Objectius
Consolidar competències en relació al màrqueting creatiu, amb capacitat per a analitzar tècniques de creativitat per a generar idees innovadores, noves tècniques de màrqueting i la implementació dels coneixements en un Pla de Màrqueting Creatiu.
Curs acadèmic Curs 2023/2024
ÀreaÀrea de Direcció i Gestió Empresarial
Tipus de cursMicrocredencial Universitari
Modalitat:On-line
Preu matrícula
150 € (importe preu públic pendent d'aprovació pel Consell Social Universitat de València)
Termini de preinscripció27/05/2024
Data d'inici curs juny 2024
Data de finalització curs juliol 2024
Edició2 ª
Codi títol23127080
Crèdits:6.00 Crèdits ECTS
Horari
Modalitat asíncrona, sense dies ni horari en particular.
Lloc d'impartició
Aula Virtual
Eixida professional
Departament de Màrqueting, gestor de creativitat i innovació en l'empresa.
Direcció
E-mail
Organitzador
0
Direcció
Ángel del Castillo RodríguezDepartament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de ValènciaProfesor/a Asociado de Universidad
Més Informació
Telèfon
96 160 3000
Estic interessat en aquest curs
Omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu per informar-te del que necessites.