Acte d'obertura curs 2023-2024.

Grau en Pedagogia

  • Que els estudiants sàpien aplicar els seus coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseïsquen les competències que solen demostrar-se per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seua àrea d'estudi.
  • Que els estudiants tinguen la capacitat d'arreplegar i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seua àrea d'estudi) per emetre judicis que incloguen una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica.
  • Que els estudiants puguen transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
  • Que els estudiants hagen desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per a emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
  • Que els estudiants adquirisquen la capacitat d'organització i planificació.
  • Que els estudiants siguen capaços de comunicar-se de manera professional oral i escrita en les llengües pròpies de la Universitat de València.
  • Que els estudiants hagen demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'educació secundària general, i se sol trobar a un nivell que, si bé descansa en llibres de text avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
  • Que els estudiants siguen capaços d'utilitzar les TIC en l'àmbit d'estudi i context professional.
  • Que els estudiants siguen capaços de gestionar la informació.
  • Que els estudiants adquirisquen la capacitat de resoldre problemes i prendre decisions.
  • Que els estudiants desenrotllen una capacitat crítica i autocrítica.
  • Que els estudiants tinguen la capacitat de treballar en equips multi i interdisciplinaris.
  • Que els estudiants adquirisquen la capacitat per a integrar-se i comunicar-se amb experts d'altres àrees i en distints contextos.
  • Que els estudiants reconeguen i respecten a la diversitat i fomenten la interculturalitat.
  • Que els estudiants adquirisquen la capacitat per a desenrotllar, promoure i dinamitzar habilitats de comunicació interpersonal.
  • Que els estudiants adquirisquen el compromís ètic actiu amb els drets humans i amb la sostenibilitat.
  • Que els estudiants siguen capaços de desenrotllar un aprenentatge autònom al llarg de la vida.
  • Que els estudiants adquirisquen la capacitat d'adaptació a situacions noves.
  • Que els estudiants desenrotllen la innovació i la creativitat en la pràctica professional
  • Que els estudiants tinguen iniciativa i esperit emprenedor.
  • Que els estudiants adquirisquen compromís amb la identitat, desenrotllament i ètica professional
  • Que els estudiants tinguen la capacitat per a realitzar investigacions educatives en diferents contextos.
  • Que els estudiants siguen capaços de reconéixer i valorar els processos afectius.
  • Que els estudiants siguen capaços de gestionar amb qualitat.
  • Que els estudiants comprenguen els referents teòrics que constituïxen al ser humà com a protagonista de l'educació.
  • Que els estudiants siguen capaços de diagnosticar necessitats, situacions complexes i possibilitats de les persones per a fonamentar les accions educatives.
  • Que els estudiants sàpien conéixer i comprendre els processos d'ensenyança aprenentatge i la seua incidència en la formació i desenrotllament integral de les persones i comunitats.
  • Que els estudiants siguen capaços de dissenyar plans, programes, projectes accions i recursos educatius en diferents contextos.
  • Que els estudiants sàpien elaborar instruments per a l'arreplega i anàlisi d'informació educativa.
  • Que els estudiants siguen capaços d'aplicar i coordinar programes i metodologies educatives de desenrotllament personal, social i professional.
  • Que els estudiants siguen capaços de supervisar i avaluar plans, programes, projectes i centres.
  • Que els estudiants sàpien elaborar i interpretar informes tècnics, d'investigació i d'avaluació sobre accions, processos i resultats educatius.
  • Que els estudiants siguen capaços de realitzar estudis prospectius i avaluatius sobre característiques, necessitats i demandes educatives.
  • Que els estudiants coneguen els principis i fonaments de l'atenció a la diversitat en educació i desenrotllen i coordinen intervencions educatives amb persones o grups, amb necessitats educatives especials, en situacions de risc, de desigualtat o discriminació per raó de gènere, classe, ètnia, edat, religió i discapacitat.
  • Que els estudiants recolzen i col·laboren en activitats docents en diferents contextos socioeducatius.
  • Que els estudiants siguen capaços de conéixer i comprendre els Sistemes Educatius i formatius actuals en el context internacional.
  • Que els estudiants siguen capaços de conéixer i interpretar els processos històrics dels sistemes, institucions i organitzacions d'educació i formació.
  • Que els estudiants coneguen i analitzen les polítiques educatives, el seu desenrotllament legislatiu i la seua incidència en les reformes educatives.
  • Que els estudiants siguen capaços de facilitar i gestionar la cooperació en els processos educatius i professionals.
  • Que els estudiants siguen capaços de dissenyar plans de formació del professorat, de formadors i d'altres professionals, adequats a les noves situacions, necessitats i contextos.
  • Que els estudiants siguen capaços de dissenyar programes, projectes i propostes innovadores de formació i desenrotllament de recursos formatius en contextos laborals, familiars i institucionals en les modalitats presencials i virtuals.
  • Que els estudiants desenrotllen estratègies i tècniques per a promoure la participació i l'aprenentatge al llarg de la vida.
  • Que els estudiants siguen capaços d'avaluar polítiques, institucions i sistemes educatius.
  • Que els estudiants siguen capaços d'avaluar recursos educatius i formatius.
  • Que els estudiants avaluen els processos d'ensenyança-aprenentatge i els agents educatius.
  • Que els estudiants siguen capaços d'organitzar i gestionar centres, institucions, servicis i recursos educatius i formatius.
  • Que els estudiants desenrotllen models i processos de gestió de qualitat de l'educació i la formació.
  • Que els estudiants apliquen estratègies i tècniques de tutorización, entrenament, assessorament entre iguals, consulta i orientació en processos educatius i formatius.
  • Que els estudiants siguen capaços d'assessorar sobre l'ús pedagògic i integració curricular dels mitjans didàctics.
  • Que els estudiants siguen capaços d'analitzar, dissenyar i avaluar les aplicacions de les tecnologies de la informació i la comunicació associades als processos educatius i formatius.
  • Capacitat de comunicació en una llengua estrangera.
  • Capacitat d'anàlisi i de síntesi.
  • Conèixer i comprendre els sistemes educatius i formatius actuals en el context internacional.
  • Capacitat per treballar en equips multidisciplinaris i interdisciplinaris.
  • Reconeixement i respecte a la diversitat i foment de la interculturalitat.
  • Capacitat de comunicació professional oral i escrita en les llengües pròpies de la Universitat de València.
  • Capacitat d'utilització de les TIC en l'àmbit d'estudi i context professional.
  • Capacitat d'organització i de planificació.
  • Capacitat de gestió de la informació.
  • Capacitat per desenvolupar, promoure i dinamitzar habilitats de comunicació interpersonal.
  • Capacitat d'aprenentatge autònom al llarg de la vida.
  • Capacitat per realitzar investigació educativa en diferents contextos.
  • Capacitat crítica i autocrítica.
  • Capacitat de resolució de problemes i presa de decisions.
  • Compromís ètic actiu amb els drets humans i la sostenibilitat.
  • Capacitat de resolució de problemes i presa de decisions.
  • Capacitat crítica i autocrítica.
  • Capacitat per reconèixer i valorar els processos afectius.
  • Elaborar instruments per a la recollida i l'anàlisi d'informació educativa.
  • Facilitar i gestionar la cooperació en els processos educatius i professionals.
  • Capacitat d'anàlisi i de síntesi.
  • Capacitat de comunicació professional oral i escrita en les llengües pròpies de la Universitat de València.
  • Capacitat de gestió de la informació.
  • Capacitat per integrar-se i comunicar-se amb experts d'altres àrees i en diversos contextos.
  • Capacitat per a desenvolupar, promoure i dinamitzar habilitats de comunicació interpersonal.
  • Diagnosticar necessitats, situacions complexes i possibilitats de les persones per fonamentar les accions educatives.
  • Conèixer i comprendre els processos d'ensenyament aprenentatge i la seua incidència en la formació i el desenvolupament integral de les persones i les comunitats.
  • Capacitat d'adaptació a situacions noves.
  • Desenvolupament de la innovació i la creativitat en la pràctica professional.
  • Iniciativa i esperit emprenedor.
  • Gestió de la qualitat.
  • Diagnosticar necessitats, situacions complexes i possibilitats de les persones per fonamentar les accions educatives.
  • Supervisar i avaluar plans, programes, projectes i centres.
  • Compromís amb la identitat, el desenvolupament i l'ètica professional.
  • Capacitat d'organització i de planificació.
  • Capacitat d'anàlisi i de síntesi.
  • Conèixer i analitzar les polítiques educatives, el seu desenvolupament legislatiu i la seua incidència en les reformes socioeducatives.
  • Capacitat d'anàlisi i de síntesi.
  • Capacitat de comunicació professional oral i escrita en les llengües pròpies de la Universitat de València.
  • Capacitat d'utilització de les TIC en l'àmbit d'estudi i context professional.
  • Capacitat de gestió de la informació.
  • Capacitat per desenvolupar, promoure i dinamitzar habilitats de comunicació interpersonal.
  • Capacitat d'aprenentatge autònom al llarg de la vida.
  • Capacitat d'adaptació a situacions noves.
  • Comprendre els referents teòrics que constitueixen l'ésser humà com a protagonista de l'educació.
  • Conèixer i comprendre els processos d'ensenyament aprenentatge i la seua incidència en la formació i desenvolupament integral de les persones i comunitats.
  • Capacitat d'organització i de planificació.
  • Capacitat de resolució de problemes i presa de decisions.
  • Capacitat per realitzar investigació educativa en diferents contextos.
  • Capacitat d'organització i de planificació.
  • Capacitat d'organització i de planificació.
  • Capacitat d'anàlisi i de síntesi.
  • Capacitat d'organització i de planificació.
  • Conèixer i interpretar els processos històrics dels sistemes, de les institucions i de les organitzacions d'educació i formació.
  • Conèixer els principis i els fonaments de l'atenció a la diversitat.
  • Realitzar estudis prospectius i avaluatius sobre característiques, necessitats i demandes educatives.
  • Elaborar i interpretar informes tècnics, d'investigació i d'avaluació sobre accions, processos i resultats educatius.
  • Capacitat d'utilització de les TIC en l'àmbit d'estudi i context professional.
  • Compromís ètic actiu amb els drets humans.
  • Capacitat crítica i autocrítica.
  • Capacitat per integrar-se i comunicar-se amb experts d'altres àrees i en distints contextos.
  • Reconeixement i respecte de la diversitat i foment de la interculturalitat.
  • Compromís ètic actiu amb els drets humans.
  • Desenvolupament de la innovació i la creativitat en la pràctica professional.
  • Compromís amb la identitat, desenvolupament i ètica professional.
  • Capacitat d'utilització de les TIC en l'àmbit d'estudi i context professional.
  • Capacitat crítica i autocrítica.
  • Capacitat d'aprenentatge autònom al llarg de la vida.
  • Capacitat d'adaptació a situacions noves.
  • Capacitat de resolució de problemes i presa de decisions.
  • Exercir la docència en diferents contextos socioeducatius.
  • Capacitat crítica i autocrítica.
  • Capacitat d'anàlisi i de síntesi.
  • Capacitat de comunicació professional oral i escrita en les llengües pròpies de la Universitat de València.
  • Capacitat de treballar en equips multidisciplianris i interdisciplinaris.
  • Capacitat de comunicació en una llengua estrangera.