10a Edició dels Premis Universitat de València d'Escriptura de Creació

Període de l'esdeveniment: De 13 de desembre de 2012 a 12 de març de 2013. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: www.uv.es/ajudes

Descripció:

El termini de presentació de les obres serà el 12 de març del 2013.

Modalitats: escriptura teatral - narrativa breu en castellà - narrativa breu en valencià -poesia en castellà - poesia en va valencià - guió de curtmetratge.

Participants: Estudiants i estudiantes de les universitats valencianes i escoles superiors d'art dramàtic fins als 35 anys d'edat.

Més informació i bases de participació: www.uv.es/ajudes

Organitza:

Delegació per a Estudiants

SeDI (Servei d'Informació i Dinamització)

Hi Col·laboren: Vicerectorat de Cultura

Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació.

Aula de Teatre

Aula de Poesia

Aula de Cinema

Acotaciones en la Caja Negra