- CE1: Que adquirisquen una visió global del procés migratori, fent una insistència especial en els efectes del context sobre l'individu i el grup que emigra.
- CE2: Que els estudiants coneguen els models teòrics provinents de distintes àrees de coneixement i s'acostumen al maneig de les fets i dades empíriques que intenten corroborar les hipòtesis derivades dels dits models.
- CE3: Que els estudiants sàpien generar hipòtesis alternatives a les usuals segons els models teòrics imperants en la mobilitat humana.
- CE4: Que els estudiants manegen les fets i dades empíriques sense arribar a conclusions ràpides i prematures.
- CE5: Que els estudiants siguen capaços de llegir bibliografia especialitzada en les migracions.
- CE6: Que els estudiants adquirisquen un llenguatge que els permeta expressar els conceptes amb propietat.
- CE7: Que els estudiants mostren habilitat per a trobar els punts forts i dèbils en les investigacions realitzades.
- CE8: Que els estudiants sàpien interpretar taules de dades i donar-los sentit respecte als models teòrics sobre la mobilitat humana que les produïxen.
- CE9: Que els estudiants adopten una postura coherent i integrada respecte a les dissensions entre els teòrics.
- CE10: Que els estudiants puguen dissenyar, gestionar i valorar programes d'atenció a poblacions amb mobilitat poblacional que els prepare per a la gestió y/o la coordinació de qüestions migratòries.
- CE11: Que els estudiants adquirisquen la perspectiva històrica, junt amb la delimitació conceptual dels termes referents a les migracions.
- CE12: Que els estudiants posseïsquen coneixements rudimentaris de demografia, economia, dret i comunicació, necessaris per a treballar en el camp de la mobilitat humana.
- CE13: Que els estudiants coneguen les diferents creences culturals sobre la forma d'afrontar la malaltia i el manteniment de la salut. Relacions entre estrés aculturativo percebut i salut mental.
- CE14: Que els estudiants posseïsquen mestria en intervenció comunitària i mediació intercultural amb poblacions en mobilitat.
- CE15: Que els estudiants manegen la resolució de problemes interpersonals, tant a nivell individual com de xicotet grup, de poblacions autòctones, de migrants i de refugiats.
- CE16: Que els estudiants sàpien planejar i desenrotllar investigació científica sobre l'esdeveniment de la migració que permeta un adequat exercici professional docent i investigador.