Grau en Turisme
- Que els estudiants hagen demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'ensenyament secundari general, i se sol trobar a un nivell que, si bé recolza en llibres de text avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
- Que els estudiants puguen transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
- Que els estudiants hagen desenvolupat les habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
- Que els estudiants tinguen la capacitat de reunir i d'interpretar dades rellevants (normalment, dins la seua àrea d'estudi) per emetre judicis que incloguen una reflexió sobre assumptes rellevants d'índole social, científica o ètica.
- Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseïsquen les competències que se solen demostrar per mitjà de l'elaboració i la defensa d'arguments i la resolució de problemes dins la seua àrea d'estudi.
- Comprendre els principis del turisme: la seua dimensió espacial, social, cultural, política, laboral i econòmica.
- Analitzar la dimensió econòmica del turisme.
- Comprendre el caràcter dinàmic i evolutiu del turisme i de la nova societat de l'oci.
- Conèixer les principals estructures polític administratives turístiques.
- Convertir un problema empíric en un objecte d'investigació i elaborar conclusions.
- Tenir una marcada orientació de servei al client.
- Reconèixer els agents turístics principals.
- Avaluar els potencials turístics i l'anàlisi prospectiva de la seua explotació.
- Analitzar, sintetitzar i resumir críticament la informació economicopatrimonial de les organitzacions turístiques.
- Gestionar els recursos financers.
- Definir objectius, estratègies i polítiques comercials.
- Dirigir i gestionar (management) els distints tipus d'entitats turístiques.
- Manejar tècniques de comunicació.
- Comprendre el marc legal que regula les activitats turístiques.
- Treballar en anglès com a llengua estrangera.
- Comunicar-se de forma oral i escrita en una segona llengua estrangera.
- Comunicar-se de forma oral i escrita en una tercera llengua estrangera.
- Identificar i gestionar espais i destinacions turístics.
- Gestionar el territori turístic d'acord amb els principis de sostenibilitat.
- Conèixer el procediment operatiu de l'àmbit d'allotjament.
- Conèixer el procediment operatiu de l'àmbit de restauració.
- Coneixements per adquirir en l'àmbit dels procediments operatius de les empreses d'intermediació.
- Analitzar els impactes generats pel turisme.
- Utilitzar i analitzar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en els distints àmbits del sector turístic.
- Comprendre un pla públic i les oportunitats que en deriven per al sector privat.
- Planificar i gestionar els recursos humans de les organitzacions turístiques.
- Comprendre el funcionament de les destinacions, de les estructures turístiques i dels seus sectors empresarials en l'àmbit mundial.
- Conèixer els objectius, l'estratègia i els instruments públics de la planificació.
- Treballar en medis socioculturals diferents.
- Conèixer les principals iniciatives de posada en valor del patrimoni cultural.
- Comprendre les característiques de la gestió del patrimoni cultural.
- Creativitat
- Iniciativa i esperit emprenedor.
- Motivació per qualitat.