Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Tècniques per a la Gestió del Medi Ambient i del Territori Logo del portal

SEMINARI "EXPERIÈNCIES PROFESSIONALS"
03/06/21

SEMINARI "EXPERIÈNCIES PROFESSIONALS" Aquest pròxim dijous, dia 3 de juny, tindrà lloc el seminari "Experiències professionals" organitzat pel Màster en Tècniques de Gestió del Medi Ambient i del Territori.

BECA PER A la REALITZACIÓ DE PRÀCTIQUES EXTERNES
06/05/21

La Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica de la Generalitat Valenciana acaba de publicar convocatòria de beques per a la realització de pràctiques externes.

Contacta'ns

Les dades s'utilitzaran únicament per tal de respondre la teua consulta. Política General de Privacitat de la UV

Manteniu premuda la tecla Ctrl mentre et desplaces per apropar o allunyar el mapa