• Coneixement en profunditat de l'estat de la qüestió dels debats ètics i polítics en el context del pensament filosòfic contemporani
  • Coneixement en profunditat de l'estat de la qüestió dels debats metafísics en el context del pensament filosòfic contemporani
  • Coneixement en profunditat de l'estat de la qüestió dels debats estètics en el context del pensament filosòfic contemporani
  • Coneixement en profunditat de l'estat de la qüestió dels debats lògics i epistemològics en el context del pensament filosòfic contemporani
  • Coneixement en profunditat de l'estat de la qüestió dels debats antropològics en el context del pensament filosòfic contemporani
  • Coneixement especialitzat dels problemes, arguments i mètodes pròpiament filosòfics que s'expressen en els textos clàssics, que ha d'afavorir la capacitat d'analitzar textos amb contingut filosòfic, exposar punts de vista filosòfics i discutir arguments filosòfics
  • Comprensió en profunditat dels conceptes involucrats en discursos teòrics i pràctics sobre art, amb vista a identificar el seu significat, les seues dialèctiques específiques i les seues implicacions metadiscursives
  • Comprensió en profunditat dels conceptes involucrats en discursos teòrics i pràctics sobre ciència i tecnologia, amb vista a identificar el seu significat, les seues dialèctiques específiques i les seues implicacions metadiscursives
  • Comprensió en profunditat dels conceptes involucrats en discursos teòrics i pràctics sobre religió, amb vista a identificar el seu significat, les seues dialèctiques específiques i les seues implicacions metadiscursives
  • Comprensió en profunditat dels conceptes involucrats en discursos teòrics i pràctics sobre política, amb vista a identificar el seu significat, les seues dialèctiques específiques i les seues implicacions metadiscursives
  • Comprensió en profunditat dels conceptes involucrats en discursos teòrics i pràctics sobre gènere i identitat, amb vista a identificar el seu significat, les seues dialèctiques específiques i les seues implicacions metadiscursives
  • Desenvolupament de la capacitat de reflexió crítica sobre el present i els seus problemes ètics sobre la base dels recursos conceptuals procedents de les diferents disciplines i tradicions filosòfiques
  • Desenvolupament de la capacitat de reflexió crítica sobre el present i els seus problemes polítics sobre la base dels recursos conceptuals procedents de les diferents disciplines i tradicions filosòfiques
  • Desenvolupament de la capacitat de reflexió crítica sobre el present i els seus problemes científics sobre la base dels recursos conceptuals procedents de les diferents disciplines i tradicions filosòfiques
  • Desenvolupament de la capacitat de reflexió crítica sobre el present i els seus problemes estètics i culturals sobre la base dels recursos conceptuals procedents de les diferents disciplines i tradicions filosòfiques
  • Desarrollo de la capacidad para identificar distintos tipos de discurso filosófico y formas válidas y no válidas de argumentación típicas de cada uno de ellos
  • Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
  • Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • Millorar les destreses relacionades amb l'exposició i defensa oral d'una dissertació o assaig, així com la participació en debats i el treball en equip.
  • Capacitat d'analitzar, sintetitzar i interpretar dades d'índole cultural, social, política, ètica o científica i d'emetre juís reflexius sobre ells en els treballs escrits que es presenten.
  • Comprensió en profunditat de les relacions i conflictes entre distints àmbits de la cultura i el pensament: filosofia, ciència, dret, política, etc.
  • Desenrotllar i millorar la capacitat d'anàlisi i discussió de textos, tant filosòfics com no filosòfics, especialment literaris.
  • Millorar l'aptitud per a elaborar textos escrits amb claredat, orde i precisió.
  • Saber manejar amb soltesa les diverses fonts d'informació, rellevants per a la investigació (bibliogràfiques, electròniques, etc.) , així com la recopilació de la dita informació i bibliografia amb vista a la creació de textos propis.
  • Saber reconéixer i valorar el pensament original i creatiu.