• Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
  • Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • Posseir habilitats socials, un bon nivell de comunicació oral i escrita, així com capacitat per a treballar en equip i amb persones de diferents procedències.
  • Millorar la capacitat per a realitzar i presentar informes de resultats.
  • Coneixement dels fonaments, metodologia i aplicacions de les tècniques experimentals més utilitzades en el laboratori químic.
  • Manejar informació per a abordar problemes d'I+D+i.
  • Conéixer les últimes tendències en la Investigació en Química Orgànica.
  • Coneixement d'aspectes generals de la indústria química orgànica, en particular del sector agroquímic, farmacèutic i mediambiental.
  • Saber plantejar seqüències sintètiques per a l'obtenció de determinats principis actius fent ús de la metodologia apresa.
  • Ser capaç de desenvolupar des d'una perspectiva multidisciplinària els coneixements, habilitats i actituds que capaciten als participants per a la direcció, l'organització i la gestió de centres Sociosanitaris.
  • Aprofundir en el coneixement de la indústria química orgànica, en particular del sector agroquímic, farmacèutic i mediambiental."
  • Aprofundir en el coneixement de les fonts principals de productes químics i la seua manipulació per a la seua transformació posterior en materials orgànics de valor afegit.
  • Comprendre la utilitat de la química supramolecular per a la construcció de dispositius moleculars i materials moleculars nanoestructurados.
  • Aprofundir en el coneixement de les propietats fonamentals de les forces intermoleculars i la seua importància en química, biologia i ciència de materials.
  • Conéixer les rutes biosintéticas generals dels metabòlits secundaris i aplicar els coneixements fonamentals de la reactivitat orgànica a la comprensió dels mecanismes de les reaccions biosintéticas.
  • Utilització de les dades proporcionats per l'espectroscòpia de RMN per a aprofundir en el coneixement de les estructures de molècules, biomoléculas i de les interaccions de les últimes amb els fàrmacs, i la seua aplicació per al disseny de fàrmacs.
  • Conéixer les principals ferramentes metodològiques que s'apliquen en l'àrea de la química biològica i de la química metgessa i saber quina és la seua utilitat, aplicacions i limitacions.
  • Comprensió de la relació entre l'estructura dels fàrmacs i la seua activitat.
  • Conéixer les bases químiques per al disseny racional de fàrmacs per mitjà de la utilització de tècniques computacionals i de modelatge molecular.
  • Ampliar els conceptes bàsics en què es recolzen les diferents tècniques computacionals, especialment aquelles empleades en Química Orgànica com a ferramentes útils en estudis de propietats químiques i estudis mecanísticos.
  • Saber aprofitar les dades extraïbles dels diferents tipus d'espectres de molècules orgàniques i transformar-los en informació de tipus estructural.
  • Aprofundir en les tècniques instrumentals d'anàlisi qualitativa i quantitatiu de compostos orgànics: espectroscòpia infraroja, espectroscropia ultravioleta, ressonància magnètica nuclear, espectrometria de masses i difracció de rajos X.
  • Aprofundir en els principis en què es basen les tècniques físiques i instrumentals.
  • Capacitat per a utilitzar els coneixements adquirits per al disseny i realització de síntesis eficaces de productes amb valor afegit.
  • Aprofundir en els principis de la síntesi i catàlisi asimétrica.
  • Conéixer i saber aplicar la reactivitat dels compostos organometálics en síntesi orgànica.
  • Conéixer els mètodes disponibles per a la generació dels distints tipus d'enllaços així com per a la interconversió de grups funcionals.
  • Aprofundir en el coneixement de la síntesi orgánica.
  • Conéixer els fonaments de les reaccions fotoquímiques, en especial dels compostos orgànics, i les seues aplicacions en síntesi.
  • Aconseguir un coneixement profund dels aspectes teòrics de les reaccions pericíclicas.
  • Refermar i aprofundir en aquells temes relacionats amb l'estereoquímica de les molècules orgàniques i la descripció de l'enllaç químic.
  • Saber participar en debats i discussions, dirigir-los i coordinar-los i ser capaços de resumir-los i extraure d'ells les conclusions més rellevants i acceptades per la majoria.
  • Utilitzar les diferents tècniques d'exposició-oral, escrita, presentacions, panells, etc-per comunicar els seus coneixements, propostes i posicions.
  • Ser capaços de valorar la necessitat de completar la seua formació científica, en llengües, en informàtica, assistint a conferències o cursos i/o realitzant activitats complementàries, autoavaluant l'aportació que la realització d'estes activitats suposa per a la seua formació integral.
  • Ser capaços d'accedir a ferramentes d'informació en altres àrees del coneixement i utilitzar-les apropiadament.
  • Saber fomentar, en contextos acadèmics i professionals, l'avanç tecnològic, social o cultural dins d'una societat basada en el coneixement i en el respecte a: a) els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats entre hòmens i dones, b) els principis d'igualtat d'oportunitats i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat i c) els valors propis d'una cultura de pau i de valors democràtics.
  • Aplicar els coneixements adquirits en la identificació d'eixides professionals, jaciments d'ocupació i oportunitats d'emprendimiento.
  • Competències de gestió com ara la capacitat per a la planificació i gestió de temps i recursos, així com per a dirigir i prendre decisions.
  • Reconéixer els valors de la química sostenible: utilització de fonts renovables de matèries primeres, reducció de substàncies contaminants i disseny de processos sostenibles.