Cicle Estellés
Cicle conferències sobre Vicent Andrés Estellés
Presencial

La Universitat de València, amb motiu del centenari del naixement d'Estellés, organitza un cicle de conferències que tindran lloc a Gandia.

 

El cicle està coordinat per Josep Ballester, escriptor  i catedràtic de Didàctica de la Llengua i la Literatura de la Universitat de València.

La programació és la següent:

Dia 15 octubre

“Nord enllà! La dimensió septentrional de V. Andrés Estellés”. Dominic Keown (Fitzwilliam College Cambridge).

Dia 19 novembre

“Vicent Andrés Estellés i la tradició europea del Realisme històric”. Cèlia Nadal Pascual (Università per a Stranieri Siena).

 

Dia 9 desembre

“La posteritat de V. Andrés Estellés en el context europeu”. Simona Skrabec (Universitat Autònoma de Barcelona)

 

Dia 17 desembre

“Conversatori sobre la vida i l’obra de Vicent Andrés Estellés”. Josep Ballester (Universitat de València) i Àngels Gregori (Comissària de l’Any Estellés)

 

 

Període de l'esdevenimentDe 15 d’octubre de 2024 a 17 de desembre de 2024. Dilluns i dimarts de 18:30 a 19:30.

 
 
Lloc de realització

Centre Internacional de Gandia

Tossal 8

Gandia (46702)

 
Organitza

Centre Internacional de Gandia

Vicerectorat de Cultura de la UV.

www.uv.es/uvgandia

 
uvgandia@uv.es

 
Més informació