• Estar preparados para participar en organismos públicos y privados de carácter nacional e internacional y llevar a cabo con éxito la gestión de políticas públicas coherentes con un modelo de desarrollo humano sostenible
  • Es capaz de integrar conocimientos y enfrentarse a la complejidad de formular juicios a partir de una información que, siendo incompleta o limitada, incluya reflexiones sobre las responsabilidades sociales y éticas vinculadas a la aplicación de sus conocimientos y juicios, desde una perspectiva de género.
  • Ser capaz de preparar una salida al terreno tanto en relación a las necesidades de información previas sobre el contexto político, económico, social y cultural del país, la preparación de la intervención/investigación en terreno y los procedimientos de seguridad que deberán ser tenidos en cuenta
  • Ser capaç de plantejar i dur a terme un treball d'investigació en totes les seues fases.
  • Conéixer l'entorn econòmic internacional per a identificar accions de desenvolupament viables en els mercats mundials
  • Ser capaç d'inserir-se en les estratègies de cooperació internacional i posar en marxa amb èxit accions coherents amb un model de desvolupament humà sostenible
  • Saber reconéixer les interrelacions entre els agents locals i els globals
  • Tindre criteris d'anàlisi de la realitat política, social, econòmica i cultural en la que es contextualitzen els enfocaments i temes de la nova cultura de la cooperació que promouen els organismes i les convencions internacionals
  • Conocer las fuerzas económicas, sociales y políticas que explican y provocan la existencia de pobreza, la desigualdad y las problemáticas de las naciones en desarrollo, las causas del subdesarrollo y el papel de los países desarrollados desde una perspectiva global
  • Saber analitzar des d'una perspectiva global els problemes de cooperació
  • És capaç d'aplicar la metodologia del marc lògic en la planificació, seguiment i avaluació de projectes de Cooperació al desenvolupament
  • Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
  • Conoce las fuerzas económicas, sociales y políticas que explican y provocan la existencia de la pobreza, la desigualdad y las problemáticas de las naciones en desarrollo, las causas del subdesarrollo y el papel de los países desarrollados desde una perspectiva global.
  • Té criteris d'anàlisi de la realitat política, social, econòmica i cultural en la que es contextualitzen els enfocaments i temes de la nova cultura de la cooperació que promouen els organismes i les convencions internacionals
  • És capaç de reconéixer les interrelacions entre els agents locals i els globals
  • És capaç d'aplicar la metodologia del marc lògic en la planificació, seguiment i avaluació de projectes de Cooperació al Desenvolupament
  • És capaç d'aplicar els coccions adquirits i de resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb l'especialitat de Cooperació al Desenvolupament
  • Saber analitzar des d'una perspectiva global els problemes de la cooperació al Desenvolupament
  • Ser capaç d'inserir-se en les estratègies de cooperació internacional i posar en marxa amb èxit accions coherents amb un model de desenvolupament humà sostenible.
  • Està preparat per a participar en organismes públics i privats (amb ànim de lucre i sense ànim de lucre) , de caràcter internacional i internacional i dur a terme amb èxit la gestió de polítiques públiques coherents amb un model de desenvolupament humà sostenible
  • Sap reconéixer e utilitzar el tipus de disseny d'investigació que siga més adequat al problema d'investigació complex que afecta el context d'intervenció
  • Sap interpretar els resultats derivats de l'aplicació de tècniques i ferramentes programari d'anàlisi de dades tant quantitatives com qualitatives
  • És capaç d'aplicar els coneixements teòrics adquirits al llarg del curs i integrar-los en un Treball Final de Màster
  • És capaç d'utilitzar les principals fonts estadístiques, publicacions periòdiques i bibliografia respecte d'això
  • Sap sistematitzar bones pràctiques de cooperació internacional
  • Sintetitza coneixement, sistematitza lectures, construïx arguments i els interrelaciona en el Treball Final de Màster
  • És capaç de defendre en públic sistematitzant la informació del seu Treball Final de Màster
  • Ser capaços d'integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis, des d'una perspectiva de gènere.
  • Saber comunicar les conclusions i els coneixements i les raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • Posseir les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • Saber aplicar els coneixements adquirits i ser capaços de resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts, dins contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb l'especialitat de cooperació al Desenvolupament.