
El vicerector de la Universitat de València Carlos Hermenegildo ha estat elegit nou president de la Xarxa Valenciana d’Universitats per al foment de la I+D+i, RUVID. La vicegerenta d’Investigació i Innovació de la UV, Lucía Echevarría, ha estat elegida com a secretària en aquesta candidatura.
L’assemblea general de la Xarxa Valenciana d’Universitats per al foment de la I+D+i, RUVID, ha elegit nova junta directiva per als pròxims tres anys.
La candidatura presentada, que ha comptat amb la totalitat dels vots emesos per les universitats membre, està encapçalada pel vicerector d’Investigació de la Universitat de València, Carlos Hermenegildo.
Junt a ell han estat elegits els professors Juan Mora, de la Universitat d’Alacant, com a vicepresident, Ignacio Pérez, de la Universidad Cardenal Herrera-CEU com a vocal i la vicegerenta d’Investigació i Innovació de la Universitat de València com a secretària.
El Dr. Carlos Hermenegildo és catedràtic de Fisiologia de la Facultat de Medicina i Odontologia de la Universitat de València, i vicerector d’Investigació de la UV des de 2018. Anteriorment havia estat coordinador de la Unitat Central d’Investigació de Medicina i director científic adjunt de l’institut d’investigació sanitària INCLIVA.
RUVID es va crear en 2001 a través d’un conveni de col·laboració entre les cinc universitats públiques valencianes i, des de 2003, ja amb personalitat jurídica pròpia com a associació, va obrir-se a la participació d’altres universitats valencianes.
La seua seu es troba al Campus de Tarongers de la Universitat de València i pot accedir a més informació sobre aquesta xarxa a la seua web: www.ruvid.org