Logo de la Universitat de València Logo Comissió d'Ètica en Investigació Experimental Logo del portal

Instruccions per a realitzar una sol·licitud de informe al Comitè d'Ètica

“INSTRUCCIONS PER A REALITZAR UNA SOL·LICITUD D'INFORME Al COMITÉ D'ÈTICA”.

La sol·licitud d'informe d'aprovació al Comité d'ètica d'investigació en humans es realitza a través de l'ENTREU.
Solament la poden realitzar membres de la Universitat, estudiants o professors, encara que l'investigador principal sempre ha de ser personal docent i investigador de la Universitat de València.
Una vegada emplenada la sol·licitud haurà d'adjuntar una sèrie de documents que li seran requerits (seria recomanable tindre preparats prèviament els documents per a així poder agilitar el procés):

1. PROJECTE: haurà d'adjuntar el FORMULARI EH-1 (disponible també en la secció de formularis de la pàgina web del comité d'ètica i en format Word) una vegada emplenat i on aportarà tota la informació que se sol·licita sobre el projecte d'investigació que serà desenvolupat.

2. CONSENTIMENT INFORMAT: En la secció de formularis disposa de tres models de consentiments diferents que pot utilitzar, en format Word perquè  puga adaptar-los a la seua investigació.

Una vegada adaptat haurà d'adjuntar el seu model de consentiment informat.

3. UNA ALTRA DOCUMENTACIÓ RELACIONADA: Seria necessari adjuntar tota la documentació del projecte original si va sol·licitar finançament o aquest ha sigut finançat per algun organisme públic o privat alié a la Universitat.