Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Dret Logo del portal

Seminari sobre la proposta d'abolició universal de la pena de mort en el context del Dret internacional dels Drets Humans.

 

Es pretén aprofundir en la discussió relativa a la proposta d'abolició universal de la pena de mort com a part substancial del Dret internacional dels Drets humans, particularment des del punt de vista del dret a la vida i a la proscripció de les penes cruels i inhumanes. Per a açò es compta amb la intervenció del prof. Arroyo Zapatero, Catedràtic de Dret penal, Director de l'Institut de Dret Penal Europeu i Internacional (Universitat de Castilla La Mancha), Fundador de la Xarxa Acadèmica contra la pena de mort i President de la Société Internationale de Defènse Sociale; i de Joaquín José Martínez, ex-condemnat a pena de mort i primer europeu a eixir d'un corredor de la mort d'Estats Units.

 

Data 6 de maig de 2016 de 12:00 a 14:00. Divendres.

 
 
Lloc de realització

Saló de Graus de la Facultat de Dret de la UV

 
Organitza

Departament de Dret penal UV, Institut Universitari d'Investigació en Criminologia i Ciències penals UV, Instituto de Derecho penal Europeo e Internacional de la Universidad de Castilla La Mancha.

 
Alberto.Alonso@uv.es