Grau en Filosofia

  • Que els estudiants hagen demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'ensenyament secundari general, i se sol trobar a un nivell que, si bé recolza en llibres de text avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
  • Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseïsquen les competències que se solen demostrar per mitjà de l'elaboració i la defensa d'arguments i la resolució de problemes dins la seua àrea d'estudi.
  • Que els estudiants tinguen la capacitat de reunir i d'interpretar dades rellevants (normalment, dins la seua àrea d'estudi) per emetre judicis que incloguen una reflexió sobre assumptes rellevants d'índole social, científica o ètica.
  • Que els estudiants puguen transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
  • Que els estudiants hagen desenvolupat les habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
  • Capacitat de comunicació professional oral i escrita en les llengües pròpies de la Universitat de València.
  • Capacitat de comunicació en una llengua estrangera.
  • Ser capaç d'obtenir informació a partir de diferents fonts primàries i secundàries.
  • Tenir capacitat per analitzar, sintetitzar i interpretar dades rellevants d'índole cultural, social, política, ètica o científica, i d'emetre'n judicis reflexius des d'una perspectiva no androcèntrica.
  • Ser capaç d'organitzar i planificar els temps de treball.
  • Adquirir la capacitat per plantejar i resoldre problemes, així com de prendre decisions, en un temps limitat.
  • Tenir capacitat de transmetre a altres (experts o no) informació, idees, problemes i solucions.
  • Ser capaç de millora i perfeccionament professional.
  • Tenir capacitat de crítica i autocrítica.
  • Saber treballar en equip evitant la discriminació per raons de gènere.
  • Ser capaç de comunicar-se amb experts de la seua àrea de coneixement i d'altres àrees.
  • Ser capaç de manejar les aplicacions de les tecnologies de la informació i la comunicació.
  • Saber treballar en un context internacional.
  • Ser capaç d'adquirir compromisos socials i ètics.
  • Ser respectuós amb la diferència i la pluralitat evitant la discriminació per raons de gènere.
  • Tenir capacitat d'aplicar els coneixements en la pràctica.
  • Ser capaç d'aprenentatge autònom.
  • Saber adaptar-se a noves situacions.
  • Ser capaç d'innovació i creativitat.
  • Saber assumir tasques de lideratge, coordinació i representació.
  • Ser capaç de dissenyar, gestionar i avaluar projectes de qualitat.
  • Manejar-se amb soltesa en l'estudi filosòfic d'àrees particulars de la investigació i de la praxi humana, com ara la ment, el coneixement, el llenguatge, la tecnologia, la ciència, la societat, la cultura, l'ètica, la política, el dret, la religió, la literatura, les arts i l'estètica, evitant els caires androcèntrics.
  • Adquirir un coneixement bàsic dels problemes, els textos i els mètodes propis que ha desenvolupat la filosofia al llarg de la història, reconeixent-hi els possibles biaixos androcèntrics.
  • Conèixer les idees i els arguments dels principals filòsofs i pensadors, extrets dels seus textos, així com la investigació de les seues diverses tradicions i escoles, identificant-hi els possibles biaixos androcèntrics.
  • Saber detectar necessitats i situacions que requerisquen la intervenció del professional.
  • Saber identificar els recursos útils que permeten dur a terme la intervenció del professional.
  • Saber aplicar i desenvolupar la intervenció del professional.
  • Utilitzar i analitzar amb rigor terminologia filosòfica especialitzada.
  • Identificar les qüestions de fons que subjauen a qualsevol tipus de debat.
  • Relacionar problemes, idees, escoles i tradicions.
  • Saber aplicar els coneixements adquirits per aclarir o resoldre determinats problemes aliens al propi àmbit de coneixement.
  • Expressar amb precisió els resultats de l'anàlisi de problemes controvertits i complexos.
  • Identificar i avaluar amb claredat i rigor els arguments presentats en textos o exposats oralment.
  • Manejar amb soltesa i eficàcia les diverses fonts d'informació: bibliogràfiques, electròniques i altres.
  • Adquirir habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un grau d'autonomia creixent.
  • Adquirir aptituds professionals idònies.
  • Saber gestionar les diferents relacions amb un client o una altra part i d'una manera coherent amb el foment de la igualtat de gèneres.
  • Desenvolupar habilitats de cooperació amb altres professionals fomentant la igualtat de gèneres.
  • Treballar amb un grau creixent d'automotivació i autoexigència.
  • Apreciar l'autonomia i la independència de judici.
  • Reconèixer la fal·libilitat humana.
  • Estimar positivament el pensament original i creatiu.
  • Ser capaç d'assumir compromisos socials i ètics.
  • Reconèixer i respectar allò que és diferent i plural.
  • Prendre contacte amb els aspectes rutinaris i menys atractius de la professió.
  • Prendre consciència del component ètic i dels principis deontològics de l'exercici de la professió.
  • Expressar amb precisió els resultats de l'anàlisi de problemes controvertits i complexos.
  • Capacitat de comunicació professional oral i escrita en les llengües pròpies de la Universitat de València.
  • Ser respectuós amb la diferència i la pluralitat evitant la discriminació per raons de gènere.
  • Ser respectuós amb la diferència i la pluralitat evitant la discriminació per raons de gènere.
  • Ser respectuós amb la diferència i la pluralitat evitant la discriminació per raons de gènere.
  • Ser respectuós amb la diferència i la pluralitat evitant la discriminació per raons de gènere.
  • Que els estudiants hagen demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'ensenyament secundari general, i se sol trobar a un nivell que, si bé recolza en llibres de text avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
  • Saber aplicar els coneixements adquirits per aclarir o resoldre determinats problemes aliens al propi àmbit de coneixement.
  • Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseïsquen les competències que se solen demostrar per mitjà de l'elaboració i la defensa d'arguments i la resolució de problemes dins la seua àrea d'estudi.
  • Que els estudiants hagen demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'ensenyament secundari general i se sol trobar a un nivell que, si bé recolza en llibres de text avançats, també inclou alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
  • Ser respectuós amb la diferència i la pluralitat evitant la discriminació per raons de gènere.
  • Que els estudiants hagen demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'ensenyament secundari general, i se sol trobar a un nivell que, si bé recolza en llibres de text avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
  • Que els estudiants hagen demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'ensenyament secundari general, i se sol trobar a un nivell que, si bé recolza en llibres de text avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
  • Ser respectuós amb la diferència i la pluralitat evitant la discriminació per raons de gènere.
  • Relacionar problemes, idees, escoles i tradicions.