- CE1: Comprendre i conèixer les bases neuroanatòmiques, neurohistològiques, neuroquímiques i electrofisiològiques del sistema nerviós central i perifèric.
- CE2: Conèixer la neurobiologia de la percepció sensorial, la funció motora i neuroendocrina, laprenentatge, la memòria i la conducta així com les bases neurals dels trastorns psicològics associats i les estratègies terapèutiques.
- CE3: Ser capaç de realitzar una correlació ajustada destructura-funció assignant els elements estructurals associats a les principals vies nervioses, entendre les seues relacions, la biofísica i la neuroquímica de la interacció entre centres i el paper en la funció global del sistema.
- CE4: Coneixement de lestructura i el funcionament de les cèl·lules nervioses (neurones i cèl·lules glials).
- CE5: Comprensió i maneig dels sistemes experimentals i mètodes utilitzats en la investigació en neurobiologia cel·lular i molecular.
- CE6: Coneixement de la compartimentació cel·lular en neurones i comprensió dels processos de tràfic intraneuronal i transmissió sinàptica.
- CE7: Coneixement de l´electrofisiologia neuronal i la plasticitat sinàptica. Coneixement de la fisiologia de les cèl·lules glials.
- CE8: Adquisició duna visió integrada dels diversos mecanismes implicats en la funció de neurones i cèl·lules glials.
- CE9: Saber comunicar el coneixement sobre neurociència i les seues implicacions a públics especialitzats i no especialitzats duna manera clara i sense ambigüitats, usant la llengua pròpia i langlès.
- CE10: Saber dissenyar estratègies experimentals multidisciplinàries en l´àmbit de les neurociència comportamental, cognitiva i afectiva per a la resolució de problemes biològics complexos.
- CE11: Comprendre el paper del professional en neurociències en el context científic i social.
- CE12: Comprendre les aproximacions experimentals i les seues limitacions així com interpretar resultats científics en neurociència comportamental, cognitiva i afectiva.
- CE13: Conèixer les estructures i els mecanismes biològics bàsics del comportament i dels processos psíquics.
- CE14: Ser capaç de comprendre i conèixer les implicacions dels processos evolutius per al desenvolupament del comportament i de la psique, tant ontogenèticament com filogenèticament, atenent la diferenciació sexual.
- CE15: Adquirir i entendre les bases del funcionament neurobiològic i les seues implicacions en el comportament i els processos psíquics.
- CE16: Conèixer els mecanismes biològics bàsics de la patologia del sistema nerviós.
- CE17: Ser capaç de comprendre i conèixer les implicacions de les noves teràpies en les actuacions sobre patologies del sistema nerviós.
- CE18: Comprendre la validesa i utilitat així com adquirir destresa en el maneig de models cel·lulars i animals de malaltia.
- CE19: Saber comunicar el coneixement sobre neurociència cognitiva i afectiva i les seues implicacions a públics especialitzats i no especialitzats d´una manera clara i sense ambigüitats, incloent-hi la seua comunicació en anglès, és a dir, saber transmetre i divulgar la informació científica en diferents àmbits.
- CE20: Posseir l´esperit crític requerit per distingir la informació científica rigorosa de la pseudociència així com comprendre les aproximacions experimentals i les seues limitacions i interpretar resultats científics en neurociència cognitiva i afectiva.
- CE21: Saber aplicar el mètode científic als estudis en neurociència cognitiva i afectiva.
- CE22: Posseir iniciativa i autonomia en la resolució de problemes neurocientífics.
- CE23: Adquirir destreses en el maneig dels dissenys i de les metodologies emprats en la neurociència cognitiva i afectiva, en el registre i l´avaluació d activitats i de processos, així com en la utilització de programes informàtics per a l obtenció i l anàlisi de les dades en neurociències i per a l exposició dels resultats.
- CE24: Saber aplicar les principals tècniques d´observació de la conducta, d´avaluació i diagnòstic psicofisiològic i neuropsicològic, així com psiconeuroendocrinològic i psiconeuroimmunològic.
- CE25: Conèixer i comprendre els principis bàsics de l´aplicació de les principals tècniques d´intervenció pal·liativa i psicoeducativa per a la salut física i mental.
- CE26: Entendre les interaccions entre sistema endocrí i sistema nerviós i el seu paper en la funció mental, el dimorfisme sexual, el desenvolupament i la senescència i les respostes adaptatives i maladaptatives a l´estrès.
- CE27: Entendre les bases biològiques de l´atenció, la ritmicitat del comportament i les diferències individuals.
- CE28: Entendre la neurobiologia de les principals alteracions del comportament i l´etiologia dels principals trastorns neuropsicològics.
- CE29: Conèixer els principis ètics i legals de la investigació científica en neurociències.
- CE30: Comprendre les aproximacions experimentals i les seues limitacions, així com interpretar resultats científics en neurociències i saber elaborar i redactar informes que els descriguen.
- CE31: Saber aplicar el mètode científic als estudis en neurociències i posseir l´esperit crític requerit per distingir la informació científica rigorosa de la pseudociència.
- CE32: reciació del rigor, el treball metòdic i la solidesa dels resultats.
- CE33: Entendre la finalitat dels distints formats de comunicació científica i les estratègies i metodologies que empren.