Grau en Turisme

  • E01: Comprendre els principis del turisme: la seua dimensió espacial, social, cultural, política, laboral i econòmica.
  • E02: Analitzar la dimensió econòmica del turisme.
  • E03: Comprendre el caràcter dinàmic i evolutiu del turisme i de la nova societat de l'oci.
  • E04: Conèixer les principals estructures polític administratives turístiques.
  • E05: Reconèixer els agents turístics principals.
  • E06: Avaluar els potencials turístics i l'anàlisi prospectiva de la seua explotació.
  • E07: Analitzar, sintetitzar i resumir críticament la informació economicopatrimonial de les organitzacions turístiques.
  • E08: Gestionar els recursos financers.
  • E09: Definir objectius, estratègies i polítiques comercials.
  • E10: Dirigir i gestionar (management) els distints tipus d'entitats turístiques.
  • E11: Comprendre el marc legal que regula les activitats turístiques.
  • E12: Identificar i gestionar espais i destinacions turístics.
  • E13: Gestionar el territori turístic d'acord amb els principis de sostenibilitat.
  • E14: Conèixer el procediment operatiu de l'àmbit d'allotjament.
  • E15: Conèixer el procediment operatiu de l'àmbit de restauració.
  • E16: Coneixements per adquirir en l'àmbit dels procediments operatius de les empreses d'intermediació.
  • E17: Analitzar els impactes generats pel turisme.
  • E18: Utilitzar i analitzar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en els distints àmbits del sector turístic.
  • E19: Comprendre un pla públic i les oportunitats que en deriven per al sector privat.
  • E20: Planificar i gestionar els recursos humans de les organitzacions turístiques.
  • E21: Comprendre el funcionament de les destinacions, de les estructures turístiques i dels seus sectors empresarials en l'àmbit mundial.
  • E22: Conèixer els objectius, l'estratègia i els instruments públics de la planificació.
  • E23: Conèixer les principals iniciatives de posada en valor del patrimoni cultural.
  • E24: Comprendre les característiques de la gestió del patrimoni cultural.