Claustre.
És l’òrgan màxim de representació de la comunitat universitària. El formen el rector o la rectora, que el presideix, el secretari o la secretària general, el gerent o la gerenta i 300 membres, dels quals 153 són representants dels professors i professores funcionaris doctors, 38 de la resta del personal docent i investigador, 75 dels estudiants i estudiantes, 4 dels becaris i becàries d’investigació i 30 del personal d'administració i serveis.
Normativa sobre eleccions

Aquest procés de renovació de la representació dels estudiants al Claustre es regula per la normativa que podeu obtindre junt a tota la informació relativa a la presentació de candidatures, calendari i distribució de claustrals a l'espai web de la Junta Electoral. Cal tindre en compte que el Reglament ha estat modificat amb data del 22 de maig de 2014 per acord del Claustre i suposa algunes novetats.

Normativa sobre eleccions

 
Eleccions de representants d'estudiants i d'estudiantes al Claustre 2015

El proper dijous 19 de novembre tindran lloc les eleccions dels representants dels estudiants i estudiantes al Claustre de la Universitat de València i a les Juntes de Centre. 
El termini de presentació de candidatures és del 30 d'octubre al 5 de novembre a les 14h i es pot realitzar des de ENTREU (Entorn de Tramitació Elctrònica de la Universitat) concretament des de: https://webges.uv.es/uvEntreuWeb/menuSEU.jsp?idtramite=SEDI_CAND15

Aquesta aplicació comprova automàticament si les persones que es presenten estan matriculats en les titulacions dels centres per als quals es presenten i evita hagen d'aportar cap documentació en el moment de presentar la candidatura.
Cal tindre en compte que una vegada es presenta la candidatura, els estudiants i estudiantes que la formen cal que ratifiquen la seua incoporació a la candidatura des del propi ENTREU

La campanya electoral es desenvoluparà des del dilluns 9 al dimecres 18 de novembre.


La votació serà el 19 de novembre i es podrà realitzar a les meses electorals corresponents entre les 10 i 19 hores. 
Si no pots acudir presencialment pots exercir el dret de votar de manera anticipada mitjançant el dipòsit de llur papereta, fins a les 14 hores del dimecres 19, en el corresponent Deganat o Direcció de Centre.

A la facultat de Matemàtiques, Campus d’Ontinyent i Master de Secundària es realitzarà la votació electrónica, com a experiencia pilot. Tota la informació sobre aquesta innovació es troba en: http://links.uv.es/vNdP1KX

En el cas que no es puga concorrer físicament durant el periode de votació per alguna de les causes justificades i especificades al Reglament, es podrà realitzar el vot anticipat a través d'una altra persona. (Article 11.2 del Reglament)


Ajudes per a les candidatures que es presenten a les eleccions dels representants dels estudiants i les estudiantes al Claustre.

La Universitat de València, mitjançant el SeDI (Servei d'Informació i Dinamització), estableix una ajuda per a la campanya electoral adreçada a les candidatures que es presenten a les eleccions de representants d’estudiants i d’estudiantes a Claustre, que es regeix per les següents Condicions Generals.

1.‐ Objecte: Aquestes ajudes tenen com a objectiu facilitar la comunicació de les candidatures que es presenten a claustre per a la difusió mitjançant cartells i programes impresos. Sols es podran reproduïr material i instruments de campanya electoral.

2.‐ Persona acreditada: Les sol∙licituds de les còpies als serveis de reprografia es realitzarà únicament per la persona responsable que haja presentat la candidatura, que caldrà acreditar la seua identitat, i signar el corresponent albarà per contabilitzar el número de còpies per candidatura.

3.‐ Quantitats: Amb aquesta ajuda es podran imprimir, per cada una de les candidatures presentades, com a màxim 4.500 fotocòpies en DIN A4 en blanc i negre o 2.250 fotocòpies en DIN A3 en blanc i negre (1 fotocòpia A3 = 2 fotocòpies A4) o 600 fotocòpies en DIN A4 en color o 300 fotocòpies en DIN A3 en color (1 fotocòpia A3 color = 15 fotocòpies A4 en blanc i negre)

Les fotocòpies es poden combinar sempre que no se supere la quantitat equivalent a 4500 fotocòpies DIN A4 en blanc i negre.

4.‐ LLoc de realització: Les fotocòpies es podran realitzar al servei de reprografia que s'haja especificat en la sol∙lictud d'aquesta ajuda, en el moment de realitzar la presentació de la candidatura per ENTREU, i que poden ser els següents Serveis de reprografia de:

‐ Facultat de Farmàcia.
‐ Edifici de Serveis Generals del Campus de Burjassot
‐ Facultat de Geografia i Història.
‐ Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació.
‐ Facultat de Filosofia i CC. de l’Educació.
‐ Aulari Nord del Campus de Tarongers.
‐ Aulari Sud del Campus de Tarongers.
‐ Facultat de Magisteri.
‐ Campus d'Ontinyent (Administració de Campus)

Per tal de planificar la vostra campanya, cal que tingueu en compte que els serveis reprogràfics poden realitzar les fotocòpies en un termini màxim de 24 hores.

5.‐ Temporalització: Les fotocòpies es podran realitzar a partir de les 15h del dilluns 9 de novembre, una hora després de la proclamació definitiva de la candidatura, fins els 18 de novembre, últim dia de campanya electoral.

Per a qualsevol dubte o incidència contacta amb el SeDI, mitjancant participa@uv.es

 

 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies