de les empreses, així com el seu caràcter  sistèmic i els processos i implicacions vinculats al seu desenvolupament i creixement.
 - E25: Conèixer les característiques dels emprenedors i saber elaborar plans d'empresa efectius,  així com establir les condicions necessàries per portar-los a la pràctica.
 - E26: Reconèixer els factors clau de la competitivitat empresarial i la sostenibilitat de les activitats  econòmiques.
 - E27: Ser capaç de dissenyar estratègies de recursos humans d'acord amb les necessitats  de l'empresa i les condicions de l'entorn, així com implantar-les de manera efectiva.
 - E28: Saber aplicar les tècniques, models i eines de gestió de la qualitat i del medi ambient,  aplicant tècniques de millora contínua, i sabent dissenyar polítiques i estratègies efectives  en aquest àmbit.
 - E29: Conèixer les funcions, tècniques, models i eines pròpies de la gestió dels recursos humans i  saber aplicar-les adequadament.
 - E30: Conèixer els fonaments bàsics que regeixen les operacions i els mercats financers.
 - E31: Capacitat per a aplicar correctament un model de valoració comuna per a l'anàlisi d'operacions  financeres d'inversió i de finançament.
 - E32: Capacitat per a estimar els paràmetres que defineixen les inversions productives i per a conèixer  els diferents mètodes de valoració d'inversions.
 - E33: Capacitat per a mesurar i valorar el risc dels actius financers i les seues aplicacions en les  inversions productives.
 - E34: Comprendre la relació entre el concepte de cost d'oportunitat del capital i la valoració  dels actius financers.
 - E35: Conèixer el concepte d'eficiència dels mercats i la seua implicació en el finançament  de l'empresa.
 - E36: Conèixer les diferents polítiques de retribució als accionistes i els seus efectes en el valor  de l'empresa.
 - E37: Conèixer els diferents instruments de finançament i ser capaç de determinar la política  d'endeutament de l'empresa.
 - E38: Capacitat per a establir la planificació financera de l'empresa.
 - E39: Conèixer la problemàtica financera en contextos específics (pimes, empreses familiars,  etc.).
 - E40: Conèixer els mercats de renda fixa, variable i els seus derivats, així com els diferents títols  que s'hi negocien.
 - E41: Capacitat per a valorar actius financers i contractes derivats, i gestionar carteres de renda fixa  i variable.
 - E42: Conèixer els sistemes de previsió social complementària i avaluar els efectes de la seua  implantació en l'organització.
 - E43: Conèixer i enquadrar la funció del màrqueting dins de l'organització.
 - E44: Capacitat per a identificar el client extern al qual es dirigirà l'organització.
 - E45: Ser capaç d'identificar les necessitats dels diferents tipus de clients.
 - E46: Conèixer les principals variables que incideixen en el comportament dels diferents tipus  de consumidors.
 - E47: Capacitat per a desenvolupar els processos i instruments de recollida d'informació  necessaris per al màrqueting i conèixer les principals metodologies per a la seua anàlisi.
 - E48: Capacitat per a l'anàlisi i la presa de decisions sobre cartera de productes o serveis i la  seua incidència en la creació de valor.
 - E49: Conèixer els processos de gestió d'informació sobre el preu i capacitat per a fixar-lo.
 - E50: Ser capaç d'elaborar un pla de màrqueting tant a nivell estratègic com operatiu.
 - E51: Capacitat per a solucionar problemes complexos de màrqueting com a segmentació de  mercat, posicionament i percepció.
 - E52: Comprendre la funció de comunicació de màrqueting i els seus instruments principals.
 - E53: Capacitat per a dirigir, formar i motivar un equip de vendes.
 - E54: Capacitat per a crear relacions amb els clients per sobre de les situacions d'intercanvi.
 - E55: Desenvolupar la capacitat crítica sobre l'actualitat econòmica espanyola i internacional.
 - E56: Capacitat per a analitzar la conjuntura econòmica i comprendre les seues implicacions.
 - E57: Conèixer les principals institucions econòmiques internacionals, amb un èmfasi especial  en les de la Unió Europea.
 - E58: Capacitat per a analitzar les formes bàsiques d'integració econòmica.
 - E59: Conèixer la repercussió de les polítiques de la Unió Europea en l'entorn empresarial.
 - E60: Conèixer el marc fiscal espanyol, amb una referència especial a l'àmbit empresarial.
 - E61: Capacitat per a comprendre i anticipar les situacions de caràcter fiscal a les quals  fa front l'empresa.
 - E62: Posseir un coneixement interdisciplinari de l'empresa i del seu entorn social, econòmic, institucional  i jurídic, així com els elements bàsics del procés de direcció, com l'organització i administració,  la comptabilitat, la fiscalitat, les operacions, els recursos humans, la comercialització i el finançament  i inversió.
 - E63: Ser capaç d'elaborar i interpretar la informació comptable, tant la financera, destinada als usuaris  externs, com la interna, destinada al control de gestió i la presa de decisions.
 - E64: Comprendre la relació entre la fiscalitat i les decisions empresarials.
 - E65: Conèixer la dimensió internacional de la tributació i el seu efecte en l'empresa.
 - E66: Capacitat per a analitzar contractes formals i informals i el repartiment del risc
 - E67: Conèixer l'origen dels principals problemes econòmics, els mecanismes de creixement  a llarg termini i com han interaccionat els factors econòmics i no econòmics al llarg de la història.
 - E68: Ser capaç de resoldre problemes de valoració financera, tant en decisions de finançament,  com d'inversió empresarial, en l'entorn nacional i internacional.
 - E69: Conèixer les característiques i els fonaments generals de la direcció i organització d'empreses, i  saber utilitzar els instruments i les eines disponibles per a analitzar i dissenyar polítiques i estratègies  empresarials, prenent en consideració l'àmbit internacional dels negocis i sabent valorar els  efectes d'aquestes estratègies sobre l'activitat i els resultats empresarials i sobre l'entorn  socioeconòmic a curt i llarg termini.
 - E70: Identificar les fonts d'informació econòmica rellevant i el seu contingut, així com entendre  les institucions econòmiques com a resultat i aplicació de representacions teòriques o formals  sobre com funciona l'economia.
 - E71: Conèixer i saber utilitzar adequadament els diferents mètodes quantitatius i qualitatius apropiats  per raonar analíticament, avaluar resultats i predir magnituds econòmiques i financeres.
 - E72: Conèixer els principis de l'anàlisi econòmica i la seua aplicació al diagnòstic i la resolució de  problemes.
 - E73: Comprendre les claus de funcionament del mercat i els efectes de les seues diferents estructures.
 - E74: Comprendre les principals característiques del creixement espanyol i valencià, els  factors de creixement, els desequilibris i les polítiques micro- i macroeconòmiques.
 - E75: Conèixer els determinants bàsics de la distribució de l'activitat en l'espai i els models  explicatius del desenvolupament regional i urbà.
 - E76: Dissenyar un marc per a l'anàlisi sistemàtica de les dimensions de les organitzacions  i sobretot de les empreses.
 - E77: Capacitat per a aplicar en la pràctica empresarial els coneixements adquirits en les matèries  del grau.
 - E78: Capacitat per a avaluar els riscos laborals i gestionar plans de prevenció.
 - E79: Ser capaç d'analitzar i comprendre els mecanismes del mercat, de la competència i dels mateixos  consumidors i compradors, per mitjà de la informació disponible i tota aquella que es puga  recollir de qualsevol font possible, i saber organitzar, controlar i administrar els recursos i  les capacitats comercials per adequar l'oferta i els missatges de l'organització a les necessitats  dels clients als quals es dirigeix.
 - E80: Conèixer i analitzar els mercats financers , així com les operacions financeres annexes a l'àmbit  empresarial.
 - E81: Capacitat per a aplicar mètodes analítics i matemàtics per a l'anàlisi dels problemes econòmics  i empresarials.
 - E82: Conèixer els mètodes comptables apropiats per a la consolidació d'estats financers i les  combinacions de negocis.
 - E83: Capacitat per a dissenyar la política comptable d'una empresa o grup empresarial.
 - E84: Saber contextualitzar els principis de la direcció d'empreses i del disseny i implantació  d'estratègies a l'àmbit dels negocis internacionals.
 - E85: Ser capaç de dissenyar polítiques i estratègies de gestió de la innovació aplicant les tècniques,  models i eines adequades.
 - E86: Capacitat per a dissenyar productes i serveis des de la perspectiva de les necessitats dels  consumidors.
 - E87: Conèixer les perspectives teorètiques clàssiques i contemporànies per a l'estudi de les  organitzacions.
 - E88: Comprendre el funcionament de l'economia a nivell agregat, els determinants del creixement i  les causes dels cicles econòmics.
 - E89: Conèixer els subjectes i les institucions de l'ordenament jurídic de major incidència en la  vida econòmica.
 - E90: Capacitat per a elaborar, interpretar i analitzar adequadament els estats financers de les  organitzacions, així com comprendre les seues implicacions en altres decisions i àrees  empresarials.
 - E91: Conèixer l'entorn financer nacional i internacional i els riscos que comporta.
 - E92: Capacitat per a analitzar les operacions d'actiu i passiu de les entitats de crèdit, així com les  derivades de la instrumentació de política monetària, les interbancàries i les fora de balanç.
 - E93: Conèixer els principals models de comportament de compra i la forma d'incidir-hi.
 - E94: Conèixer les funcions, relacions, agents i problemàtiques de la distribució comercial i els  aspectes principals de disseny de canal i punt de venda.
 - E95: Conèixer les característiques dels diferents sistemes productius o de prestació de serveis i  saber gestionar-los amb criteris d'eficiència i eficàcia en estreta interrelació amb les altres  àrees de l'empresa i amb el seu entorn.
 - E96: Entendre el paper històric dels agents i les institucions en l'activitat econòmica, social  i mediambiental.
 - E97: Comprendre els trets propis de l'economia valenciana en el context espanyol.
 - E98: Capacitat per a redactar i defensar un treball que verse sobre una o diverses de les àrees  funcionals de l'empresa.