• Agenda mòbil UV

Inscripció Curs Logistica i Muntatge d'Exposicions

Curs Logística i Muntatge Exposicions

Període de l'esdeveniment: De 12 de febrer de 2018 a 12 de març de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Aula Pendent.Campus Blasco Ibañez

Descripció:

El curs es dirigeix a alumnat la inquietud del qual es dirigisca a la difusió del patrimoni, el desenvolupament de projectes expositius i la participació en projectes museográficos des d'enfocaments multidisciplinaris. En aquest curs els alumnes adquiriran els coneixements bàsics per a conèixer els processos de logística en el muntatge d'exposicions així com els diferents professionals que participen en la de producció d'exposicions, les seues funcions, tècniques i criteris professionals exigibles.

Organitza:

Servei d'Extensió Universitària.