• Agenda mòbil UV

Màster Propi en Bioètica Assistencial. Matrícula oberta

Període de l'esdeveniment:
  • De 6 de de febrer de 2019 a 15 de de febrer de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 14:49 a 23:58.
  • De 6 de de febrer de 2019 a 15 de de febrer de 2019. Tots els dies de 14:51 a 23:50.
  • De 6 de de febrer de 2019 a 15 de de febrer de 2019. Tots els dies de 14:51 a 23:00.

Lloc de realització: Aula Virtual ADEIT

Descripció:

El Màster Propi en Bioètica Assistencial, Qualitat i Seguretat en l'Àmbit Sanitari de la Universitat de València ofereix les eines per a plantejar solucions als problemes que puguen sorgir en l'àmbit sanitari, així com per a reforçar la decisió dels seus professionals en situacions com transfusions de sang, avortaments i vacunes.

Pots veure una entrevista a Alfonso Valverde, professor del curs i director del Departament d'Embriologia i Anatomia Humana de la Universitat de València en: Entrevista Alfonso Valverde

Pots inscriure't en: Màster Propi en Bioètica Assistencial, Qualitat i Seguretat en l'Àmbit Sanitari

Organitza:

Universitat de València.