Logo de la Universitat de València Logo del portal

Programa de divulgació científica de l'American Chemical Society

• 16 de setembre de 2019
ACS on campus

El pròxim 27 de setembre l'American Chemical Society realitzarà un acte conjunt amb la Universitat Politècnica de València i la Universitat de València, ACS on Campus, un programa de divulgació científica en l'àrea de les ciències pures i aplicades, dirigit principalment a estudiants de grau d'últims cursos, de màster, doctorands i PDI.

El acte tindrà lloc al Saló d'actes de la Biblioteca de Ciències "Eduard Boscà" de la Universitat de València, al Campus de Burjassot.

Els amfitrions de l'acte, la Universitat Politècnica de València i la Universitat de València us conviden a participar.

La inscripció és gratuïta al següent enllaç:

S'habilitarà un autobús que comunicarà el Campus de Vera (UPV) i el Campus de Burjassot (UV) a l'inici i a la finalització de l'acte. L'horari de l'autobús serà el següent:

Hora d'eixida UPV (porta N, al costat de Telecomunicacions): 27 de Setembre a les 8h30.

Hora de retorn Campus de Burjassot: 27 de Setembre a les 14.45 h

Per a més informació contacteu amb:

formacion@bib.upv.es

cieninfo@uv.es