Cartell HOPES
Enquesta Estudi HOPES
En línia

Necessitem 360 respostes de cada una de les branques d'Arts i Humanitats, Enginyeria, Ciències Socials i Ciències Jurídiques i 145 de la branca de Salut.

 

Ens dirigim a tu per a informar-te sobre un projecte d'investigació que es duu a terme en el marc de la Xarxa Espanyola d'Universitats Promotores de Salut (REUPS) i la Xarxa Iberoamericana d'Universitats Promotores de la Salut (RIUPS), dirigit per Antoni Aguiló Pons (reupsalud@gmail.com) com a investigador principal i amb l'aprovació pel Comité d'Ètica de la Universitat de les illes Balears.

La nostra intenció és que rebes tota la informació perquè pugues avaluar i jutjar si vols o no participar en este projecte. Per a això et demanem que lliges este text informatiu amb atenció i t'aclarirem els dubtes que et puguen sorgir.

L'estudi té com a objectiu, d'una banda, crear un qüestionari que permeta analitzar diferents àmbits de l'estil de vida i, per un altre, determinar un score (una puntuació) dels estils de vida i el benestar de les persones i la seua relació amb variables socioeconòmiques, per a d'esta manera realitzar programes de promoció de la salut adequats a cada entorn.

La participació en este projecte implica respondre a este qüestionari que ha sigut dissenyat per a avaluar patrons en l'estil de vida actual i descobrir àrees en les quals es podria treballar per a millorar el benestar de la comunitat universitària en les diferents universitats iberoamericanes. Es tracta d'un qüestionari de caràcter transcultural que permet identificar i comprendre diferències culturals en comportaments, actituds, valors i creences, la qual cosa pot ser útil per a la planificació i adaptació d'intervencions i programes de salut i benestar. La participació no suposa cap mena de risc físic ni emocional. La teua participació és voluntària i pots decidir no participar o abandonar en qualsevol moment, retirant el teu consentiment sense que per això s'altere la relació amb l'equip investigador. Si decidixes revocar el teu consentiment, no s'arreplegaran noves dades i no es veuran afectades les investigacions dutes a terme fins al moment.

El compliment del mateix et portarà aproximadament 5-7 minuts i és totalment anònim. Les respostes seran utilitzades amb finalitats exclusius d'investigació.

Els resultats d'este projecte d'investigació implicarien un benefici social i comunitari en permetre ajudar a informar les persones sobre com les seues eleccions diàries poden afectar la seua salut i qualitat de vida i proporcionar informació valuosa per al desenrotllament de polítiques i programes de salut pública.

 

Els resultats extrets del present estudi podran ser publicats en revistes científiques o publicacions de caràcter general, respectant sempre el principi de confidencialitat.

 

HOPES España

 

Data De 15 de gener de 2026 a 15 de març de 2026. 24h. Tots els dies.

 
 
 
Organitza
 
esteband@uv.es

 
Més informació