Màster Universitari en Direcció i Planificació del Turisme

Branca de coneixement: Ciències Socials i Jurídiques

Àmbit de coneixement: Ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, màrqueting, comerç, comptabilitat i turisme

Centre: Facultat d'Economia

Codi titulació: 2135

Web específica del màster: www.uv.es/masterdeturismo

Universitats participants: Universitat de València

Crèdits totals del títol: 60

Obligatoris:11

Optatius:30

Pràctiques externes9

Treball fi de màster:10

Cursos: 1

Places oferides: 40

Modalitat d'ensenyament: Presencial

Llengua docència: ------

Preu del crèdit primera matrícula:35.34€

Preu del crèdit primera matrículaper a estudiantat estranger no UE ni règim comunitari:70.68€

Comissió de Coordinació Acadèmica María Walesska Schlesinger (Co-Directora)
Rosa Maria Yagüe Perales (Co-Directora)
Rubén Arnandis Agramunt
Amparo Cervera Taulet
Alicia Mas Tur
Fernando José Pons Verdú
Ignasi Duart Redón (PAS)

Interès acadèmic, científic o professional: El turisme contribueix en una part molt important al PIB i a la riquesa de molts països, és difusor de la diversitat cultural i consumidor d'espais naturals, rurals i urbans. Per tant, és molt important la formació d'un postgrau per als professionals que gestionaran el futur del sector turístic. El màster ofereix el conjunt de coneixements, tècniques i eines necessàries per establir i desenvolupar la política i l’estratègia per a la gestió turística, a fi de formar professionals que puguen exercir càrrecs de responsabilitat en la gestió de destinacions i/o que aprofundisquen en el desenvolupament d'un mètode que posicione el turisme a nivell d'una disciplina científica.