Logo de la Universitat de València Logo Universitat de València Logo del portal

  • CE1: Que adquirisquen una visió global del procés migratori, fent una insistència especial en els efectes del context sobre l'individu i el grup que emigra.
  • CE2: Que els estudiants coneguen els models teòrics provinents de distintes àrees de coneixement i s'acostumen al maneig de les fets i dades empíriques que intenten corroborar les hipòtesis derivades dels dits models.
  • CE3: Que els estudiants sàpien generar hipòtesis alternatives a les usuals segons els models teòrics imperants en la mobilitat humana.
  • CE4: Que els estudiants manegen les fets i dades empíriques sense arribar a conclusions ràpides i prematures.
  • CE5: Que els estudiants siguen capaços de llegir bibliografia especialitzada en les migracions.
  • CE6: Que els estudiants adquirisquen un llenguatge que els permeta expressar els conceptes amb propietat.
  • CE7: Que els estudiants mostren habilitat per a trobar els punts forts i dèbils en les investigacions realitzades.
  • CE8: Que els estudiants sàpien interpretar taules de dades i donar-los sentit respecte als models teòrics sobre la mobilitat humana que les produïxen.
  • CE9: Que els estudiants adopten una postura coherent i integrada respecte a les dissensions entre els teòrics.
  • CE10: Que els estudiants puguen dissenyar, gestionar i valorar programes d'atenció a poblacions amb mobilitat poblacional que els prepare per a la gestió y/o la coordinació de qüestions migratòries.
  • CE11: Que els estudiants adquirisquen la perspectiva històrica, junt amb la delimitació conceptual dels termes referents a les migracions.
  • CE12: Que els estudiants posseïsquen coneixements rudimentaris de demografia, economia, dret i comunicació, necessaris per a treballar en el camp de la mobilitat humana.
  • CE13: Que els estudiants coneguen les diferents creences culturals sobre la forma d'afrontar la malaltia i el manteniment de la salut. Relacions entre estrés aculturativo percebut i salut mental.
  • CE14: Que els estudiants posseïsquen mestria en intervenció comunitària i mediació intercultural amb poblacions en mobilitat.
  • CE15: Que els estudiants manegen la resolució de problemes interpersonals, tant a nivell individual com de xicotet grup, de poblacions autòctones, de migrants i de refugiats.
  • CE16: Que els estudiants sàpien planejar i desenrotllar investigació científica sobre l'esdeveniment de la migració que permeta un adequat exercici professional docent i investigador.