• Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
  • Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • Ser capaços de buscar, ordenar, analitzar i sintetitzar la informació, seleccionant la que resulta pertinent per a la presa de decisions.
  • Saber treballar en equip amb eficàcia i eficiència.
  • Ser capaços de prendre decisions tant individuals com col · lectives en la seva tasca professional i / o investigadora.
  • Tenir una actitud proactiva davant dels possibles canvis que es produeixin en la seva tasca professional i / o investigadora.
  • Ser capaços d'integrar les noves tecnologies en la seva tasca professional i / o investigadora.
  • Saber redactar i preparar presentacions per posteriorment exposar-les i defensar-les.
  • Ser capaços d'analitzar de forma crítica tant el seu treball com el del seu companys.
  • Conèixer les eines del màrqueting mix i ser capaç d'utilitzar de forma adequada a cada context.
  • Ser capaços d'establir els processos de recollida d'informació i el tipus de dades necessàries per dur a terme la planificació en màrqueting.
  • Conèixer els processos i protocols de captació d'informació necessaris per observar i analitzar de forma correcta el comportament dels consumidors.
  • Conèixer les tècniques de negociació i de parlar en públic, entre altres aspectes.
  • Ser capaços de millorar la interacció amb altres persones (equip de treball, clients, proveïdors, etc.).
  • Ser capaços d'organitzar i planificar les activitats d'un departament de màrqueting en l'àmbit empresarial.
  • Saber presentar en públic els objectius del pla de màrqueting i respondre a les crítiques d'altres, mitjançant judicis argumentats i defensar amb rigor i tolerància.
  • Ser capaços de seleccionar i desenvolupar si no n'hi ha eines d'anàlisi del mercat.
  • Escollir la tècnica d'investigació de mercats adequada al problema plantejat.
  • Dissenyar estratègies de màrqueting.
  • Ser capaços de prendre decisions, desenvolupar accions i resoldre problemes en màrqueting.
  • Dissenyar mecanismes de control sobre les decisions de màrqueting i investigació comercial i implementar possibles mesures correctores.
  • Realitzar una adequada segmentació i selecció del públic objectiu.
  • Ser capaços de definir l'estratègia de posicionament.
  • Dissenyar i executar un pla d'investigació de mercats.
  • Dissenyar un pla de màrqueting.
  • Executar un pla de màrqueting.
  • Redactar documents i informes en màrqueting i investigació comercial.
  • Presentar documents i informes en màrqueting i investigació comercial.
  • Saber realitzar les tasques pròpies de la seva professió, tant en empreses privades com en organismes públics.