Grau en Turisme

  • Que els estudiants hagen demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'ensenyament secundari general, i se sol trobar a un nivell que, si bé recolza en llibres de text avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
  • Que els estudiants puguen transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
  • Que els estudiants hagen desenvolupat les habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
  • Que els estudiants tinguen la capacitat de reunir i d'interpretar dades rellevants (normalment, dins la seua àrea d'estudi) per emetre judicis que incloguen una reflexió sobre assumptes rellevants d'índole social, científica o ètica.
  • Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseïsquen les competències que se solen demostrar per mitjà de l'elaboració i la defensa d'arguments i la resolució de problemes dins la seua àrea d'estudi.
  • Comprendre els principis del turisme: la seua dimensió espacial, social, cultural, política, laboral i econòmica.
  • Analitzar la dimensió econòmica del turisme.
  • Comprendre el caràcter dinàmic i evolutiu del turisme i de la nova societat de l'oci.
  • Conèixer les principals estructures polític administratives turístiques.
  • Convertir un problema empíric en un objecte d'investigació i elaborar conclusions.
  • Tenir una marcada orientació de servei al client.
  • Reconèixer els agents turístics principals.
  • Avaluar els potencials turístics i l'anàlisi prospectiva de la seua explotació.
  • Analitzar, sintetitzar i resumir críticament la informació economicopatrimonial de les organitzacions turístiques.
  • Gestionar els recursos financers.
  • Definir objectius, estratègies i polítiques comercials.
  • Dirigir i gestionar (management) els distints tipus d'entitats turístiques.
  • Manejar tècniques de comunicació.
  • Comprendre el marc legal que regula les activitats turístiques.
  • Treballar en anglès com a llengua estrangera.
  • Comunicar-se de forma oral i escrita en una segona llengua estrangera.
  • Comunicar-se de forma oral i escrita en una tercera llengua estrangera.
  • Identificar i gestionar espais i destinacions turístics.
  • Gestionar el territori turístic d'acord amb els principis de sostenibilitat.
  • Conèixer el procediment operatiu de l'àmbit d'allotjament.
  • Conèixer el procediment operatiu de l'àmbit de restauració.
  • Coneixements per adquirir en l'àmbit dels procediments operatius de les empreses d'intermediació.
  • Analitzar els impactes generats pel turisme.
  • Utilitzar i analitzar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en els distints àmbits del sector turístic.
  • Comprendre un pla públic i les oportunitats que en deriven per al sector privat.
  • Planificar i gestionar els recursos humans de les organitzacions turístiques.
  • Comprendre el funcionament de les destinacions, de les estructures turístiques i dels seus sectors empresarials en l'àmbit mundial.
  • Conèixer els objectius, l'estratègia i els instruments públics de la planificació.
  • Treballar en medis socioculturals diferents.
  • Conèixer les principals iniciatives de posada en valor del patrimoni cultural.
  • Comprendre les característiques de la gestió del patrimoni cultural.
  • Creativitat
  • Iniciativa i esperit emprenedor.
  • Motivació per qualitat.