Logo de la Universitat de València Logo Unitat Web i Màrqueting Logo del portal

La UWM crea una nova aplicació de tiqueting per a un ampli ventall de sol·licituds en línia

  • 18 de gener de 2022
Image de la noticia

La Unitat Web i Màrqueting prepara l'entrada en servei del sistema de peticions 'TiquetingUV', una aplicació de suport de la Universitat de València per a l'atenció d' usuaris i  usuàries en línia.

Es tracta d'una eina molt funcional que inclou un ampli ventall d'àrees i tipologies de sol·licituds, permet afegir descripcions i observacions sobre la problemàtica a resoldre per les entitats de la UV, i la interactuació constant entre el o la sol·licitant i l'equip que ha de resoldre la petició. La seua entrada en servei, d'altra banda, suposarà la unificació i paulatina substitució de diverses aplicacions de tiqueting que estan actualment en funcionament. 

Les persones que utilitzen TiquetingUV s'han d'autenticar amb l'usuàri i contrasenya de correu d'UV i elegir el tipus de suport que desitgen. Es pot afegir tot tipus d'arxius per a concretar les peticions, i una vegada s'emplenen els camps, arriba la sol·licitud de forma immediata a l'equip que ha de resoldre-la. De les interaccions entre la persona que ompli el formulari i l'equip que dóna resposta queda constància per a un major control de la qualitat del servei a prestar. A més a més, serveix per acreditar el nombre de tiquets resolts en el temps.

Les diferents àrees en les que s'ha agrupat l'ampli ventall de possibles sol·licituds.

 

Una vegada identificats amb usuari i contrasenya, l'aplicació obri una pàgina d'inici amb una introducció on s'explica de forma breu el funcionament del sistema, i huit enllaços amb les tipologies en les quals s'ha agrupat l'ampli ventall de possibles sol·licituds, elaborades de forma meticulosa en funció de les necessitats que s'han detectat amb l'experiència acumulada en l'atenció a usuaris i usuàries. 

Cadascun dels enllaços condueix a un formulari on es detalla la incidència, i en el qual el primer camp (emplenat de forma automàtica) correspon al sol·licitant, el segon al tipus de prioritat de la tasca, que es pot escollir de les opcions d'un desplegable; el tercer camp és una breu descripció de la tasca, el quart demana definir el tipus de la sol·licitud a escollir entre les opcions de un desplegable, i el cinquè camp és una descripció detallada de la petició. La resta de camps són per al telèfon del sol·licitant, per a identificar al centre o órgan per al qual es demana la tasca, i per a adjuntar documents.

El camp 'Tipus de suport' ofereix mitjançant un desplegable desenes d'opcions en cadascuna de les tipologies de sol·licituds, des de la creació de nous portals web, fins la generació de tot tipus d'elements d'edició i disseny gràfic, traduccions, altes o baixes d'editors i editores, edició d'esdeveniments de l'AgendaUV, etc. 

Llista d'enllaços: