• N01: Coneixement de les directrius europees en matèria d'estrangeria i immigració i visió panoràmica relacional de l'actual legislació espanyola de drets i llibertats dels estrangers i la seua integració social.
  • N02: Conèixer els efectes socials del fenomen migratori des de la doble perspectiva dels països d'origen i dels països d'arribada.
  • N03: Adquirir un coneixement adequat de les necessitats del col·lectiu immigrant.
  • N04: Adquirir una visió general d'un itinerari d'«inserció» adequat: conèixer els recursos existents i les vies d'accés; adquisició d'un coneixement adequat del col·lectiu diana i la seua situació real.
  • N05: Adquirir coneixements adequats sobre el diàleg transcultural en el camp de la salut, les diferències de gènere i la igualtat social.
  • N06: Adquirir coneixements adequats sobre les diferències biològiques entre sexes, les diferències de gènere i la igualtat social.
  • N07: Conèixer els principals models de psicologia de la personalitat i la predicció davant el canvi cultural que se'n desprèn.
  • N08: Aprendre els escenaris sociosanitaris, els perfils de salut i les àrees crítiques, les relacions transculturals i els drets a la salut.
  • N09: Conèixer els efectes de l'estrès aculturatiu en la salut mental dels individus.
  • N10: Aprendre conceptes relacionats amb la mediació familiar (conceptualització de les famílies, tipologies familiars, estils educatius, etc.).
  • N11: Conèixer què és la mediació com a eina i com a cultura: models, trets i principis.
  • N12: Adquirir coneixement sobre els fonaments teòrics i sociopolítics de la mediació, en general, i la mediació familiar, en particular.
  • N13: Conèixer diferents tècniques a utilitzar en el marc de la mediació familiar.
  • N14: Conèixer i comprendre els problemes fonamentals que es presenten en la figura del mediador familiar, en àmbits multiculturals.
  • N15: Conèixer la identitat del mediador intercultural a partir de la definició dels trets idiosincràtics d'aquesta figura professional i dels models que el defineixen.
  • N16: Conèixer i valorar la importància de considerar el menor (immigrant i autòcton) com a subjecte de drets en el marc de la mediació familiar.
  • N17: Conèixer els diferents tipus d'investigació científica aplicada al camp de la mobilitat humana.
  • N18: Conèixer els fonaments per a avaluar programes d'intervenció social i individual.
  • N19: Que els estudiants adquirisquen la perspectiva històrica, a més de la delimitació conceptual dels termes referents a les migracions.
  • N20: Que els estudiants arriben a tenir una visió global del procés migratori, amb un èmfasi especial en els efectes del context sobre l'individu i el grup que emigra.
  • N21: Que els estudiants posseïsquen coneixements avançats i especialitzats de demografia, economia, dret i comunicació, necessaris per a treballar de manera multidisciplinària en el camp de la mobilitat humana.
  • N22: Que els estudiants coneguen les diferents creences culturals sobre la manera d'afrontar la malaltia i el manteniment de la salut. Relacions entre estrès aculturatiu percebut i salut mental.
  • N23: Que els estudiants coneguen els models teòrics provinents de diferents àrees de coneixement i s'acostumen a manejar els fets i les dades empíriques que intenten corroborar les hipòtesis derivades d'aquests models.
  • N24: Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o l'aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació.
  • N25: Coneixement dels principals sistemes internacionals de garantia de drets humans, en concret els que es relacionen amb els migrants, i introducció al coneixement de les directrius europees en matèria d'estrangeria i immigració.
  • N26: Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació.