Gestió Electrònica UVUniversitat de València Logo del portal

Premeu el botó Acceptar per a iniciar el procés de signatura electrònica dels documents seleccionats. En cas contrari, premeu el botó Cancel·lar i tornareu a la safata de documents pendents. Es mostra un quadre de diàleg que indica que ha de carregar-se l'aplicació que permet realitzar la signatura electrònica del document. Aquest programa ha de ser descarregat en el vostre ordinador. Depenent del navegador, observareu que se us sol·licita que accepteu la descàrrega d'aquest programa en el vostre ordinador. En l'exemple, apareix el diàleg mostrat en el navegador Google Chrome. Heu d'acceptar la descàrrega del programa Accepta.jnlp.

Captura botó acceptar de signar documents

Després de la descàrrega, heu d'obrir el programa descarregat, normalment prement sobre el nom. Depenent de la versió de Java instal·lada en el vostre ordinador és possible que es mostre aquest missatge d'advertiment. Si voleu continuar sense actualitzar la versió de Java, seleccioneu Mes tard, encara que podeu obviar-ne l'aparició marcant el check corresponent.
A continuació, I COM A MESURA ADDICIONAL DE SEGURETAT per a evitar signatures per altres persones, el sistema us sol·licita de nou el vostre usuari de correu de la Universitat:

Captura usuari i contrasenya

En executar el programa es mostrarà un quadre de diàleg que us permet seleccionar el certificat electrònic que utilitzareu per a signar el document. Seleccioneu-ne un entre els disponibles i premeu Acceptar. Si el certificat està protegit per una contrasenya, es sol·licita en aquest moment. Escriviu la vostra contrasenya. Seguidament s'inicia el procés de signatura electrònica dels documents, mostrant en tot moment les fases per les quals evoluciona.
​Quan el procés finalitze, premeu Eixir. Els documents signats desapareixen de la safata de documents pendents i es mostren en la safata de documents finalitzats. Seleccioneu aquesta safata si voleu consultar o gestionar documents ja signats.