Grau en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport
- E01: Adquirir aptituds professionals idònies.
- E02: Saber gestionar les diferents relacions amb el client.
- E03: Desenvolupar habilitats de cooperació amb altres professionals.
- E04: Prendre consciència del component ètic i dels principis deontològics de l'exercici de la professió.
- E05: Conèixer i comprendre els fonaments de l'entrenament esportiu en esports col·lectius.
- E06: Aplicar els principis de l'entrenament al bàsquet.
- E07: Planificar, desenvolupar i avaluar el procés d'entrenament d'habilitats motores en els distints nivells i entorns de pràctica.
- E08: Dissenyar, desenvolupar i avaluar els processos dels esports col·lectius atenent les característiques individuals, grupals i col·lectives.
- E09: Saber obtenir la suficient informació sobre les bases teòriques i metodològiques per poder desenvolupar individualment aquells aspectes que resulten més atractius per al desenvolupament personal i professional, i conèixer les diferents tasques d'intervenció
- E10: Tenir la capacitat suficient per emetre judicis i criteris, així com tenir hàbits d'excel·lència i qualitat per a l'exercici professional
- E11: Sensibilitzar i comprendre la importància de l'estudi dels recursos en les entitats esportives
- E12: Conèixer i comprendre la importància de la planificació estratègica en la gestió i l'organització de l'esport
- E13: Conèixer els diferents entorns d'aplicació de les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida.
- E14: Utilitzar les fonts del coneixement científic certificat en l'àmbit de les ciències de l'activitat física, posant una atenció especial en les que analitzen les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical aplicades al manteniment i a la millora de la qualitat de vida.
- E15: Desenvolupar capacitats que permeten actuar amb excel·lència i amb ètica en l'àmbit de l'activitat física, però posant una atenció especial en les que siguen fonamentals en el desenvolupament de les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical aplicades al manteniment i a la millora de la qualitat de vida.
- E16: Saber aplicar els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats dels éssers humans en l'àmbit de l'activitat física per al manteniment i la millora de la qualitat de vida i més concretament durant el desenvolupament d'activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical.
- E17: Desenvolupar les habilitats adequades per al treball autònom i grupal en l'àmbit de l'activitat física per al manteniment i la millora de la qualitat de vida i més concretament durant el desenvolupament d'activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical.
- E18: Reunir i interpretar dades rellevants per emetre judicis que incloguen una reflexió sobre assumptes rellevants d'índole social, científica o ètica.
- E19: Capacitat de col·laborar amb els altres i contribuir a un projecte comú.
- E20: Implicar-se en activitats complementàries que emfasitzen competències genèriques i transversals
- E21: Conèixer i comprendre els factors comportamentals i socials que condicionen la pràctica de l'activitat física adaptada.
- E22: Conèixer i comprendre els efectes de la pràctica de l'exercici físic sobre els aspectes psicològics i socials de les persones amb discapacitat.
- E23: Planificar, desenvolupar i avaluar programes d'activitat física i esport adreçats a persones amb discapacitat.
- E24: Promoure i avaluar la formació d'hàbits perdurables i autònoms de pràctica d'activitat física en persones amb discapacitat.
- E25: Conèixer i comprendre el joc de la pilota valenciana, analitzar-lo en el context cultural del poble valencià i saber aplicar aquest coneixement professionalment
- E26: Saber aplicar els drets d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, i de les persones amb discapacitat, i els valors propis de la democràcia, en l'elaboració de programes i plans estratègics
- E27: Identificar riscos per a la salut, en la pràctica d'activitat física i esportiva en persones amb discapacitat.
- E28: Avaluar la condició física, prescriure i desenvolupar exercicis físics orientats a la salut de persones amb discapacitat.
- E29: Seleccionar i saber utilitzar material i equipament esportiu, adient per a persones amb discapacitat.
- E30: Desenvolupar hàbits d'excel·lència i de qualitat per a l'exercici professional en l'àrea de l'activitat física adaptada.
- E31: Obtenir un major nivell d'anàlisi i reflexió que permeten realitzar els treballs de les classes pràctiques i amb posterioritat en l'aplicació dels coneixements a l'àmbit professional
- E32: Conèixer i comprendre els fonaments de l'entrenament esportiu en esports individuals
- E33: Aplicar els principis de l'entrenament al bàsquet
- E34: Dissenyar, desenvolupar i avaluar els processos dels esports col·lectius atenent les característiques individuals, grupals i col·lectives
- E35: Ser capaç de planificar, desenvolupar i avaluar el procés d'entrenament d'habilitats motrius en els diferents nivells i entorns de pràctica
- E36: Conèixer els conceptes i els fonaments teòrics de la recreació fisicoesportiva.
- E37: Conèixer l'aspecte recreatiu de les activitats fisicoesportives i el tractament del cos.
- E38: Analitzar críticament la realitat de les activitats fisicoesportives recreatives i el seu àmbit professional.
- E39: Experimentar amb els recursos pràctics per al desenvolupament d'activitats fisicoesportives recreatives.
- E40: Utilitzar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en el desenvolupament de l'assignatura.
- E41: Aplicar els drets fonamentals d'igualtat d'oportunitats i d'accessibilitat universal de les persones amb discapacitat.
- E42: Adquirir la formació científica bàsica aplicada a l'avaluació del rendiment esportiu.
- E43: Conèixer diferents estratègies aplicades per les entitats esportives
- E44: Aplicar els principis ètics necessaris per al correcte exercici professional en l'elaboració de programes i plans estratègics
- E45: Programar sistemes d'entrenament en funció dels seus efectes i objectius.
- E46: Planificar activitats físiques adequades als objectius buscats.
- E47: Aplicar accions d'intervenció en l'àmbit de l'activitat física i l'esport de manera coherent i eficaç.
- E48: Conèixer les característiques bàsiques dels esports de lluita.
- E49: Conèixer el perfil fisiològic dels esports de lluita i la seua aplicació a l'entrenament.
- E50: Conèixer i aplicar els sistemes d'entrenament específic dels esports de lluita/judo.
- E51: Ser capaç de planificar, desenvolupar i avaluar el procés d'entrenament d'habilitats motores en els distints nivells i entorns de pràctica.
- E52: Desenvolupar capacitats per actuar dins els principis ètics necessaris per al correcte exercici professional.
- E53: Aplicar els principis fisiològics, biomecànics, comportamentals i socials als diferents camps de l'activitat física i l'esport.
- E54: Aplicar els principis fisiològics, biomecànics, comportamentals i socials, als diferents camps de l'activitat física i l'esport.
- E55: Aplicar els principis de l'entrenament als esports de lluita.
- E56: Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a l'àmbit de l'entrenament esportiu.
- E57: Saber identificar els recursos útils que permeten dur a terme aquesta intervenció.
- E58: Conèixer l'oferta específica de la institució en què s'integra l'estudiant, els seus objectius i els seus recursos.
- E59: Conèixer i comprendre la importància de la planificació estratègica en la gestió i l'organització de l'esport.
- E60: Conèixer els tipus de planificació existents en la literatura científica de l'organització i la gestió de l'esport.
- E61: Planificar i elaborar projectes per a les organitzacions i les entitats esportives.
- E62: Elaborar informes (diagnòstic, propostes i avaluació de l'activitat).
- E63: Conèixer l'objecte d'estudi de l'activitat física i l'esport.
- E64: Conèixer i comprendre els fonaments de l'entrenament esportiu en esports individuals.
- E65: Planificar, desenvolupar i avaluar la realització de programes d'entrenament d'especialitats atlètiques.
- E66: Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a l'àmbit de l'entrenament esportiu.
- E67: Ser capaç de penetrar en els fenòmens socials i, dins aquests, en l'esport i el món de l'activitat física, des d'una perspectiva sociològica.
- E68: Capacitat per relacionar l'organització social, els seus tipus i evolució, amb el fenomen esportiu i amb l'organització social de l'esport.
- E69: Capacitat per relacionar l'entorn polític i l'econòmic amb la realitat social en matèria d'esport i activitat física. Valorar el fenomen de la mercantilització de l'esport i de l'esport d'alt nivell.
- E70: Conèixer les fonts d'ocupació relacionada amb l'activitat física i esportiva.
- E71: Comprendre el paper de l'esport en la cultura i en el procés de socialització.
- E72: Aplicar els principis ètics necessaris per al correcte exercici professional en l'elaboració de programes i plans estratègics.
- E73: Obtenir un major nivell d'anàlisi i de reflexió que permeten a l'estudiant realitzar els treballs de les classes pràctiques i posteriorment l'elaboració de programes i plans estratègics.
- E74: Saber aplicar els drets d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, les persones amb discapacitat i els valors propis de la democràcia, en l'elaboració de programes i plans estratègics.
- E75: Conèixer la relació entre esport i teràpies socials.
- E76: Conèixer la funció dels mitjans en la nostra societat i la seua relació amb els fenòmens esportius, molt especialment amb els grans esdeveniments.
- E77: Capacitat per relacionar esport i sostenibilitat, en les múltiples dimensions transversals, començant pel medi ambient i continuant pels altres assumptes interessats en una veritable ecologia humana.
- E78: Capacitat per avaluar la relació entre esport i diferències de sexe i edat, així com en funció dels constructes de gènere i etapes vitals. Distingir entre diferències d'ordre natural i diferències discriminatòries.
- E79: Saber relacionar esport i activitat física amb salut de la comunitat. Valorar els efectes mutus entre salut i activitats física i esportiva.
- E80: Conèixer els diferents mètodes, qualitatius i quantitatius, que es poden utilitzar per investigar els fenòmens esportius.
- E81: Sensibilitzar i comprendre la importància de l'estudi dels recursos en les entitats esportives.
- E82: Comprendre, analitzar i reflexionar les bases teòriques i metodològiques de la gestió dels recursos en les entitats esportives.
- E83: Conèixer l'origen dels diferents esports que es desenvolupen en el programa (vela, piragüisme, ciclisme i orientació).
- E84: Arribar a conèixer la terminologia anatòmica, per a la descripció precisa del cos humà, en la seua totalitat i en les seues parts, com a llenguatge bàsic de comunicació de coneixements en l'àmbit científic.
- E85: Arribar a conèixer els nivells estructurals del cos humà des de l'etapa embrionària fins a la formació de l'ésser humà.
- E86: Conèixer les accions mecàniques dels grups musculars agonistes i antagonistes en tasques motores analítiques i complexes.
- E87: Adquirir els coneixements dels fonaments neuromecànics del moviment humà.
- E88: Adquirir les habilitats per ser capaç de realitzar una anàlisi cinesiològica de postures i moviments de la vida quotidiana, temps lliure, àmbit laboral i esportiu.
- E89: Conèixer i analitzar críticament les recomanacions dels organismes oficials més importants sobre les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida
- E90: Identificar els riscos que es deriven per a la salut i proposar alternatives a la pràctica inadequada d'activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida
- E91: Seleccionar i saber utilitzar el material i l'equipament més adequat per al desenvolupament d'activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida
- E92: Desenvolupar la capacitat per treballar en equip i col·laborar eficaçment amb altres persones
- E93: Conèixer la funció dels mitjans en la nostra societat i la seua relació amb els fenòmens esportius, molt especialment amb els grans esdeveniments
- E94: Ampliar el marc de referència cultural amb què l'estudiant accedeix a la facultat
- E95: Conèixer i comprendre les diferents etapes en què s'han desenvolupat aquestes teories
- E96: Obtenir un major nivell d'anàlisi i reflexió, des de criteris culturals i històrics, sobre el desenvolupament de les ciències de l'activitat física i l'esport que permeten la participació dels estudiants en els debats que s'organitzaran en les classes pràctiques i amb posterioritat en l'aplicació dels seus coneixements a l'àmbit professional
- E97: Conèixer normes bàsiques i específiques de respecte pel medi.
- E98: Conèixer i comprendre les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida.
- E99: Conèixer i analitzar críticament les recomanacions dels organismes oficials més importants sobre les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida.
- E00: Aplicar els principis fisiològics, biomecànics, comportamentals i socials a les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida.
- E01: Promoure i avaluar la formació d'hàbits perdurables i autònoms de pràctica de l'activitat física i de l'esport
- E02: Identificar els riscos que es deriven per a la salut de la pràctica d'activitats físiques i esportives inadequades i proposar-hi alternatives.
- E03: Desenvolupar competències per a l'adaptació a noves situacions i resolució de problemes per a l'aprenentatge autònom
- E04: Aplicar els principis fisiològics, biomecànics, comportamentals i socials als diferents camps de l'activitat física i l'esport
- E05: Analitzar críticament des d'un punt de vista ergonòmic la idoneïtat dels distints moviments articulares que s'utilitzen habitualment en les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida.
- E06: Identificar els riscos que deriven per a la salut i proposar alternatives de la pràctica inadequada d'activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida.
- E07: Conèixer i saber aplicar els principals fonaments amb què estimular l'adherència als programes per a la millora i el manteniment de la qualitat de vida mitjançant l'ús d'activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical.
- E08: Planificar, desenvolupar i avaluar programes activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical sobre la base d'un model prescriptiu per a la millora de la qualitat de vida.
- E09: Seleccionar i saber utilitzar el material i l'equipament més adequat per al desenvolupament d'activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida.
- E10: Reunir i interpretar dades rellevants per emetre judicis que incloguen una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica
- E11: Conèixer i actuar dins dels principis ètics necessaris per al correcte exercici professional
- E12: Analitzar críticament, des d'un punt de vista ergonòmic, la idoneïtat dels diferents moviments articulars que es prescriuen habitualment en les sessions i programes de condicionament físic saludable
- E13: Conèixer i comprendre les estructures sociològiques en què s'inscriuen l'activitat física i l'esport. Conèixer l'estructura social de la pràctica esportiva
- E14: Saber relacionar esport i activitat física amb salut de la comunitat. Valorar els efectes mutus entre salut i activitats física i esportiva
- E15: Conèixer els diferents entorns de promoció de l'activitat física per a la salut
- E16: Saber aplicar els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats dels éssers humans en l'àmbit de l'activitat física per al manteniment i la millora de la qualitat de vida
- E17: Planificar, desenvolupar i avaluar programes d'activitat física i esport dirigits a persones amb discapacitat
- E18: Desenvolupar les habilitats adequades per al treball autònom i grupal en l'àmbit de l'activitat física per a la millora de la qualitat de vida
- E19: Desenvolupar hàbits d'excel·lència i qualitat per a l'exercici professional en l'àmbit de la gestió d'equipaments i instal·lacions esportives
- E20: Conèixer l'aplicació de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en l'àmbit de la gestió i organització esportiva
- E21: Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a l'àmbit de l'entrenament esportiu
- E22: Adquirir la formació científica bàsica aplicada a l'avaluació del rendiment esportiu
- E23: Avaluar el procés d'entrenament d'habilitats motrius en els diferents nivells i entorns de pràctica
- E24: Avaluar el rendiment esportiu a partir de criteris d'eficiència mecànica i d'economia de moviment
- E25: Seleccionar i dissenyar proves d'avaluació adequades a diferents activitats esportives i diferents aspectes del rendiment
- E26: Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a l'avaluació del rendiment esportiu
- E27: Conèixer i comprendre els factors comportamentals, socials i legals que condicionen la pràctica de l'esport adaptat i paralímpic
- E28: Planificar, desenvolupar i avaluar esdeveniments esportius adaptats dirigits a persones amb discapacitat
- E29: Conèixer i comprendre les bases dels sistemes de classificació i categorització dels esportistes paralímpics
- E30: Conèixer i comprendre l'estructura de l'esport paralímpic
- E31: Conèixer les etapes principals del desenvolupament psicològic de l'ésser humà al llarg del cicle vital
- E32: Conèixer les lleis bàsiques dels diferents processos psicològics que regulen el comportament humà
- E33: Seleccionar i saber utilitzar material i equipament esportiu adaptat i adequat per a persones amb discapacitat i per als diferents esports
- E34: Desenvolupar hàbits d'excel·lència i qualitat per a l'exercici professional en l'àrea de l'activitat física adaptada
- E35: Aplicar els drets fonamentals d'igualtat d'oportunitats i d'accessibilitat universal de les persones amb discapacitat
- E36: Conèixer i comprendre les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida
- E37: Aplicar els principis fisiològics, biomecànics, comportamentals i socials a les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida
- E38: Analitzar críticament, des d'un punt de vista ergonòmic, la idoneïtat dels diferents moviments articulars que es fan servir habitualment en les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida
- E39: Conèixer i saber aplicar els principals fonaments amb què s'estimula l'adherència als programes per a la millora i el manteniment de la qualitat de vida mitjançant l'ús d'activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical
- E40: Planificar, desenvolupar i avaluar programes activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical a partir d'un model prescriptiu per a la millora de la qualitat de vida
- E41: Conèixer els diferents entorns d'aplicació de les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida
- E42: Utilitzar les fonts del coneixement científic certificat en l'àmbit de les ciències de l'activitat física amb especial atenció a aquelles que analitzen les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical aplicades al manteniment i la millora de la qualitat de vida
- E43: Desenvolupar capacitats que permeten actuar amb excel·lència i amb ètica en l'àmbit de l'activitat física, però amb especial atenció a aquelles que siguen fonamentals en el desenvolupament de les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical aplicades al manteniment i millora de la qualitat de vida
- E44: Saber aplicar els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats dels éssers humans en l'àmbit de l'activitat física per al manteniment i la millora de la qualitat de vida, i més concretament durant el desenvolupament d'activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical
- E45: Desenvolupar les habilitats adequades per al treball autònom i grupal en l'àmbit de l'activitat física per al manteniment i la millora de la qualitat de vida, i més concretament durant el desenvolupament d'activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical
- E46: Tenir la capacitat de col·laborar amb els altres i de contribuir a un projecte comú
- E47: Comprendre, analitzar i reflexionar sobre les bases teòriques i metodològiques dels esports que es practiquen a la natura
- E48: Saber obtenir la suficient informació per poder desenvolupar individualment aquells aspectes que resulten mes atractius per al desenvolupament personal i professional, i per assumir el paper i la importància que les intervencions i investigacions poden tenir per al desenvolupament del benestar i la qualitat de vida dels éssers humans
- E49: Conèixer l'origen dels diferents esports que es desenvolupen en el programa (vela, piragüisme, ciclisme i orientació)
- E50: Descriure i posar en pràctica les principals normes i elements bàsics d'aquests esports
- E51: Saber analitzar, planificar i seqüenciar els continguts bàsics d'aquests esports i aplicar-los a l'aprenentatge
- E52: Sensibilitzar-se sobre la importància vital de l'estudi i la comprensió d'aquests esports i com es poden interrelacionar amb altres matèries afins i transversals del currículum de l'alumne/a
- E53: Facilitar la retroinformació constant, amb la finalitat de poder tractar casos i situacions reals i les aproximacions als camps propis o afins a àrea d'educació física i esportiva que podrien utilitzar-se
- E54: Conèixer normes bàsiques i específiques de respecte envers el medi ambient
- E55: Comprendre, analitzar i reflexionar sobre les bases teòriques i metodològiques de la gestió dels recursos en les entitats esportives
- E56: Conèixer les principals fonts de finançament i recursos econòmics en l'esport
- E57: Analitzar i planificar el model organitzatiu de les organitzacions esportives i els processos relacionats amb la gestió dels recursos disponibles
- E58: Adquirir habilitats i coneixements de cadascuna de les tasques essencials que es desenvolupen en la gestió de recursos en l'esport
- E59: Definir habilitats de lideratge, de relació interpersonal i de treball en equip, així com tenir hàbits d'excel·lència i qualitat per a l'exercici professional
- E60: Actuar dins dels principis ètics necessaris per al correcte exercici professional de la gestió de recursos en l'esport
- E61: Conèixer i saber analitzar l'entorn, les entitats i els col·lectius que incideixen en la planificació esportiva
- E62: Conèixer els tipus de planificació que hi ha en la literatura científica de l'organització i la gestió de l'esport
- E63: Planificar i elaborar projectes per a les organitzacions i les entitats esportives
- E64: Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a l'àmbit de planificació estratègica
- E65: Obtenir un major nivell d'anàlisi i reflexió que permeten realitzar els treballs de les classes pràctiques i amb posterioritat l'elaboració de programes i plans estratègics
- E66: Conèixer l'oferta especifica de la institució en què s'integra l'estudiant, els seus objectius i els seus recursos
- E67: Saber detectar necessitats i situacions que requerisquen la intervenció del professional
- E68: Saber identificar els recursos útils que permeten dur a terme aquesta intervenció
- E69: Saber aplicar i desenvolupar aquesta intervenció
- E70: Adquirir aptituds professionals idònies
- E71: Conèixer i comprendre els fonaments de l'entrenament esportiu en esports individuals
- E72: Planificar, desenvolupar i avaluar la realització de programes d'entrenament en el medi aquàtic
- E73: Aplicar els principis fisiològics, biomecànics, comportamentals i socials als diferents camps de l'activitat física i l'esport
- E74: Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a l'àmbit de l'entrenament esportiu
- E75: Conèixer i comprendre els fonaments de l'entrenament esportiu en esports col·lectius
- E76: Planificar, desenvolupar i avaluar el procés d'entrenament d'habilitats motrius en els diferents nivells i entorns de pràctica
- E77: Aplicar els principis de l'entrenament al futbol
- E78: Conèixer l'ús i la indicació de productes sanitaris vinculats a les cures d'infermeria, posant una atenció especial a la diferència segons edat i sexe.
- E79: Saber gestionar les diferents relacions amb el client
- E80: Desenvolupar habilitats de cooperació amb altres professionals
- E81: Elaborar informes (diagnòstic, propostes i avaluació de l'activitat)
- E82: Prendre consciència del component ètic i dels principis deontològics de l'exercici de la professió
- E83: Conèixer l'objecte d'estudi de l'activitat física i l'esport
- E84: Adquirir formació científica aplicada a l'activitat física i l'esport en les seues diferents manifestacions
- E85: Dissenyar, desenvolupar i avaluar els processos dels esports col·lectius atenent les característiques individuals, grupals i col·lectives
- E86: Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a l'àmbit de l'entrenament esportiu
- E87: Planificar, desenvolupar i avaluar el procés d'entrenament d'habilitats motrius en els diferents nivells i entorns de pràctica
- E88: Aplicar els principis fisiològics, biomecànics, comportamentals i socials als diferents camps de l'activitat física i l'esport
- E89: Aplicar les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) a l'àmbit de l'entrenament esportiu
- E90: Conèixer les característiques bàsiques dels esports de lluita
- E91: Conèixer el perfil fisiològic dels esports de lluita i la seua aplicació a l'entrenament
- E92: Conèixer i aplicar els sistemes d'entrenament específic dels esports de lluita/judo
- E93: Aplicar els principis fisiològics, biomecànics, comportamentals i socials als diferents camps de l'activitat física i l'esport
- E94: Aplicar els principis de l'entrenament als esports de lluita
- E95: Comprendre i utilitzar la literatura científica sobre l'activitat física i l'esport en altres llengües de presència significativa en l'àmbit científic, preferentment en llengua anglesa
- E96: Saber aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a l'àmbit de l'activitat física i l'esport
- E97: Dissenyar, desenvolupar, presentar i defensar públicament informes d'elaboració pròpia relacionats amb el perfil professional
- E98: Desenvolupar hàbits d'excel·lència i qualitat per a l'exercici professional
- E99: Desenvolupar capacitats per actuar dins dels principis ètics necessaris per al correcte exercici professional
- E00: Conèixer els conceptes i els fonaments teòrics de la recreació fisicoesportiva
- E01: Conèixer el vessant recreatiu de les activitats fisicoesportives i el tractament del cos
- E02: Analitzar críticament la realitat de les activitats fisicoesportives recreatives, així com el seu àmbit professional
- E03: Experimentar amb els recursos pràctics per al desenvolupament d'activitats fisicoesportives recreatives
- E04: Desenvolupar capacitats per actuar dins dels principis ètics necessaris per al correcte exercici professional relacionat amb l'ensenyament de l'activitat física i l'esport
- E05: Utilitzar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en el desenvolupament de l'assignatura
- E06: Conèixer i comprendre els fonaments de l'entrenament esportiu en esports individuals
- E07: Planificar, desenvolupar i avaluar la realització de programes d'entrenament d'especialitats atlètiques
- E08: Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a l'àmbit de l'entrenament esportiu
- E09: Aplicar els principis psicològics als diferents camps de l'activitat física i l'esport
- E10: Conèixer les habilitats i les competències psicològiques dels esportistes i practicants d'exercici físic
- E11: Desenvolupar habilitats per avaluar els processos maduratius i els aprenentatges motrius
- E12: Conèixer les funcions, les característiques i les limitacions dels diferents models teòrics de la psicologia social de l'activitat física i l'esport
- E13: Conèixer els principis psicosocials del funcionament dels esportistes i dels grups esportius
- E14: Saber analitzar el context esportiu en què es desenvolupen les conductes dels esportistes i els processos grupals
- E15: Ser capaç d'identificar els problemes més rellevants plantejats segons les necessitats grupals i intergrupals
- E16: Distingir els diferents tipus de tècniques en judo i les seues característiques
- E17: Desenvolupar, a través del comportament ètic propi del judo, els valors del respecte als altres i el respecte i la cura del propi cos
- E18: Conèixer i analitzar críticament les recomanacions dels organismes oficials més importants sobre la prescripció de l'exercici físic per a la salut en sectors poblacionals sans
- E19: Saber descriure i avaluar els processos d'interacció, la dinàmica dels grups i l'estructura grupal i intergrupal
- E20: Saber seleccionar i administrar els instruments que permeten obtenir dades rellevants per avaluar els contextos esportius
- E21: Ser capaç de penetrar en els fenòmens socials, i dins d'aquests en l'esport i el món de l'activitat física, des d'una perspectiva sociològica
- E22: Tenir la capacitat de relacionar l'organització social, els seus tipus i l'evolució amb el fenomen esportiu i amb l'organització social de l'esport
- E23: Tenir la capacitat de relacionar l'entorn polític i econòmic amb la realitat social en matèria d'esport i activitat física. Valorar el fenomen de la mercantilització de l'esport i de l'esport d'alt nivell
- E24: Conèixer les fonts d'ocupació relacionades amb l'activitat física i esportiva
- E25: Conèixer la relació entre esport i teràpies socials
- E26: Reflexionar i aplicar els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, els principis d'igualtat d'oportunitats i d'accessibilitat universal de les persones amb discapacitat i els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics durant la pràctica del judo
- E27: Aplicar amb seguretat i eficàcia les diferents tècniques del judo
- E28: Saber adaptar-se a les característiques i les respostes motrius dels diferents companys
- E29: Conèixer i dominar les principals regles del judo
- E30: Dominar i conèixer la bibliografia específica imprescindible per poder aprofundir i ampliar els diversos temes que es plantegen
- E31: Valorar el desenvolupament de la sessió, recollint i processant la informació necessària per a l'elaboració de judicis que permeten ajustar i millorar permanentment el procés d'ensenyament-aprenentatge del judo en l'educació física escolar
- E32: Conèixer i comprendre els fonaments, les estructures i les funcions de l'habilitat motriu
- E33: Comprendre i desenvolupar les habilitats bàsiques que es deriven de les accions de joc
- E34: Planificar processos d'adquisició (ensenyament-aprenentatge) de l'habilitat motriu
- E35: Planificar processos de desenvolupament i millora (entrenament) de l'habilitat motriu
- E36: Comprendre i dominar les habilitats motrius que es relacionen amb la iniciació esportiva
- E37: Dominar el recursos materials i saber aplicar-los a la millora de les habilitats motrius
- E38: Aplicar els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, els principis d'igualtat d'oportunitats i d'accessibilitat universal de les persones amb discapacitat i els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
- E39: Conèixer i comprendre els diferents tipus d'exercicis físics i els seus efectes
- E40: Conèixer, crear i confeccionar exercicis físics de diferents capacitats motrius
- E41: Conèixer i comprendre els fonaments, les estructures i les funcions dels patrons de la motricitat humana
- E42: Conèixer, comprendre i valorar la dificultat d'execució de les diferents accions motrius
- E43: Estudiar, analitzar i desenvolupar adequadament les diferents manifestacions motrius
- E44: Conèixer i desenvolupar diferents tipus de valoracions de les capacitats motrius
- E45: Conèixer i saber aplicar els principals fonaments amb què s'estimula l'adherència a les activitats i programes per a la millora de la qualitat de vida
- E46: Conèixer i aplicar diferents procediments d'avaluació dels hàbits saludables, de la funció física i dels factors de risc per a la pràctica física en funció de les necessitats i les característiques de cada individu
- E47: Prescriure programes d'exercici físic per a la millora i/o el manteniment de la qualitat de vida a partir dels seus determinants i a partir d'un model integral d'establiment d'hàbits saludables
- E48: Avaluar programes d'exercici físic per a la millora i/o el manteniment de la qualitat de vida
- E49: Utilitzar les fonts del coneixement científic certificat en l'àmbit de les ciències de l'activitat física aplicat al manteniment i la millora de la qualitat de vida
- E50: Desenvolupar capacitats que permeten actuar amb excel·lència i amb ètica en l'àmbit de l'activitat física per al manteniment i la millora de la qualitat de vida
- E51: Desenvolupar les habilitats adequades per al treball autònom i grupal en l'àmbit de l'activitat física per al manteniment i la millora de la qualitat de vida
- E52: Conèixer i comprendre els factors comportamentals, socials i legals que condicionen la pràctica de l'activitat física adaptada
- E53: Conèixer i comprendre els efectes de la pràctica de l'exercici físic sobre els aspectes psicològics i socials de les persones amb discapacitat
- E54: Promoure i avaluar la formació d'hàbits perdurables i autònoms de pràctica d'activitat física en persones amb discapacitat
- E55: Identificar riscos per a la salut en la pràctica d'activitat física i esportiva en persones amb discapacitat
- E56: Seleccionar i saber utilitzar material i equipament esportiu adequat per a persones amb discapacitat
- E57: Desenvolupar hàbits d'excel·lència i qualitat per a l'exercici professional a l'àrea de l'activitat física adaptada
- E58: Aplicar els drets fonamentals d'igualtat d'oportunitats i d'accessibilitat universal de les persones amb discapacitat
- E59: Tenir la capacitat de relacionar esport i sostenibilitat, en les seues múltiples dimensions transversals, començant pel mitjà ambiental i seguint pels altres temes implicats en una veritable ecologia humana
- E60: Tenir la capacitat d'avaluar la relació entre esport i diferències de sexe i edat, així com en funció dels constructes de gènere i les etapes vitals. Distingir entre diferències d'ordre natural i diferències discriminatòries
- E61: Conèixer els diferents mètodes, qualitatius i quantitatius, que es poden fer servir per investigar els fenòmens esportius
- E62: Conèixer i comprendre els principals elements implicats en l'educació i l'ensenyament
- E63: Conèixer i comprendre els processos conceptuals i metodològics propis de les tasques expressives
- E64: Conèixer i comprendre els fonaments comunicatius i creatius de les activitats corporals amb intenció expressiva
- E65: Prescriure programes d'exercici físic per a poblacions amb necessitats especials amb l'objectiu de millorar-ne la qualitat de vida a partir dels determinants de la salut i a partir d'un model integral d'establiment d'hàbits saludables
- E66: Conèixer i comprendre les funcions generals de l'educació i els fonaments de l'educació del moviment
- E67: Analitzar les característiques de les professions i saber aplicar-les al camp de l'activitat física i l'esport
- E68: Conèixer els principis i codis ètics bàsics, així com la seua aplicació a situacions professionals de l'activitat física i l'esport
- E69: Analitzar les relacions de (des)igualtat en l'activitat física i l'esport i conèixer estratègies per millorar-les
- E70: Conèixer i comprendre els criteris estètics i artístics del moviment i el seu paper en l'educació del moviment
- E71: Analitzar, sintetitzar i elaborar textos escrits i orals
- E72: Iniciar-se en l'ús de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en el desenvolupament de l'assignatura
- E73: Conèixer i comprendre les principals diferències entre joc, joc esportiu i esport
- E74: Conèixer i comprendre diferents tipus de jocs i activitats d'iniciació esportiva i saber aplicar-los a diferents contextos professionals
- E75: Elaborar i analitzar diferents tipus de jocs i activitats d'iniciació esportiva que s'adapten a lògiques i objectius de joc i a perspectives d'iniciació diversa
- E76: Conèixer i comprendre els valors educatius i els riscos de la iniciació esportiva per tenir-los en compte en els programes d'iniciació
- E77: Analitzar els models i les perspectives d'ensenyament de la iniciació esportiva d'esports individuals, jocs esportius i lluites
- E78: Comprendre el paper de la competició i la participació en la iniciació esportiva, i buscar estratègies per al gaudi en igualtat
- E79: Analitzar, sintetitzar i elaborar textos escrits i orals
- E80: Analitzar el paper de la família, l'escola i la comunitat en la iniciació esportiva per integrar-lo en els programes d'iniciació
- E81: Conèixer i vivenciar el valor gestual del cos com a llenguatge i com a eina estètica i creativa
- E82: Conèixer i vivenciar la influència de l'espai en la comunicació expressiva corporal
- E83: Desenvolupar recursos perceptius i sensibles a partir de la comunicació corporal en contacte
- E84: Desenvolupar recursos per sensibilitzar la capacitat dinàmica a l'estímul sonor
- E85: Conèixer els mètodes dirigits a desenvolupar la consciència corporal a través de la sensibilitat i la sensació
- E86: Aplicar pràctiques perceptives al desenvolupament de la capacitat expressiva
- E87: Desenvolupar la capacitat d'interpretar i orientar les dinàmiques grupals, en funció de l'eficàcia estètica i expressiva
- E88: Saber quines són les manifestacions artístiques i socials que es basen en la capacitat expressiva de les persones
- E89: Desenvolupar capacitats individuals relacionades amb l'acte expressiu estètic i artístic
- E90: Desenvolupar criteris sobre les manifestacions estètiques i artístiques dels altres
- E91: Ser capaç de crear un acte expressiu i/o artístic
- E92: Saber aplicar els drets d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, i de les persones amb discapacitat
- E93: Conèixer i comprendre què és la investigació científica i el seu procés
- E94: Conèixer els mecanismes per dissenyar un projecte d'investigació
- E95: Conèixer i comprendre el valor de la informació com a eina per al desenvolupament practicoprofessional i científic del graduat en CAFE
- E96: Adquirir habilitats per al correcte aprofitament de les eines d'informació i comunicació d'ús més freqüent
- E97: Conèixer i distingir els diferents tipus de textos científics
- E98: Saber utilitzar les bases de dades per a la recerca bibliogràfica
- E99: Conèixer els diferents àmbits competencials i entorns de promoció de l'activitat física adaptada per a la millora de la qualitat de vida
- E00: Utilitzar les fonts del coneixement científic certificat en l'àmbit de les ciències de l'activitat física aplicat a la millora de la qualitat de vida
- E01: Desenvolupar capacitats que permeten actuar amb excel·lència i amb ètica en l'àmbit de l'activitat física per a la millora de la qualitat de vida
- E02: Conèixer els materials, l'equipament esportiu i les instal·lacions esportives que es poden utilitzar per a cada activitat i població
- E03: Adquirir coneixements per dirigir i gestionar instal·lacions esportives
- E04: Utilitzar les fonts del coneixement científic certificat aplicat a l'ús, la direcció i la gestió d'equipaments i instal·lacions esportives
- E05: Desenvolupar capacitats d'actuar dins dels principis ètics necessaris per al correcte exercici professional en els programes i projectes de gestió i equipaments esportius
- E06: Conèixer l'aplicació de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) per a l'ús i la gestió d'equipaments i instal·lacions esportives
- E07: Conèixer i comprendre l'objecte les teories sobre gestió de l'esport
- E08: Conèixer la importància social i econòmica dels esdeveniments i les activitats esportives
- E09: Conèixer i establir programes esportius per a organitzacions i entitats en l'àmbit de l'oci, el turisme, el temps lliure i l'espectacle esportiu
- E10: Conèixer el procés d'organització, desenvolupament i execució d'una activitat o esdeveniment esportiu
- E11: Conèixer els models i tècniques aplicables a l'organització d'esdeveniments
- E12: Conèixer les àrees de gestió de l'organització d'esdeveniments esportius
- E13: Tenir la capacitar de gestionar i organitzar activitats i esdeveniments esportius amb excel·lència i qualitat
- E14: Tenir la capacitar de gestionar i organitzar entitats esportives amb excel·lència i qualitat
- E15: Saber aplicar els drets d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, i de les persones amb discapacitat, i els valors propis de la democràcia, en la gestió i organització d'esdeveniments esportius
- E16: Conèixer els períodes històrics i les grans etapes de la cultura física
- E17: Conèixer i comprendre les teories epistemològiques i històriques sobre l'activitat física i l'esport
- E18: Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) al coneixement de la història de l'activitat física i l'esport
- E19: Saber aplicar els drets d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, i de les persones amb discapacitat, i els valors propis de la democràcia, en una societat que exigeix una formació en aquesta línia
- E20: Utilitzar correctament les normes referides a l'estructura del treball d'investigació i l'expressió correcta en els documents tècnics específics
- E21: Conèixer i comprendre els factors biomecànics que condicionen la pràctica de l'activitat física
- E22: Saber aplicar els drets d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, i de les persones amb discapacitat, i els valors propis de la democràcia, en una societat que exigeix una formació en aquesta línia
- E23: Descriure i sintetitzar adequadament el conjunt de dades observades en l'experiment
- E24: Analitzar les dades observades utilitzant programari adequat
- E25: Interpretar correctament els resultats proporcionats pel programari utilitzat
- E26: Elaborar i presentar un informe de l'estudi realitzat
- E27: Conèixer i comprendre els factors fisiològics que condicionen la pràctica de l'activitat física i l'esport
- E28: Conèixer i comprendre els efectes de la pràctica de l'exercici físic sobre la funció del cos humà
- E29: Conèixer i comprendre els fonaments del condicionament físic per a la pràctica de l'activitat física i l'esport
- E30: Planificar, desenvolupar i avaluar programes d'activitat física i esport dirigits a poblacions especials
- E31: Aplicar els principis fisiològics als diferents camps de l'activitat física i l'esport
- E32: Avaluar la condició física; prescriure i desenvolupar exercicis físics orientats a la salut
- E33: Comprendre la literatura científica sobre la fisiologia de l'exercici en llengua anglesa i en altres llengües de presència significativa en l'àmbit científic
- E34: Utilitzar les fonts del coneixement científic certificat en l'àmbit de les ciències de l'activitat física i l'esport
- E35: Aplicar els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, els principis d'igualtat d'oportunitats i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat i els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
- E36: Conèixer els nivells estructurals del cos humà des de l'etapa embrionària fins a la formació de l'ésser humà
- E37: Conèixer i comprendre els efectes de la pràctica de l'exercici físic sobre l'estructura i la funció mecànica del cos humà
- E38: Aplicar els principis biomecànics als diferents camps de l'activitat física
- E39: Seleccionar i saber utilitzar, amb criteris biomecànics, el material i l'equipament esportiu de la manera més adequada a diferents tipus d'activitats i poblacions
- E40: Conèixer i saber actuar en situacions d'actuació immediata per qualsevol pràctica fisicoesportiva
- E41: Conèixer i comprendre els mecanismes de producció i la resposta del cos humà als traumatismes
- E42: Conèixer i comprendre les lesions específiques i habituals que es produeixen per la pràctica d'educació física, en diferents edats i sexes
- E43: Aplicar els principis de prevenció en els diferents àmbits de l'activitat física i l'esport
- E44: Comprendre la literatura científica sobre la prevenció i els primers auxilis per a l'activitat física i l'esport en llengua anglesa i en altres llengües de presència significativa en l'àmbit científic
- E45: Desenvolupar la pràctica del procés d'ensenyament-aprenentatge de l'activitat física i l'esport, Parant esment en els objectius plantejats, el context en què es desenvolupa, la disponibilitat de recursos i les característiques dels seus participants, sabent controlar el risc i la seguretat
- E46: Analitzar els diferents elements metodològics que s'han de tenir en compte en el procés d'ensenyament-aprenentatge de les activitats fisicoesportives
- E47: Saber seleccionar i utilitzar el material i l'equipament fisicoesportiu adequat per a l'ensenyament de cada tipus d'activitat i població, atenent criteris metodològics
- E48: Desenvolupar capacitats per actuar dins dels principis ètics necessaris per al correcte exercici professional relacionat amb l'ensenyament de l'activitat física i l'esport
- E49: Desenvolupar habilitats sociopersonals relacionades amb l'autonomia, l'actitud reflexiva i el treball en equip dels estudiants
- E50: Conèixer les bases teòriques i els diferents models que es poden utilitzar en el disseny de programes relacionats amb l'ensenyament de l'activitat física i esport
- E51: Conèixer l'estructura elemental del sistema nerviós central i perifèric, amb èmfasi especial en les estructures generadores del moviment i les emocions, dos aspectes que són integrals de l'activitat física i de l'entrenament esportiu
- E52: Conèixer les accions mecàniques dels grups musculars agonistes i antagonistes en tasques motrius analítiques i complexes
- E53: Adquirir els coneixements dels fonaments neuromecànics del moviment humà
- E54: Adquirir les habilitats per ser capaç de realitzar una anàlisi cinesiològica de postures i moviments de la vida quotidiana, el temps lliure, l'àmbit laboral i esportiu
- E55: Conèixer i comprendre l'evolució històrica dels esports individuals (atletisme, gimnàstica i natació)
- E56: Conèixer i comprendre els aspectes reglamentaris dels esports individuals (atletisme, gimnàstica i natació)
- E57: Conèixer i comprendre els fonaments tècnics i tàctics dels esports individuals (atletisme, gimnàstica i natació)
- E58: Conèixer i comprendre els fonaments didàctics dels esports individuals (atletisme, gimnàstica i natació)
- E59: Conèixer i comprendre els àmbits d'aplicació dels esports individuals (atletisme, gimnàstica i natació)
- E60: Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a l'àmbit dels esports individuals
- E61: Desenvolupar habilitats de lideratge, de relació interpersonal i de treball en equip
- E62: Aplicar els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, els principis d'igualtat d'oportunitats i d'accessibilitat universal de les persones amb discapacitat i els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
- E63: Conèixer i comprendre les característiques comunes dels esports col·lectius (futbol, bàsquet i handbol)
- E64: Integrar els esports col·lectius (futbol, bàsquet i handbol) com a mitjà educatiu en les etapes escolars
- E65: Aplicar els fonaments tacticoestratègics del joc d'equip en els esports col·lectius (futbol, bàsquet i handbol)
- E66: Seleccionar i saber desenvolupar el material i l'equipament esportiu adequat per a cada tipus d'esport col·lectiu
- E67: Aplicar els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, els principis d'igualtat d'oportunitats i d'accessibilitat universal de les persones amb discapacitat i els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
- E68: Conèixer les característiques pròpies dels esports de lluita i les específiques del judo
- E69: Conèixer els elements bàsics de planificació i el seu tractament segons els model de planificació
- E70: Conèixer les diferents formes d'entendre el concepte d'avaluació
- E71: Conèixer els elements bàsics de l'avaluació i el seu tractament segons la forma d'avaluar
- E72: Desenvolupar capacitats per actuar dins dels principis ètics necessaris per al correcte exercici professional relacionat amb l'ensenyament de l'activitat física i l'esport
- E73: Utilitzar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en el desenvolupament de l'assignatura
- E74: Conèixer i comprendre els diferents sistemes d'entrenament aplicats i els seus components
- E75: Programar sistemes d'entrenament en funció dels seus efectes i objectius
- E76: Planificar activitats físiques adequades als objectius buscats
- E77: Aplicar accions d'intervenció en l'àmbit de l'activitat física i l'esport de manera coherent i eficaç
- E78: Conèixer terminologies i saber aplicar-les en l'àmbit de l'entrenament, tant en espanyol com en anglès
- E79: Aplicar les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) a l'àmbit de les ciències de l'activitat física i l'esport
- E80: Desenvolupar recursos per a l'adaptació a noves situacions i resolució de problemes, i per a l'aprenentatge autònom i la creativitat
- E81: Desenvolupar hàbits d'excel·lència i qualitat per a l'exercici professional
- E82: Aprendre a planificar, desenvolupar i avaluar el procés d'entrenament d'habilitats motrius en els diferents nivells i entorns de pràctica
- E83: Conèixer i aplicar els principis de l'entrenament a l'entrenament de la tècnica i de la tàctica
- E84: Tenir la capacitat de dissenyar, desenvolupar i avaluar els processos d'aprenentatge i entrenament de la tècnica esportiva
- E85: Tenir la capacitat de dissenyar, desenvolupar i avaluar els processos d'aprenentatge i entrenament de la tàctica esportiva
- E86: Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC)
- E87: Comprendre els efectes de l'exercici físic sobre la salut de les estructures i la funció del cos humà
- E88: Comprendre els efectes saludables de l'exercici físic sobre els aspectes psicològics i socials de l'ésser humà
- E89: Comprendre les adaptacions per a la salut dels fonaments del condicionament físic
- E90: Conèixer, comprendre i saber avaluar els determinants de la qualitat de vida i dels estils de vida saludables
- E91: Conèixer els processos psicològics implicats en el processament de la informació sobre el control i l'aprenentatge d'habilitats motrius i esportives
- E92: Conèixer i comprendre les etapes, els models i les perspectives d'ensenyament d'iniciació esportiva dels esports individuals, dels jocs esportius i de les lluites. Saber aplicar aquests coneixement de manera professional
- E93: Dominar la motricitat gestual específica en els esports col·lectius (futbol) en els vessants teoricopràctics del joc en atac i en defensa.
- E94: Estudiar els antecedents històrics i filosòfics del judo i conèixer la variació de formes i funcions de l'esport en les cultures orientals per comprendre'n millor la riquesa, la complexitat i la potencialitat
- E95: Conèixer i comprendre els principis i fonaments del judo dempeus i en terra
- E96: Planificar, desenvolupar i avaluar la realització de programes d'activitats físiques i esportives inadequades i proposar-hi alternatives
- E97: Conèixer i comprendre els aspectes conceptuals i les bases metodològiques del procés d'ensenyament-aprenentatge de l'activitat física i l'esport
- E98: Conèixer la terminologia anatòmica per a la descripció precisa del cos humà, íntegrament i en les seues part, com a llenguatge bàsic de comunicació de coneixements en l'àmbit científic
- E99: Conèixer els elements del sistema musculoesquelètic que conformen l'aparell locomotor i la seua evolució biològica i mecànica des del naixement fins a la senectut
- E00: Ser capaç de diferenciar els elements bàsics condicionals dels coordinatius
- E01: Aplicar els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, els principis d'igualtat d'oportunitats i d'accessibilitat universal de les persones amb discapacitat i els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
- E02: Conèixer els elements que integren la relació perceptiva i dinàmica entre música, sensibilitat i moviment
- E03: Conèixer i vivenciar la influència del grup en els processos expressius
- E04: Adquirir la formació científica bàsica aplicada a l'activitat física i a l'esport en relació amb les seues manifestacions mecàniques
- E05: Identificar els riscos mecànics que es deriven de la pràctica d'activitat física inadequades i proposar-hi alternatives
- E06: Identificar els riscos que es deriven per a la salut de la pràctica d'activitats inadequades, entre les poblacions que realitzen pràctica física orientada a millorar la seua qualitat de vida
- E07: Utilitzar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en el desenvolupament de l'assignatura
- E08: Dissenyar programes relacionats amb l'ensenyament de l'activitat física i l'esport
- E09: Dissenyar i aplicar documents i instruments d'avaluació
- E10: Desenvolupar habilitats sociopersonals relacionades amb l'autonomia, l'actitud reflexiva i el treball en equip dels estudiants
- E11: Aplicar els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, els principis d'igualtat d'oportunitats i d'accessibilitat universal de les persones amb discapacitat i els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
- E12: Dissenyar, desenvolupar i avaluar els processos d'ensenyament-aprenentatge dels esports col·lectius (futbol, bàsquet i handbol)
- E13: Desenvolupar la capacitat d'aprendre en col·laboració amb els companys de pràctica
- E14: Seleccionar i saber utilitzar l'equipament d'ús individual més adequat per a cada tipus d'activitat i població en l'àmbit de l'exercici físic per al manteniment de la qualitat de vida
- E15: Aplicar els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, els principis d'igualtat d'oportunitats i d'accessibilitat universal de les persones en l'ús dels equipaments i les instal·lacions esportives
- E16: Aplicar els principis fisiològics, biomecànics, comportamentals i socials als diferents camps de l'activitat física i l'esport
- E17: Aplicar els principis fisiològics, biomecànics, comportamentals i socials als diferents camps de l'activitat física i l'esport
- E18: Ser autònom i competent en el disseny de programes d'activitats fisicoesportives en funció dels objectius i de les poblacions a què s'han d'aplicar
- E19: Saber aplicar els drets d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, i de les persones amb discapacitat, i els valors propis de la democràcia, en l'elaboració de programes i plans estratègics
- E20: Desenvolupar habilitats sociopersonals relacionades amb l'autonomia, l'actitud reflexiva i el treball en equip
- E21: Conèixer els processos i les etapes principals del desenvolupament evolutiu de la motricitat
- E22: Comprendre el paper de l'esport en la cultura i en el procés de socialització
- E23: Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a l'àmbit de les ciències de l'activitat física i l'esport