Màster Universitari en Dret, Empresa i Justícia
- G01: Capacitat per a l'aprenentatge continuat així com per al treball autònom i en equips multidisciplinaris relacionats amb les àrees de l'assessorament lingüístic i la cultura literària.
- G02: Capacitat de pensament crític: saber analitzar, sintetitzar i valorar les idees.
- G03: Capacitat de crear i innovar en les àrees pròpies del màster: dirigir processos creatius propis i d'altres persones, gestionant i aprofitant la diversitat.
- G04: Capacitat d'abstracció i conceptualització.
- G05: Afrontar i resoldre problemes jurídics complexos d'acord amb criteris jurídics i deontològics, basant-se en el respecte als valors democràtics, als principis fonamentals, a la diversitat de procedència social i geogràfica i a la no discriminació per raó de sexe.
- G06: Saber integrar i aplicar en la pràctica, amb una actitud crítica, oberta i creativa, els coneixements jurídics adquirits amb caràcter previ, aprofundint-los i ampliant-los des de l'òptica de la pau social i la seguretat jurídica.
- G07: Adquirir les tècniques especialitzades d'obtenció i utilització dels instruments jurídics necessaris per a resoldre en un temps adequat els supòsits teòrics i pràctics avançats suscitats en un concret sector temàtic, i dominar les habilitats i mètodes d'investigació associats al mateix.