Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

Ajudes per a la iniciació a la investigació per a estudiants i estudiantes de la Universitat de València que cursen estudis oficials a centres propis d’aquesta universitat, curs 2016-2017.

Resolució de concessió de les ajudes. [Enllaç al Tauler oficial de la UV]

Bases íntegres de la convocatòria. [Enllaç al Tauler oficial de la UV]

És objecte d’aquesta convocatòria promoure la iniciació en tasques d’investigació dels estudiants de la Universitat de València que finalitzen els estudis de grau o que estiguen cursant primer curs de màsters universitaris oficials, mitjançant l'assignació d'una beca que els permeta iniciar-se en tasques d’investigació vinculades amb els estudis que cursen i facilitar la seua futura orientació professional o investigadora.

Requisits acadèmics

Estudiants i estudiantes de grau:

• No estar en possessió o en disposició legal d'obtenir un títol universitari oficial.
  • Estar matriculat el curs 2016-2017, en centres propis, de la totalitat d'assignatures o crèdits per a l'obtenció del títol.
  • Haver superat 180 crèdits, a 30 de setembre de 2016.
  • Tenir com a nota mitjana dels crèdits superats a 30 de setembre de 2016 la que s'assenyala a continuació per a cadascuna de les branques de titulacions universitàries oficials:
    6,00 punts per a la branca d'Enginyeria i Arquitectura.
    7,00 punts per a les branques de Ciències i Ciències de la Salut.
    7,50 punts per a les branques de Ciències Socials i Jurídiques i Arts i Humanitats.

Estudiants i estudiantes de màster oficial:

• No estar en possessió o en disposició legal d'obtenir un títol acadèmic de màster oficial o de doctor.
  • Estar matriculat el curs 2016-2017, de la totalitat de les assignatures o crèdits, i per primera vegada, del primer curs d'un màster oficial.
  • Haver obtingut una nota mitjana en l'expedient acadèmic corresponent als estudis universitaris previs que donen accés al màster, la que se senyala a continuació per a cadascuna de les branques de de les titulacions universitàries oficials:
    6,00 punts per a la branca d'Enginyeria i Arquitectura.
    7,00 punts per a les branques de Ciències i Ciències de la Salut.

Sol·licituds i termini de presentació

Les sol·licituds s’han de presentar, emplenades degudament, mitjançant el formulari disponible en ENTREU, seu electrònica de la Universitat de València.
El termini de presentacó de la sol·licitud és de 20 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació del extracte d'aquesta convocatoria al DOGV (data de publicació 06/02/2017). Termini de sol·licitud fins al 6 de març de 2017.

Documentació

A través del formulari electrònic de sol·licitud, s'ha d'aportar la documentació següent:

• Projecte d'iniciació a la investigació que realitzarà el candidat, que assegure el compliment dels objectius d'aquesta convocatòria.
  • En el cas que les qualificacions dels estudis previs procedisquen d'una altra institució acadèmica diferent de la Universitat de València, les persones sol·licitants han d'adjuntar còpia de la certificació acadèmica personal en què ha de constar la nota mitjana. A més, en el cas que la universitat d'origen siga una universitat estrangera, les qualificacions han d'estar convertides al sistema de qualificacions espanyol.

Convocatòria 2016

Bases íntegres de la convocatòria, PDF | Resolució de concessió, PDF