La Titulació Internacional Hispano-francesa en Dret és un programa de simultaneïtat d'estudis internacional en el qual participen la Facultat de Dret de la Universitat de València i la Faculté de Droit et Science Politique de l'Université Toulouse 1 Capitole.

Aquest programa permet obtenir dos títols (un espanyol i un altre francés) en quatre anys:

• Grau en Dret emès per la Universitat de València (4 anys)
  • Licence i Master 1 de Droit emès per l'Université de Toulouse 1 Capitole ( 4 anys)

Més informació