• Agenda mòbil UV

VI Carrera Universitat de València

Eixida de la carrera del 2016

Període de l'esdeveniment: De 21 de març de 2017 a 22 de març de 2017. Dimarts i dimecres de 09:00 a 20:00.

Lloc de realització: Pavelló Universitari (avinguda de Menéndez i Pelayo, 19, València)

Descripció:

Oberta la inscripció. La VI Carrera Universitat de València, en el marc del XIII Circuit Divina Pastora Assegurances de carreres populars de València, se celebrarà el pròxim 26 de març.

La inscripció està oberta els dies 21 i 22 d'aquest mes al Pavelló Universitari del Campus de Blasco Ibáñez, de 9 a 13 i de 16 a 20 hores, on també es podrà arreplegar la samarreta.

La carrera universitària per excel·lència comptarà amb quatre categories, que disposaran de les seues respectives classificacions i trofeus: PDI-PAS (masculí i femení) i estudiantat (masculí i femení). Per a inscriure’s en qualsevol d’aquestes categories i arreplegar la samarreta, els membres de la comunitat universitària hauran d’acreditar la seua pertinença a la Universitat, la inscripció en l’esdeveniment amb carnet universitari i el DNI del participant.

La Universitat obsequiarà amb una samarreta tècnica als primers 400 inscrits pertanyents a la comunitat universitària.

Organitza:

Servei d’Educació Física i Esports, i Facultat de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport de la Universitat de València.

Contacta: servei.educacio.fisica@uv.es

Més informació: