• Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
  • Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • Ser capaços de treballar en equip amb eficiència en la seua tasca professional o investigadora.
  • Ser capaços de realitzar una presa ràpida i eficaç de decisions en la seua tasca professional o investigadora.
  • Ser capaços d'accedir a la informació necessària (bases de dades, articles científics, etc.) i tenir prou criteri per a la seua interpretació i utilització.
  • Ser capaços de buscar, ordenar, analitzar i sintetitzar la informació, seleccionant la que resulta pertinent per a la presa de decisions.
  • Saber treballar en equip amb eficàcia i eficiència.
  • Ser capaços de prendre decisions tant individuals com col · lectives en la seva tasca professional i / o investigadora.
  • Integrar conocimientos y enfrentarse a la complejidad de formular juicios a partir de una información que, siendo incompleta o limitada, incluya reflexiones sobre las responsabilidades sociales y éticas vinculadas a la aplicación de sus conocimientos y juicios.
  • Aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb les drogodependències.
  • Comunicar les seues conclusions, i els coneixements i raons últimes que les sustenten, a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clar i sense ambigüitats.
  • Posseir les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigit o autònom.
  • Demostrar una comprensió sistemàtica del camp de les drogodependències i el domini de les habilitats i mètodes d'investigació relacionats amb el dit camp.
  • Concebre, dissenyar, posar en pràctica i adoptar un procés substancial d'investigació amb serietat acadèmica.
  • Realitzar una contribució a través d'una investigació original que amplie les fronteres del coneixement desenrotllant un corpus substancial, del que part meresca la publicació referenciada a nivell nacional o internacional.
  • Realitzar una anàlisi crítica, avaluació i síntesi d'idees noves i complexes.
  • Fomentar, en contextos acadèmics i professionals, l'avanç tecnològic, social o cultural dins una societat basada en el coneixement.
  • Dissenyar i identificar àrees o tema prioritaris necessaris per a ser investigats en l'àmbit de les drogodependències.
  • Aportar tècniques d'investigació en l'àmbit de la investigació bàsica i el seu possible trasllat com a model explicatiu en la investigació amb sers humans.
  • Posseir les habilitats d'aprenentatge per a proposar estratègies i dissenys experimentals d'acord amb els resultats dels diferents experiments que s'han comentat i que són paradigmàtics en l'àrea de les drogodependències.
  • Elaborar plans de prevenció en drogodependències basats en l'evidència científica i en funció dels patrons de consum en un determinat moment.
  • Aportar tècniques comunitàries i individuals en la planificació de programes de prevenció en coordinació amb entitats públiques sanitàries i socials.
  • Avaluar i diagnosticar problemes específics i concrets en drogodependències, en l'àmbit individual i familiar.
  • Intervindre d'una forma especialitzada, en funció de la procedència de l'alumne, per mitjà de tècniques socials, psicològiques i/o farmacològiques.
  • Identificar trastorns de personalitat associats amb drogodependències.
  • Saber en cada moment que tipus de patologies orgàniques podria estar associada a una droga especifica i plantejar actuacions concretes de prevenció y/o tractament.
  • Concretar programes d'intervenció individual i comunitària amb l'objectiu de reduir danys en aquelles persones amb esta malaltia.
  • Conéixer els diferents sistemes d'atenció sanitaris i socials a fi de promoure el tractament, rehabilitació i reinserció dels drogodependents.
  • Saber interpretar els resultats d'estudis epidemiològics referents al consum de drogues i les seues conseqüències socials i sanitàries.
  • Ser capaç d'identificar els recursos comunitaris existents i més adequats per al tractament d'estos pacients.
  • Poder relacionar les diferents teories neurobiològiques que explicar l'etiologia i el desenvolupament de l'addicció a les drogues.
  • Identificar els aspectes legislatius més rellevants en l'àmbit de les drogodependències, tant a nivell autonòmic com estatal.
  • Conéixer l'estructura i funcionament del centre on es desenrotllen les pràctiques.
  • Conéixer les distintes problemàtiques pròpies de l'àmbit de la intervenció psicològica, farmacològica i social, així com els recursos necessaris per a la seua avaluació.
  • Conocer los métodos de intervención en diferentes problemáticas propias de un profesinonal de la salud (medico, psicólogo) o del ámbito social. Habilidad: Saber aplicar estrategias de intervención.
  • Saber gestionar les relacions professionals amb els interessats/ afectats.
  • Conéixer tècniques de treball en equip.
  • Conéixer els aspectes rutinaris i menys atractius de la professió.
  • Conéixer el component ètic i els principis deontològics de l'exercici de la professió.
  • Conéixer els límits d'actuació professional en l'àmbit de la intervenció psicològica, farmacològica o social en funció de la titulació de procedència.
  • Realitzar una anàlisi crítica, avaluació i síntesi d'idees noves i complexes.
  • Ser capaç de fomentar, en contextos acadèmics i professionals, l'avanç tecnològic, social o cultural dins una societat basada en el coneixement.
  • Aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb les drogodependències.
  • Demostrar una comprensió sistemàtica del camp de les drogodependències i el domini de les habilitats i mètodes d'investigació relacionats amb el dit camp.
  • Concebre, dissenyar, posar en pràctica i adoptar un procés substancial d'investigació amb serietat acadèmica.
  • Ser capaç de descriure amb claredat els objectius proposats i assolits en el treball.
  • Saber relacionar els estudis cursats amb les activitats professionals.
  • Saber utilitzar els recursos adequats per a l'elaboració del treball.
  • Saber aplicar els coneixements adquirits en la titulació a l'experiència professional.
  • Ser capaç de sintetitzar i destacar els aspectes més importants del treball realitzat.
  • Saber argumentar amb coherència i de manera crítica, conclusiva i persuasiva.
  • Ser capaç de comunicar oralment i transmetre amb claredat el mètode utilitzat i els resultats obtinguts.
  • Realizar una contribución a través de una investigación original que amplíe las fronteras del conocimiento desarrollando un corpus sustancial, del que parte merezca la publicación referenciada a nivel nacional o internacional.
  • Saber aplicar el mètode científic
  • Ser capaços d'aplicar els coneixements sobre els fonaments i la metodologia de treball de les tècniques experimentals en química en la realització d'anàlisi i la caracterització de substàncies químiques als laboratoris de l'empresa, universitat, hospital, o altres organismes públics o privats en què es realitze el treball.
  • Capacitat de recerca i de gestió de la informació a través de diferents fonts documentals especialitzades.
  • Tener la capacidad de escribir con rigor científico y académico los resultados para su publicación en revistas especializadas científicas y de divulgación científica.
  • Ser capaç de valorar des del punt de vista ètic i deontològic aquelles actuacions que puguen atemptar als drets individuals o col·lectius.
  • Tindre en compte la legislació i la normativa vigent, tenint com a referència el marc constitucional, per a realitzar la labor científica i clínica.
  • Saber elegir y discriminar entre aquellos eventos relevantes en el ámbito de las drogodependencias, con capacidad crítica y de pensamiento creativo así como el interés por seguir aprendiendo.
  • Saber identificar estructures i circuits del sistema nerviós central que constituïxen la base dels diferents sistemes funcionals, específicament del sistema de recompensa cerebral.
  • Conéixer i saber els principis bàsics de l'organització funcional corporal i els fonaments de l'excitabilitat neuronal en relació a l'acció de les drogues d'abús.
  • Saber capaç de desenvolupar el coneixement i la capacitat de treball sobre els aspectes cinètics i el mecanisme d'acció de les drogues en l'organisme viu i en relació amb els fàrmacs de prescripció mèdica.
  • Conéixer els processos biològics que sustenten les conductes motivades en relació amb el consum de drogues.
  • Poder relacionar les funcions del sistema nerviós central, endocrí i els processos neurobiològics que subjauen en estos processos.
  • Ser capaç d'analitzar amb critica, contrastant diverses hipòtesis socials sobre els possibles mecanisme socials que afavorixen el consum de drogues.
  • Saber classificar i conéixer els mecanismes bàsics de les diferents drogues amb capacitat addictiva, legals i il·legals.
  • Conéixer els diferents models preclínics, models animals experimentals que s'utilitzen en la investigació en drogodependències.
  • Conéixer els diferents mecanismes d'acció específics de les diferents drogues que s'estudien i relacionar-los amb les teories neurobiològiques, genètiques i socials que s'han aprés anteriorment.
  • Saber dissenyar experiments amb objectius concrets en la investigació bàsica en drogodependències, tenint en compte les aportacions dels module cursats.
  • Ser capaç d'aplicar en cada moment els models animals necessaris per a dur a terme línies d'investigació bàsica en neurobiologia de l'addicció.
  • Saber dissenyar experiments amb objectius concrets en la investigació clínica en drogodependències, tenint en compte les aportacions dels module cursats.
  • Ser capaç de dissenyar experiments, tant en les fases preclínica com a clíniques i utilitzar els procediments i tècniques adequades.