Imatge d'un faust amb ulles en verd i rosa
Arts escèniques a La Nau, segon quadrimestre
Presencial

L'Aula d'Arts Escèniques de la UV reforça el protagonisme dels grups universitaris en la seua programació de gener a juny

 

La Universitat de València, a través de l'Aula d'Arts Escèniques, dona continuïtat a la seua temporada escènica amb una nova proposta artística i teatral per al segon quadrimestre del curs 2025-2026.

Entre els mesos de gener i juny, la Sala Matilde Salvador del Centre Cultural La Nau oferirà una cuidada selecció d'espectacles de teatre i dansa que combinen creació contemporània, textos clàssics i propostes vinculades a l'àmbit universitari.

Una trentena de propostes de teatre i dansa, amb presència de companyies professionals, projectes universitaris, festivals i cicles consolidats.

La programació s'iniciarà dijous 29 de gener amb El fado de Ulises i amb Mängata divendres 30.

 Aquesta activitat no s’entén únicament com una oferta lúdica o d’entreteniment, sinó que té com a objectiu la formació d’un públic de teatre amb criteri, des d’un espai universitari per a la llibertat creativa i d’expressió.

Les entrades tenen un preu de 3 euros i es poden adquirir amb antelació a la Tenda UV, a La Nau, als campus, o bé al web events.fundacio.es/o/5.

 

Període de l'esdevenimentDe 27 de gener de 2026 a 17 de juny de 2026. Tots els dies de 00:00 a 19:00.

 
 
Lloc de realització

Sala Matilde Salvador. Centre Cultural La Nau

Carrer de la Universitat, 2

València (46003)

 
Organitza

Aula d'Arts Escèniques, Vicerectorat de Cultura i Societat .

https://www.uv.es/fundacio-general-arts-esceniques/ca/arts-esceniques.html

 
auladeteatre@uv.es

 
Més informació