Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants

Revistes de Salut en JCR 2017

Biblioteca Ciències de la Salut

Clarivate ha fet pública la seua nova edició de JCR i ara us oferim la informació de les revistes de Salut actualitzada atenent als canvis al rànquing. Enguany a més de la posició, el quartil, la política editorial i les taxes APC de les revistes, hem afegit la dada de la posició de la publicació en altra categoria. Pensem que és una informació rellevant per als nostres investigadors, a l’hora de presentar la documentació a les convocatòries d’avaluació.

Llista d'enllaços:

Data d'actualització: 2 d'agost de 2018.