Comprendre els fonaments i el potencial de la intel·ligència artificial generativa en contextos educatius. Explorar eines de IAg aplicables al disseny de continguts, avaluació i personalització de l'aprenentatge. Fomentar una integració crítica, ètica i pedagògica de la IAg en la docència universitària i de secundària. Desenvolupar competències pràctiques en l'ús d'assistents generatius, generadors d'imatges i altres recursos. Promoure la reflexió sobre l'impacte d'aquestes tecnologies en el rol docent i en els processos d'ensenyament-aprenentatge.
Curs acadèmic Curs 2025/2026
ÀreaÀrea de Ciències i Tecnologia
Tipus de cursMicrocredencial Universitari
Modalitat:On-line
Preu matrícula
Termini de preinscripció01/10/2025
Data d'inici curs octubre 2025
Data de finalització curs novembre 2025
Edició1 ª
Codi títol25827080
Crèdits:3.50 Crèdits ECTS
Horari
Lloc d'impartició
Aquest curs no està orientat a un canvi de professió, sinó a la millora i adaptació del perfil docent als reptes de l'educació contemporània. En finalitzar la formació, els participants estaran capacitats per a: Aplicar eines d'intel·ligència artificial generativa en el disseny i millora de materials didàctics. Innovar en els seus mètodes d'ensenyament mitjançant recursos personalitzats, creatius i eficients. Desenvolupar estratègies d'avaluació assistida per IA i seguiment de l'aprenentatge adaptatiu. Assessorar i liderar processos de transformació digital en els seus centres educatius. Participar activament en comunitats educatives i projectes interdisciplinaris sobre IA i educació. Aquestes competències posicionen al docent com un agent clau en la transició cap a entorns educatius més dinàmics, inclusius i tecnològicament actualitzats.
Organitzador
Direcció
Telèfon