Grau en Infermeria 
			
						
					
				
							
							
							
							
							
							
							
							
							
							
						
			
		- G01: Reconèixer el dret a la salut, aplicar el principi d'equitat social a la pràctica professional  i comprendre les implicacions ètiques de la salut en un context mundial en transformació.
 - G02: Reconèixer els elements essencials de la pràctica professional en els àmbits de la persona,  la família i la comunitat.
 - G03: Promoure i respectar el dret de participació, informació, autonomia i el consentiment informat  en la presa de decisions de les persones ateses, d'acord amb la forma en què viuen el  procés de salut-malaltia i mort.
 - G04: Mantenir i actualitzar la competència professional, prestant una importància especial a l'aprenentatge  de manera autònoma de nous coneixements i tècniques i a la motivació per la qualitat  en l'atenció a la salut.
 - G05: Conèixer l'estructura, el funcionament i el finançament dels sistemes sanitari i sociosanitari,  amb la finalitat d'utilitzar de forma òptima els recursos disponibles.
 - G06: Identificar la participació comunitària com un element imprescindible per al desenvolupament  de la promoció de la salut, així com participar en la formulació, execució i avaluació de polítiques  públiques saludables i projectes intersectorials que enfortisquen el desenvolupament local.
 - G07: Analitzar i reflexionar sobre les conseqüències de ser dona i home en el procés d'emmalaltir,  l'atenció diferencial que es rep i la manera específica d'afrontar el dolor i la malaltia.
 - G08: Comprendre les persones, considerant-les des d'una perspectiva holística com a éssers  autònoms i independents, actuant sense prejudicis, assegurant el respecte a les seues  opinions, creences i valors, garantint el dret a la intimitat, per mitjà de la confidencialitat  i el secret professional.
 - G09: Conèixer i aplicar el codi ètic i deontològic de la infermeria espanyola, i comprendre les  implicacions ètiques de la salut en un context mundial en transformació.
 - G10: Treballar en equip, entenent aquest com a unitat bàsica en què s'integren, estructuren i  organitzen, de forma uni- o multidisciplinària i interdisciplinària, els professionals i altre personal  de les organitzacions assistencials, com a forma d'assegurar la qualitat de l'atenció sanitària.
 - G11: Proposar i desenvolupar actuacions d'atenció a la salut que privilegien la promoció de la salut  i la prevenció de la malaltia, i que propendisquen a la millora de les condicions de vida de la població.
 - G12: Conèixer i aplicar els fonaments i principis teòrics i metodològics de la infermeria, per a la promoció  i protecció de la salut, la prevenció de la malaltia i l'atenció integral de les persones, amb  la finalitat de millorar la qualitat de vida de la població.
 - G13: Basar les intervencions de la infermeria en l'evidència científica i en els mitjans disponibles.
 - G14: Planificar i prestar cures d'infermeria dirigides a persones, família o grups, orientats als  resultats en salut, i avaluar-ne l'impacte mitjançant guies de pràctica clínica i assistencial,  que descriuen els processos pels quals es diagnostica, tracta o cuida un problema de salut.
 - G15: Dissenyar sistemes cures dirigides a persones, família, grups i comunitat, orientades als  resultats en salut, i avaluar-ne l'impacte i establir les modificacions oportunes.
 - G16: Promoure i respectar el dret de participació, informació i autonomia en la presa de decisions  de les persones ateses, d'acord amb la forma en què viuen el seu procés de salut-malaltia i mort.
 - G17: Protegir la salut i el benestar de les persones, família i grups atesos, i garantir una atenció  integral.
 - G18: Promoure estils de vida saludables per part de la persona, la família i la comunitat, que fomenten  l'autocura en el maneig de la salut.
 - G19: Realitzar les cures d'infermeria basant-se en l'atenció integral de la salut, la cooperació  multidisciplinària, la integració dels processos i la continuïtat assistencial, en coordinació amb  tots els nivells de l'atenció sanitària i d'altres recursos i serveis sociosanitaris.
 - G20: Conèixer les estratègies per a adoptar mesures de confortabilitat i atenció de símptomes,  dirigides al pacient, a la família i a la persona cuidadora no professional, en l'aplicació de cures  pal·liatives que contribuïsquen al benestar de les persones amb malaltia en estat avançat  i terminal i dels seus familiars.
 - G21: Desenvolupar accions d'educació per a la salut utilitzant les estratègies adequades  a les persones, famílies i comunitats, i posar a l'abast de la població i en un llenguatge  comprensible la informació científica i les recomanacions que se'n deriven.
 - G22: Planificar, organitzar i avaluar activitats formatives dirigides al personal d'infermeria i  a altres professionals de la salut.
 - G23: Establir una comunicació veraç, eficaç i respectuosa amb pacients, família, grups socials,  altres professionals i mitjans de comunicació, tant de forma oral com escrita, i fomentar  l'educació per a la salut.
 - G24: Conèixer i aplicar tècniques i instruments de comunicació des d'una perspectiva no sexista,  tant en la relació interpersonal com en les dinàmiques de grup.
 - G25: Establir procediments d'avaluació, utilitzant principis cientificotècnics i de qualitat.
 - G26: Conèixer i utilitzar els diferents sistemes d'informació sanitària.
 - G27: Identificar els determinants de la salut, tant biològics com demogràfics, ambientals, socials,  econòmics, culturals, psicològics i de gènere, analitzar la seua influència en les condicions  de vida i treball de la població i la seua repercussió en el procés de salut-malaltia.
 - G28: Conèixer, valorar críticament i saber utilitzar les fonts d'informació clínica, biomèdica i sanitària,  per obtenir, organitzar, interpretar i comunicar la informació científica i epidemiològica.
 - G29: Aplicar les tecnologies de la informació i de la comunicació en les activitats clíniques,  terapèutiques, preventives, de promoció de la salut i d'investigació.
 - G30: Tenir en l'activitat professional un punt de vista crític, creatiu, constructiu i orientat a la investigació  en salut.
 - G31: Comprendre la importància i les limitacions del pensament científic en l'estudi, la prevenció  i el maneig de l'estat de salut de les persones.
 - G32: Adquirir la formació bàsica per a l'activitat investigadora, i identificar els elements i fases  que intervenen en el procés d'investigació.
 - G33: Ser capaç de formular hipòtesis, recollir i valorar de forma crítica la informació per a la resolució  de problemes aplicant, entre d'altres, l'enfocament de gènere.
 - G34: Parlar bé en públic.
 - G35: Ser capaç, en l'àmbit de la infermeria, de prestar una atenció sanitària integral i professional  adequada a les necessitats de salut de la persona, la família i la comunitat que atenen, des del  reconeixement al dret a la salut dels ciutadans i ciutadanes, i d'acord amb l'estat de  desenvolupament dels coneixements científics de cada moment i amb els nivells de  qualitat i seguretat que estableixen les normes legals i deontològiques aplicables.
 - G36: Comprendre el comportament interactiu de la persona en funció del gènere, grup o comunitat,  dins del seu context social i multicultural.
 - G37: Reflexionar sobre la importància de l'anàlisi de gènere en salut i comprendre com  en funció d'aquells estils de vida, l'ús del temps i les condicions de treball tenen un impacte  en la salut de les persones.
 - G38: Conèixer i interpretar el marc conceptual de gènere, així com el marc normatiu i institucional  relatiu a la igualtat d'oportunitats entre dones i homes.