Al llarg d'este curs s'espera dotar de les habilitats necessàries a l'alumnat perquè puguen elaborar plans estratègics de digitalització del sector turístic, creant talent per a cobrir la demanda actual d'experts en este camp.El curs combina la base teòrica amb una base pràctica a través d'estudis de cas, que permeten conéixer la nova relació dels turistes amb el destí, i les oportunitats que trauen el cap per a les destinacions turístiques. L'ús d'esta informació amb un marc teòric precís obri les portes a la transformació del sector, i la seua adaptació als nous temps. Les dades són clau per a elaborar estratègies que aporten valor afegit al turista, millorant la seua experiència a través del procés de personalització de servicis, itineraris, preus o un paquet adaptat a les característiques i preferències del client.El lideratge de l'administració pública és fonamental per a executar este canvi amb èxit, aportant recursos, promovent el turisme com a motor de desenvolupament socioeconòmic, fomentant la cooperació interactiva entre els diferents agents econòmics i socials, solucionat els problemes del model actual de turisme, i revertint el seu benestar sobre el conjunt de la societat en llaures a caminar cap a una societat inclusiva i sostenible, que complisca amb els ODS de l'Agenda 2030 de l'ONU. La política turística és una ferramenta pública per a crear ecosistemes d'innovació orientats a accelerar la recuperació del turisme des de la qualitat i la sostenibilitat.En concret, al final del curs es preveu que l'estudiant haja adquirit la capacitació per a:1)Dissenyar, elaborar i implementar un pla estratègic de digitalització;2)Aplicar els coneixements adquirits en entorns canviants;3)Desenvolupar la capacitat resolutiva de problemes en entorns plens d'incertesa, com la crisi pandèmica de la COVID-19;
4)Seleccionar les fonts d'informació i les dades rellevants per a la resolució de problemes tant en nínxols tradicionals com els nous (intel·ligència artificial, etc.); 5)Desxifrar les noves preferències dels turistes, i plantejar solucions personalitzades; 6)Configurar una estratègia de màrqueting digital, que ajude a crear una marca, una comunitat de clients i fidelizar a estos; 7)Comunicar les seues conclusions i coneixements amb un discurs clar i sense ambigüitats basat en dades empíriques, tant per a públics especialitzats com generals; 8)Treballar de mode en línia en equip, i en autonomia; 9)Ser original en el desenvolupament de les idees i propostes polítiques.
Curs acadèmic Curs 2024/2025
ÀreaÀrea Jurídic i Social
Tipus de cursExpert Universitari
Modalitat:On-line
Preu matrícula
Termini de preinscripció30/09/2024
Data d'inici curs octubre 2024
Data de finalització curs gener 2025
Edició2 ª
Codi títol24223620
Crèdits:15.00 Crèdits ECTS
Horari
Lloc d'impartició
Les eixides professionals inclouen: 1)Direcció d'empreses turístiques, que requerixen de persones amb la capacitat per a adoptar i elaborar estratègies de digitalització. 2)Direcció de la gestió pública en matèria turística, que requerix de persones amb habilitats per a elaborar i implementar un pla de digitalització de destinacions turístiques. 3)Direcció de màrqueting turístic en el món digital tant en el sector privat com en el públic. 4)Consultoria en el sector turístic en posseir les habilitats necessàries per a assessorar i elaborar un pla estratègic de treball per a la digitalització de l'entitat pública o privada.
Organitzador
Col·laborador
Direcció
Telèfon