Descripció:

Convocatòria per a estudiants que, amb estudis universitaris oficials parcials espanyols, sol·liciten l'ingrés en algun dels graus que imparteix la Facultat de Dret en el curs 2018/19.

Accés a la convocatòria oficial

Terminis:

• Presentació: De l'1 al 30 de juliol de 2018:
    • Tramitació electrònica: per Seu Electrònica
    • Tramitació en paper: Secretaria de la Facultat de Dret
  • Subsanació de documentació: Fins al 6 de setembre de 2018 (Secretaria Facultat de Dret)
  • Resultats: Abans del 30 de setembre 2018 (publicació en tauler d'anuncis electrònic UV)

Titulacions i places disponibles per a l’accés amb estudis universitaris parcials:

• Grau en Dret: 16 places
  • Grau en Criminologia: 5 places
  • Grau en Ciències Polítiques i de l’Administració Pública: 3 places
  • Doble Grau ADE-Dret: 6 places

Informació Important:

No s'admetran sol·licituds en els casos següents:

1. Sol·licituds que comporten la necessitat de cursar assignatures que no s'impartisquen per extinció del pla d’estudis corresponent
  2. Sol·licituds d’estudiants amb 6 convocatòries esgotades en els estudis iniciats.

Requisits i criteris d'ordenació de les sol·licituds

Procediment per a presentar les sol·licituds

Documentació que cal presentar

Normativa: