Logo de la Universitat de València Logo Servei d'informàtica [SIUV] Logo del portal

Descripció del servei

La Bústia de Veu és el contestador automàtic del teu telèfon IP, que arreplega i guarda tots els missatges que desitgen deixar-te les persones quan no pugues atendre la seua cridada perquè estigues absent, o estigues ocupat. També pots fer un desviament incondicional perquè sempre salte la bústia.

Descripció detallada

Tots els telèfons IP de la UV disposen de la possibilitat de la activació del servei de bustia de veu, encara que l'activació d'aquest servei ha de ser sol·licitada per l'usuari i AUTORITZADA per la Gerència de la Universitat de València. Depenent del campus i el servidor assignat per al teu telèfon IP, es pot accedir marcant alguna de les extensions següents:

  • 75350- Tarongers
  • 75350- Burjassot
  • 75350- Blasco Ibañez

Els missatges dipositats en la teua bústia de veu, poden ser consultats mitjançant una cridada a les extensions indicades, on a més, tindràs una sèrie d'opcions de personalització.

Cada vegada que algú et deixe un missatge en la bústia, rebràs un avís en el telèfon fix, indicant que tens missatges nous.

Prement la tecla de missatges (icona de sobre o missatges) s'accedeix al servidor de missatges que mitjançant una locució ens va informant de l'estat i procediment d'accés.

Una vegada activat, les persones que et criden poden deixar el seu missatge, després dels tons de cridada programats.

La bústia de veu disposa de les següents opcions mentre escoltes els teus missatges:

  • 0 Ajuda
  • 4 Tornar a escoltar el missatge
  • 5 Conèixer el nombre de telèfon de qui va deixar el missatge
  • 7 Esborrar
  • 8 Retornar la cridada directament a qui t'ha deixat el missatge
  • 9 Guardar
  • # Passar a següent missatge

etc...

A qui va dirigit?

El servei de bústia de veu, ha de ser sol·licitat per l'usuari i AUTORITZAT per la Gerència de la Universitat, a través de la pàgina web de manteniment de telefonia.