• CE1: Comprendre els mecanismes psicològics que contribuïxen a explicar les deficiències observades en els trastorns d'espectre autista.
  • CE2: Conéixer i ser capaç de dissenyar, aplicar i avaluar els sistemes de comunicació augmentativa.
  • CE3: Conéixer els fonaments, principis, valors i actituds que sustenten el dret a l'educació de l'alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu
  • CE4: Conéixer la normativa internacional, estatal i autonòmica vigent en matèria d'atenció a les necessitats específiques de suport educatiu i en el context social, i ser capaç d'aplicar dita normativa en diferents supòsits
  • CE5: Conéixer i analitzar els programes que oferta l'administració educativa
  • CE6: Conéixer i comprendre els procediments d'avaluació i intervenció en l'entorn escolar en xiquets i xiquetes amb necessitats específiques de suport educatiu
  • CE7: Dissenyar i gestionar procediments d'intervenció en l'àmbit de les necessitats específiques de suport educatiu
  • CE8: Dissenyar, aplicar i avaluar estratègies educatives inclusives
  • CE9: Dissenyar, planificar i avaluar mesures ordinàries i específiques d'atenció en funció de les diferents necessitats específiques de suport educatiu i en el context social
  • CE10: Conéixer i comprendre l'impacte de les necessitats específiques de suport educatiu sobre les relacions familiars
  • CE11: Conéixer les manifestacions dels diferents tipus de dificultats en l'autoregulació i l'aprenentatge
  • CE12: Ser capaç de valorar les conseqüències dels dèficits d'autoregulació i de les dificultats d'aprenentatge en els àmbits social, personal i acadèmic
  • CE13: Conéixer el funcionament del sistema nerviós i les conseqüències associades al dany cerebral enjorn
  • CE14: Conéixer l'etiologia i les característiques físiques, cognitives i emocionals de diferents síndromes que cursen amb necessitats específiques de suport educatiu