BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

La biblioteca de CC de la Salut compta amb 3 cabines per al treball col·laboratiu: 2 cabines de treball en grup i una Cabina Multiús. 

Les tres cabines estan dotades amb tot el necessari per a treballar en grup: pissarra, pantalla, connectors, telecomandament... A més, la Cabina Multiús compta amb una pantalla de projecció tàctil gran i equipament per a videoconferències i reunions en línia.

Fotografia de la Sala 1

Cabina 1 de treball en grup
(màx. 6 persones)

Fotografia de la Sala Multiús

Cabina Multiús
(màx. 12 persones)


Reserva i ús de les Sales de treball en grup

Podeu reservar una cabina de treball en grup a través de la web d'Affluences o des de la seua aplicació gratuïta (Android o iOS).

Per a fer la reserva pots consultar aquest vídeo:

Les condicions de reserva anticipada són:

La reserva es podrà realitzar amb 7 dies naturals d'antelació i com a màxim per 3 hores.

Un endarreriment de 15 minuts suposa la pèrdua de la reserva de la cabina. Si durant el període reservat es queda la cabina buida més 30 min., aquesta podrà ser ocupada per altres usuaris.

Per a qualsevol consulta o incidència, contacteu amb la biblioteca per aquestes vies:

  • Formulari la Bibliotec@ respon
  • Telèfon 96 386 40 13
  • Personalment en el taulell
     

Condicions d'ús de les cabines


Aforament i horari

L'horari d'ús de les cabines de treball en grup és de 8:15 a 20:30 h, de dilluns a divendres.

Els caps de setmana i en horari extraordinari d'obertura per exàmens, les cabines no es podran utilitzar (ni reservar, ni prestar).

L'aforament de les cabines és el següent:

  • Cabina 1: aforament mínim de 2 persones; aforament màxim de 6.
  • Cabina 2: aforament mínim de 2 persones; aforament màxim de 6.
  • Cabina Multiús: aforament mínim de 2 persones; aforament màxim de 12.

Préstec

L'usuari ha d'acudir al taulell i validar la reserva amb el codi QR que n'hi haurà o bé demanar al personal de la biblioteca que li la valide. La cabina es prestarà a l'usuari que haja fet la reserva, que haurà de mostrar el carnet de la UV. El prestatari constarà com a responsable de l'ús correcte de la cabina.

En el moment del préstec se li entregarà un testimoni que al final del període d'ús de la cabina haurà de tornar al taulell per a fer-ne la devolució.

Les cabines estan dotades amb equipament complementari per al treball en grup (pantalla, pissarra). Per a l'ús d'aquest equipament, n'hi ha a disposició del grup kits (retoladors, esborrador per a pissarra; cablejat i comandament per a la pantalla) que s'hauran de sol·licitar al taulell de préstec de la planta 1. Es prestarà al titular del préstec de la cabina, qui també es farà responsable d'aquest.

Les instruccions per al seu ús estan en les mateixes cabines.
 

Normes d'ús de les cabines

  • No està permés fumar, menjar ni beure a les cabines, llevat d'aigua.
  • No està permés ficar música ni parlar en un to de veu elevat. Els telèfons mòbils hauran d'estar silenciats.
  • La biblioteca no es fa responsable dels objectes personals que es deixen en la cabina.

Una vegada abandonada la cabina, el personal de la biblioteca comprovarà que tot està en bon estat. La biblioteca es reserva el dret de desautoritzar l'ús temporal de les cabines a qui incomplisca les normes o faça un mal ús de la sala i el seu equipament.