Aquest servei subministra per correu electrònic els articles de revistes de les biblioteques de la Universitat de València i documents de Nacions Unides que no disposen de versió electrònica.

Els usuaris PDI, PAS i estudiants de postgrau de la Universitat de València poden demanar els articles de les revistes en paper dipositades en cada biblioteca.

L'ús dels articles subministrats serà amb finalitats exclusives d'investigació. Per limitacions legals no es pot escanejar un número complet d'una revista.

Sol·licitar article (introduir claus del correu electrònic de la UV)