Grau en International Business / Negocis Internacionals
- Que els estudiants hagen demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'educació secundària general, i se sol trobar a un nivell que, si bé descansa en llibres de text avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
- Que els estudiants sàpien aplicar els seus coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseïsquen les competències que solen demostrar-se per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seua àrea d'estudi.
- Que els estudiants tinguen la capacitat d'arreplegar i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seua àrea d'estudi) per emetre judicis que incloguen una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica.
- Que els estudiants puguen transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
- Que els estudiants hagen desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per a emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
- Desenvolupar la capacitat d'anàlisi i de síntesi.
- Desenvolupar la capacitat d'organització, planificació i ús del temps de forma efectiva.
- Adquirir fluïdesa en la comunicació oral i escrita en llengua nativa.
- Adquirir fluïdesa en la comunicació oral i escrita en una llengua estrangera.
- Saber utilitzar les eines informàtiques relatives a l'àmbit d'estudi.
- Saber buscar i analitzar informació provinent de fonts diverses.
- Desenvolupar la capacitat per resoldre problemes i treballar sota pressió.
- Desenvolupar la capacitat per prendre decisions i per mobilitzar les capacitats d'altres.
- Potenciar el reconeixement i respecte dels drets humans i la promoció de la cultura de la pau.
- Desenvolupament de l'exercici professional respectant la igualtat de drets i oportunitats entre persones.
- Desenvolupar la capacitat d'avaluació i d'anàlisi crítica de fenòmens i agents econòmics internacionals.
- Adquirir fluïdesa en la comunicació oral i escrita en anglès i una segona llengua estrangera (francès, alemany) en l'àmbit dels negocis.
- Desenvolupar la sensibilitat intercultural i la capacitat d'adaptació a altres contextos geopolítics.
- Tenir capacitat per treballar en equips multidisciplinaris i interculturals.
- Comprendre i reflexionar sobre contextos socioeconòmics i polítics que afecten a la presa de decisions empresarials i econòmiques en un entorn internacional.
- Comprendre l'estructura i el funcionament de les empreses i les organitzacions que operen en un context internacional.
- Desenvolupar una actitud ètica en els negocis respectant els drets humans i el medi tant al país d'origen com en els distints mercats en què s'opere.
- Manejar els mecanismes de disseny, coordinació i control de l'estratègia internacional de l'empresa.
- Gestionar les relacions entre les matrius de les empreses multinacionals i les seues filials.
- Conèixer i saber coordinar els distints elements de la cadena de valor global, des de l'aprovisionament fins al lliurament.
- Saber utilitzar els mètodes i els programes estadístics necessaris per a la gestió de les operacions de l'empresa.
- Comprendre els conceptes essencials de l'anàlisi econòmica aplicable al funcionament d'empreses i institucions en el context internacional.
- Entendre el comportament dels agents econòmics i la seua interacció als mercats globals.
- Adquirir la capacitat d'anàlisi, desenvolupament i control de la funció comercial de les empreses que operen al mercat mundial.
- Conèixer els elements bàsics de la legislació que regula les operacions econòmiques, financeres i fiscals internacionals.
- Conèixer les competències bàsiques i el funcionament de les principals institucions internacionals econòmiques i de cooperació.
- Elaborar, interpretar i analitzar la informació comptable de les empreses.
- Utilitzar la informació econòmic i financera de l'empresa per prendre decisions.
- Conèixer el funcionament dels mercats financers internacionals.
- Ser capaç de generar idees i detectar oportunitats de negoci als mercats internacionals.
- Agafar les oportunitats que ofereixen els processos d'investigació, desenvolupament i innovació a nivell global.
- Desenvolupar la capacitat per a l'elaboració i defensa d'informes que contribuïsquen a la presa de decisions d'agents públics i privats.
- Aprendre a detectar les desigualtats entre persones per dissenyar, implementar i avaluar les polítiques pertinents que faciliten l'eliminació d'aquesta discriminació en empreses i institucions.
- Aprendre a detectar les desigualtats entre persones per dissenyar, implementar i avaluar les polítiques pertinents que faciliten l'eliminació d'aquesta discriminació en empreses i institucions.
- Ser capaç de dissenyar i jerarquitzar objectius.
- Identificar els trets bàsics de les distintes opcions de creixement de l'empresa.
- Comprendre la filosofia de la direcció estratègica i els distints components de l'estratègia.
- Desenvolupar la capacitat per motivar els recursos humans de les empreses internacionals.
- Capacitat d'elaboració d'informes presentant la informació obtinguda per a la presa de decisions de màrqueting.
- Comprendre l'efecte de l'endeutament i de la política de dividends en el valor de mercat de l'empresa i conèixer les principals teories desenvolupades sobre això.
- Desenvolupar la capacitat per preparar els processos de negociació amb temps.
- Localitzar la informació necessària per a la resolució del projecte.
- Ser capaç de gestionar les relacions laborals en l'àmbit internacional.
- Calcular i analitzar les distintes accepcions de rendibilitat.
- Conèixer els distints criteris per a l'outsourcing i/o la relocalització internacional de les activitats de producció.
- Comunicar-se oralment en anglès o en una segona llengua estrangera (francès/alemany) en contextos socioculturals i professionals dins l'àmbit de l'empresa i l'economia en un entorn internacional.
- Posseir els coneixements macroeconòmics suficients per analitzar i interpretar la realitat nacional i internacional des d'una perspectiva econòmica.
- Conèixer els fonaments de la internacionalització en la distribució comercial i en la gestió dels canals i de les xarxes de comercialització.
- Aspectes bàsics de la negociació d'acords de llicència, aliances d'empreses, fusions i adquisicions internacionals.
- Conèixer distints models de diferències culturals i reconèixer les distintes dimensions culturals que afecten els negocis.
- Ser conscient de l'impacte de les activitats productives sobre el medi i mantenir una actitud de sostenibilitat.
- Conèixer estratègies corporatives com ara les fusions o les adquisicions, l'optimització de l'estructura financera de l'empresa, la identificació i l'avaluació de fonts de finançament nacional i internacionals, així com la diversificació d'inversions.
- Reconèixer i usar el discurs apropiat a una gran varietat de situacions comunicatives específiques dins el context acadèmic en un entorn internacional.
- Conèixer les distintes perspectives relacionades amb el canvi individual i el canvi en equip.
- Manejar tècniques de la comunicació oral en anglès acadèmic.
- Aprenentatge dels aspectes essencials de les polítiques macroeconòmiques en la Unió Europea: l'euro, la política monetària i el pacte d'estabilitat i creixement. El pressupost de la Unió Europea.
- Calcular i analitzar les distintes ràtios de situació financera i liquiditat de l'empresa i la seua capacitat predictiva.
- Conèixer les polítiques de desenvolupament dels recursos humans en distints contextos.
- Conèixer les tècniques d'operació i de negociació en els principals mercats borsaris i de renda fixa.
- Conèixer els distints models de valoració d'empreses, les seues peculiaritats i les fonts d'informació per realitzar el procés de valoració.
- Adquirir fluïdesa en la comunicació oral i escrita en espanyol en l'àmbit dels negocis.
- Tenir una visió general dels continguts de la teoria econòmica, de forma que es perceba l'impacte dels elements microeconòmics i macroeconòmics a la presa de decisions dels agents econòmics, en particular de la presa de decisions empresarials i en l'elaboració de les polítiques econòmiques i, en general, conèixer com funciona l'economia moderna.
- Conèixer el comportament dels agents econòmics individuals i la seua interacció al mercat generant preus.
- Copsar la influència de la variable fiscal en la planificació de les decisions empresarials.
- Coneixement dels sectors productius i de les polítiques sectorials en la Unió Europea. La política agrària comuna.
- Utilitzar rigorosament el llenguatge matemàtic i el raonament logicodeductiu en la formulació de problemes financers.
- Identificar els distints agents que intervenen en els processos d'exportació i importació de productes i serveis de les empreses.
- Coneixement general d'altres economies emergents d'interès.
- Anàlisi dels principals problemes de regulació, àmbits de la regulació (acords entre empreses, posició dominant, propietat intel·lectual), així com dels instruments disponibles per a una regulació efectiva en aquests àmbits.
- Aprendre a explotar les eines de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) per a l'aprenentatge autònom de l'espanyol.
- Anàlisi del creixement econòmic i la distribució de la renda en la Unió Europea. Les polítiques de reequilibri territorial.
- Conèixer i respectar distints contextos culturals de negoci i saber sortir-se'n.
- Valorar quin és l'instrument o la tècnica de comerç exterior que s'adeqüe millor als problemes de gestió del comerç internacional que poden sorgir en la seua activitat professional.
- Comunicació oral i escrita en espanyol com a llengua estrangera.
- Entendre l'objectiu i la utilitat de la informació comptable per a la gestió empresarial i la presa de decisions.
- Organitzar, ordenar la informació i desenvolupar un informe coherent.
- Conèixer i saber aplicar els sistemes de gestió per a la qualitat total.
- Entendre perquè hi ha les empreses i quina és la seua relació amb la societat.
- Capacitat d'anàlisi de la informació primària i la secundària sobre el mercat nacional i els mercats exteriors.
- Desenvolupar la sensibilitat intercultural i la capacitat d'adaptació a altres contextos geopolítics.
- Comunicar-se per escrit en anglès o en una segona llengua estrangera (francès/alemany) en contextos socioculturals i professionals dins l'àmbit de l'empresa i l'economia en un entorn internacional.
- Conèixer i usar lèxic especialitzat en anglès o en una segona llengua estrangera (francès/alemany) a nivell mitjà i mitjà-alt.
- Saber utilitzar paquets informàtics específics que ajuden a resoldre problemes de presa de decisions en l'àmbit empresarial.
- Desenvolupar la capacitat d'implementar els sistemes de vigilància i protecció tecnològica.
- Desenvolupar la capacitat per treballar en xarxa, tant en xarxes internes de l'empresa com en xarxes interempresarials.
- Aprehensió de les circumstàncies específiques que caracteritzen en l'actualitat escenaris geopolítics d'interès especial.
- Conèixer-les tècniques d'estudi i de treball personal.
- Capacitat per desenvolupar sistemes de remuneració del personal amb assignacions internacionals.
- Ser capaç de gestionar processos de canvi basats en les noves tecnologies.
- Comprendre els informes que sobre el consumidor es generen en el sistema d'informació màrqueting.
- Sensibilitzar-se amb les diferències culturals i prendre-les en consideració en el disseny i en l'execució de l'estratègia de comunicació.
- Anàlisi dels fonaments, de les característiques i de les implicacions dels fluxos migratoris internacional de persones.
- Habilitat per cercar i analitzar informació provinent de fonts diverses en espanyol.
- Conèixer i analitzar altres fonts d'informació interna i externa que intervenen en els distints models de decisió.
- Conèixer la integració dels distints pressupostos de l'empresa i relacionar-ho amb els costos estàndards, tècnics i econòmics, i l'anàlisi de les desviacions.
- Mantenir una actitud ètica en els negocis, respectuosa amb els drets de les persones i el medi.
- Coneixement del règim jurídic de les inversions en els mercats internacionals.
- Conèixer les diferències entre els sistemes de producció europeus, nord-americà i asiàtic.
- Aprendre a raonar d'una forma rigorosa i sistemàtica, adoptant una actitud emprenedora per a la solució de nous problemes complexos.
- Conèixer els requisits necessaris perquè l'empresa puga competir en els mercats internacionals.
- Ser capaç de determinar la configuració internacional d'actius que millor s'ajusta a les... . Identificar les característiques dels sectors d'activitat en el marc integració i sensibilitat.
- Coneixement de les interrelacions existents entre la fiscalitat, la comptabilitat i les finances.
- Comunicar-se oralment en anglès en contextos acadèmics relacionats amb l'àmbit de l'empresa i l'economia en un entorn internacional.
- Avaluar críticament la magnitud i importància dels distints problemes econòmics així com els avantatges i inconvenients derivats de les possibles polítiques dissenyades per a solucionar-los i el seu impacte sobre la societat.
- Conèixer l'origen, els objectius, el desenvolupament i la problemàtica del projecte europeu des d'una perspectiva econòmica.
- Conèixer els distints rols estratègics exercits per les filials exteriors i els processos de desenvolupament d'aquestes.
- Ser capaç de manejar el programari de compra per a un aprovisionament global.
- Conèixer les principals normes internacionals d'informació financera (NIIF), el seu criteris de reconeixement, valoració i registre i les seues distintes alternatives.
- Conèixer les funcions d'empresaris i de directius.
- Conèixer les eines d'anàlisi d'estats financers.
- Entendre com interactuen les variables que determinen la negociació i la formació de preus dels actius financers.
- Conèixer el mètode comptable i els conceptes de renda i patrimoni, així com els elements que l'integren.
- Conèixer l'estructura acadèmica i els serveis de la Universitat de València.
- Capacitat per dissenyar i negociar els processos d'expatriació i repatriació de directius.
- Conèixer les diferències entre els mercats laborals dels distints països.
- Coneixement dels objectius, de l'estructura i del funcionament de les principals institucions econòmiques internacionals: globals; financeres i monetàries; de comerç, inversió i turisme; vinculades al desenvolupament; regionals.
- Manejar tècniques de comunicació en anglès o en una segona llengua estrangera (francès/alemany).
- Comprendre els principals elements subjacents en un procés de negociació internacional.
- Conèixer els aspectes bàsics de les sèries temporals i dels models univariants.
- Planificar i conduir les funcions de disseny i llançament de productes en mercats exteriors, fixació de preus en altres mercats i decisions de comunicació a nivell internacional.
- Quantificar el risc de canvi associat a les operacions d'una empresa realitzades en mercats amb distinta moneda.
- Prendre decisions en l'àmbit de la comercialització de productes i serveis en l'àmbit internacional.
- Tenir una visió general dels aspectes jurídics i legals que condicionen l'activitat econòmica en general i dels drets i de les obligacions bàsiques dels agents que operen en els distints mercats.
- Reconèixer els models dominants en la formació de l'estratègia empresarial en les distintes regions del món.
- Conèixer els aspectes més complexos de presentació d'informació que afecten grans empreses multinacionals com el cas dels intangibles i els instruments financers, entre d'altres.
- Reconèixer la diversitat cultural i social.
- Tenir una visió general dels continguts de la teoria econòmica, de forma que es perceba l'impacte dels elements macroeconòmics a la presa de decisions dels agents econòmics, en particular de la presa de decisions empresarials i en l'elaboració de les polítiques econòmiques i, en general, conèixer com funciona l'economia moderna.
- Aprendre a raonar d'una forma rigorosa i sistemàtica, adoptant una actitud emprenedora per a la solució de nous problemes complexos.
- Conèixer els principals mercats financers internacionals i la seua evolució recent.
- Coneixement de la situació geopolítica internacional a partir de la conclusió de la guerra freda, així com d'algunes de les principals teories desenvolupades sobre això.
- Utilitzar, d'una forma complementària, les eines de comerç exterior i de màrqueting internacional.
- Comprensió dels elements diferenciadors dels problemes econòmics internacionals en funció del grau de desenvolupament de les economies.
- Comprendre el funcionament, la importància i la problemàtica dels processos i de les agències de qualificació creditícia.
- Conèixer els paràmetres fonamentals per al disseny dels sistemes de producció.
- Conèixer la naturalesa d'estratègia de comunicació i dels elements que la componen.
- Conèixer els estils i les tàctiques de negociació en els distints països.
- Coneixement bàsic dels distints tipus d'impostos i els seus àmbits d'aplicació.
- Adquirir coneixements bàsics d'estadística.
- Ser capaç de dissenyar i d'implementar els mecanismes de coordinació i control de l'empresa internacional.
- Conèixer els diferents models i perspectives del canvi organitzatiu.
- Saber identificar les situacions de control i dependència per establir grups i elaborar els comptes consolidats de grups d'empreses.
- Elaborar estats financers previsionals.
- Conèixer els instruments necessaris per a la creació d'empreses.
- Prendre consciència de la importància de la funció financera en el desenvolupament internacional d'una empresa.
- Conèixer les estratègies tecnològiques i d'innovació, així com les eines d'anàlisi tecnològica i les capacitats tecnològiques de l'empresa.
- Coneixement detallat de la situació econòmica internacional; creixement, desequilibris i reptes estructurals per països i àrees geogràfiques.
- Coneixement dels principals informes de les institucions econòmiques internacionals.
- Tenir capacitat per treballar en equips multidisciplinaris i interculturals.
- Reconèixer i usar el discurs apropiat en diverses situacions comunicatives específiques dins el context dels negocis internacionals en anglès o en una segona llengua estrangera (francès/alemany).
- Conèixer i manejar els conceptes de demanda, necessitats, oferta, comportament del consumidor, mercat.
- Conèixer els principis d'elaboració dels estats financers bàsics.
- Relacionar els diversos elements que interactuen en les decisions financeres de les empreses a fi d'obtenir projeccions ajustades als contextos econòmics nacional i internacional.
- Desenvolupar la funció de màrqueting en entorns internacionals considerant les particularitats de l'entorn, la cultura i la competència.
- Conèixer els trets organitzatius de les empreses en les distintes regions del món.
- Conèixer els instruments susceptibles de ser utilitzats per a la cobertura del risc de canvi de les empreses en les seues operacions amb l'exterior.
- Conèixer el concepte de valoració i els distints objectius que es persegueixen.
- Familiaritzar-se amb les diverses cultures dels països anglòfons o de parla francesa/alemanya i amb les seues varietats lingüístiques.
- Conèixer les distintes formes d'entrada i operació en els mercats exteriors.
- Seleccionar i gestionar les vies d'accés als mercats financers internacionals.
- Copsar les peculiaritats dels contractes internacionals més habituals.
- Conèixer les formes principals de transmissió de la tecnologia.
- Coneixement de les fórmules de competència no basades en els preus.
- Coneixement del mercat laboral a la Unió Europea.
- Coneixement de les tendències, dels trets clau i dels elements diferenciadors de l'actual onada de globalització.
- Conèixer el servei bibliogràfic de la Universitat de València i l'ús de les bases de dades.
- Conèixer el funcionament dels sistemes de producció just a temps i els problemes que en planteja l'aplicació.
- Detectar les variables que poden resultar més rellevants en relació amb el consumidor per poder efectuar una correcta anàlisi estratègica.
- Ser capaç de modelitzar la relació entre risc i rendibilitat existent en els mercats financers.
- Aprenentatge dels fonaments d'una anàlisi de conjuntura econòmica: rudiments tècnics, variables de rellevància i problemes de dades i elaboració.
- Desenvolupar una actitud ètica i respectuosa de la diferència en les negociacions internacionals.
- Conèixer i usar lèxic acadèmic especialitzat a nivell avançat.
- Conèixer els distints usuaris interns i externs i les seues necessitats informatives.
- Dominar les eines i els criteris per a la selecció de proveïdors i dels països d'aprovisionament per a l'empresa.
- Conèixer els distints estats financers de l'empresa.
- Aprendre a raonar d'una forma rigorosa i sistemàtica, adoptant una actitud emprenedora per a la solució de nous problemes complexos.
- Aprendre els conceptes financers essencials per estudiar i treballar sobre/en els mercats financers actuals.
- Copsar les característiques, la utilitat i la forma d'articulació en la pràctica dels actius financers internacionals.
- Treballar en un context internacional, obert i canviant.
- Entendre les conseqüències del procés d'harmonització comptable internacional a nivell mundial.
- Saber comparar la informació comptable de comptes individuals elaborada amb normativa nacional de distints països.
- Anàlisi de les opcions de desenvolupament de les economies endarrerides.
- Utilitzar rigorosament el llenguatge matemàtic i el raonament logicodeductiu en la formulació dels fenòmens economicoempresarials.
- Planificar el llançament, el posicionament i l'estratègia de productes.
- Utilitzar l'anglès o una altra llengua estrangera en el desenvolupament de l'activitat laboral.
- Dominar els conceptes d'organització i d'empresa i conèixer les distintes àrees funcionals de l'empresa i els distints tipus d'empresa.
- Conèixer els instruments d'accés a la informació a la Universitat de València.
- Estudi de la recent transformació en els moviments internacionals de variables macroeconòmiques bàsiques: estalvi, inversió, capital.
- Coneixement dels factors que han transformat els últims anys el marc econòmic internacional.
- Conèixer els incentius i els costos fiscals a nivell internacional i el seu possible impacte en les estratègies de les empreses multinacionals.
- Conèixer quins són els factors d'èxit per al canvi de la cultura organitzativa.
- Aprenentatge dels conceptes teòrics bàsics per a l'anàlisi de la conjuntura econòmica internacional.
- Posseir els coneixements microeconòmics i macroeconòmics suficients per analitzar i interpretar la realitat nacional i internacional des d'una perspectiva econòmica.
- Calcular el cost de la producció o dels serveis mitjançant el càlcul del cost per producte i del cost basat en les activitats.
- Comprendre les relacions existents entre tipus d'interès, tipus de canvi i inflació.
- Conèixer els trets principals de la cultura de negocis en les distintes regions del món.
- Traure conclusions i realitzar aportacions pròpies a partir de l'anàlisi desenvolupada.
- Ser conscient de l'impacte de les activitats productives sobre el medi i mantenir una actitud de sostenibilitat.
- Implementació de l'estratègia: formes organitzatives, paràmetres de disseny, sistemes de planificació i control, recursos humans i cultura organitzativa.
- Conèixer les teories, els mètodes i els instruments bàsics lligats a l'anàlisi i a la valoració de projectes d'inversió empresarials.
- Avaluar l'impacte que les decisions tècniques adoptades des de la direcció financera d'una empresa tindran en aquesta.
- Conèixer l'anàlisi de dades unidimensionals.
- Coneixement del règim jurídic de la propietat empresarial i industrial.
- Adaptar-se als principis que regeixen l'activitat laboral.
- Comprendre el procés de desenvolupament de productes nous.
- Maneig de les tècniques informàtiques necessàries per a l'anàlisi dels mercats.
- Usar un marc comú per a l'anàlisi de les operacions financeres d'inversió i de finançament.
- Conèixer les característiques bàsiques dels sectors d'alta tecnologia.
- Identificar els elements dels estats financers que calen per valorar l'empresa segons els distints mètodes.
- Coneixement dels aspectes bàsics de les principals institucions econòmiques internacionals.
- Tenir coneixements de regressió.
- Llegir, escoltar i manejar informació de manera que puga realitzar d'una manera eficient informes i/o exposicions dels criteris i elements tinguts en compte en les decisions financeres preses utilitzant un llenguatge clar i adequat.
- Familiaritzar-se amb les diverses cultures acadèmiques dels països anglòfons i amb les seues varietats lingüístiques.
- Conèixer les distintes opcions estratègiques per al creixement de l'empresa, així com els criteris de disseny, valoració i selecció d'aquestes.
- Conèixer les diferències entre la gestió de recursos humans en el context domèstic i internacional.
- Adquisició d'una idea general de la distribució actual de l'activitat econòmica internacional.
- Conèixer les distintes estructures de mercat competitives i no competitives.
- Conèixer les característiques i el funcionament dels distints enfocaments estratègics de competència internacional.
- Conèixer els elements bàsics de l'estratègia tàctica i creativa de la comunicació i saber-la aplicar fins i tot en el context internacional.
- Conèixer els organismes internacions que regulen la normativa comptable, fonamentalment l'IASB, que estableix la normativa que han d'aplicar les empreses europees que cotitzen en mercats financers.
- Saber interpretar la informació elaborada en distints països, els ajustos i els efectes econòmics de distintes alternatives comptables, així com els ajustos per obtenir la informació segons NIIF.
- Coneixement dels mercats de competència imperfecta i de les relacions estratègiques entre empreses.
- Reflexionar sobre la presa de decisions.
- Conèixer els distints criteris de valoració i la seua adequació als objectius.
- Coneixement del paradigma estructura-conducta-resultats.
- Comunicar-se per escrit en anglès en contextos acadèmics relacionats amb l'àmbit de l'empresa i l'economia en un entorn internacional.
- Saber analitzar els components de l'oferta i la demanda agregada, el mercat financer, el mercat de treball i el sector públic.
- Conèixer els elements bàsics que conformen l'entorn empresarial.
- Dissenyar un projecte amb una estructura coherent.
- Capacitat per obtenir i interpretar la informació rellevant sobre un tema en espanyol.
- Tenir una visió general de les regles jurídiques que condicionen la contractació internacional.
- Aprenentatge dels fonaments dels models bàsics que expliquen el comerç internacional.
- Conèixer les distintes tècniques d'anàlisi estratègica. Anàlisi interna i externa.
- Conèixer les funcions dels expatriats i dels directius locals a l'empresa multinacional.
- Capacitat per dissenyar processos de reclutament, selecció i formació de directius per a assignacions internacionals.
- Resoldre problemes mitjançant l'aplicació de les matemàtiques, utilitzant un llenguatge simbòlic.
- Planificar i conduir l'aprenentatge de les funcions i fluxos del canal de distribució internacional.
- Aprendre els principals actius financers derivats que s'utilitzen en la gestió del risc d'interès.
- Conèixer els distints mètodes de resolució de conflictes aplicats a les relacions internacionals.
- Tenir unes nocions bàsiques sobre el fenomen de l'expatriació.
- Detectar oportunitats i amenaces dels distints mercats financers internacionals.
- Aportar solucions a problemes comercials en l'àmbit internacional.
- Tenir una visió general de les regles fiscals existents en els distints mercats i espais geogràfics.
- Tenir capacitat per abordar la diversitat com un element positiu.
- Aprenentatge de les característiques i la problemàtica específica de les economies subdesenvolupades.
- Reconèixer els distints processos d'internacionalització que pot seguir una empresa.
- Principals debats en l'economia internacional: repte energètic; nou arbitratge global del treball; inflació de béns i inflació d'actius.
- Coneixement dels fonaments canviaris i financers bàsics en l'actual economia internacional.
- Calcular els costos de les distintes funcions de l'empresa per a la gestió eficient de recursos, el càlcul de marges i el repartiments d'excedents.
- Coneixement de l'estatut jurídic de l'empresari i de les societats mercantils.
- Tenir una visió general dels aspectes fiscals que condicionen en general l'activitat econòmica i la presa de les decisions empresarials.
- Aprehensió de les principals característiques de les economies emergents més rellevants en l'actualitat.
- Conèixer els elements bàsics dels contractes d'aprovisionament.
- Generar, alimentar i controlar el sistema d'informació de màrqueting de l'empresa.
- Utilitzar tècniques quantitatives per valorar actius financers de renda fixa i renda variable.
- Conèixer les característiques principals del procés d'internacionalització seguit per les empreses espanyoles.
- Conèixer les peculiaritats dels comptes consolidats de grups d'empreses de distints països amb distinta normativa comptable i/o distinta moneda funcional.
- Aprendre les característiques de l'esperit emprenedor.
- El paper internacional de les organitzacions no governamentals.
- Relacionar-se amb els altres treballadors de l'empresa.
- Identificar els organismes a què ha d'acudir un professional que exercisca l'activitat professional en una empresa exportadora.
- Conèixer els principis de valoració.
- Saber utilitzar els programes informàtics bàsics.
- Dominar el concepte i les estratègies d'abastiment global i les seues diferències respecte d'altres sistemes d'aprovisionament.
- Conèixer les distintes accepcions de cost i la seua classificació i mètodes de càlcul, així com els principals models d'assignació de costos.
- Conèixer els principals riscos financers a què es veuen sotmeses les empreses.
- Anàlisi de les lleis fonamentals de defensa de la competència en les principals economies.